کفش ایمنی از جمله تجهیزات ایمنی است که هنگام برخی از فعالیت های کاری نیاز به تهیۀ آن می باشد. مهم ترین رکنی که در راه اندازی یک کسب و کار باید به آن توجه شود، مسئله تجهیز بودن مجموعه به تجهیزات ایمنی و حفاظتی می باشد. چرا که متناسب با فعالیت های مختلف، باید اصول ایمنی کار رعایت شود و بدین ترتیب نیاز به تجهیز مجموعه به تجهیزات ایمنی می باشد. خرید کفش ایمنی نیز به عنوان یکی از وسایل ایمنی در برخی از مشاغل تهیه می شود که باید دارای استانداردهای لازم باشد.

استفاده از کفش های نامناسب حین کار، تأثیرات ناخوشایندی بر روی سلامت جسمی افراد دارد، به همین دلیل توصیه به استفاده از کفش کار استاندارد می شود. بدین ترتیب از تأثیر منفی بر روی اعصاب عضلات حساس پا جلوگیری خواهد کرد. پا به عنوان قلب دوم انسان محسوب می شود و سلامت بودن آن، تأثیر مثبت بر سرعت عملکرد و توان افراد دارد. بنابراین مشاغل مختلف پیش از اینکه فعالیت خود را آغاز کنند، نسبت به تأمین تجهیزات ایمنی و کفش ایمنی پرسنل خود، اقدامات لازم انجام دهند. تا بدی وسیله بتوانند از آسیب های ناگهانی برای پاها جلوگیری کنند.

مزایای کفش ایمنی

همانطور که از نام کفش ایمنی پیداست، این نوع کفش های کار به دلیل نوع طراحی و ساختار متریال به کار رفته در تولید آن، بسیار ایمن می باشند. افرادی که در مشاغل پر خطر که احتمال آسیب دیدگی پا برای آنان وجود دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود. آتش نشانی، کار در ارتفاعات، ساختمان سازی و عمرانی، کارهای فنی پالایشگاه های نفتی و گازی، تکنسین های برق کار، تکنسین های فنی شرکت های آب و فاضلاب، تکنسین های فنی سازه های شهری چون مترو و ... نمونه هایی از مشاغلی است که کارکنان با داشتن تجهیزات ایمنی می توانند اعضای بدن خود را از آسیب های احتمالی و جدی در امان نگه دارند.

حفظ ایمنی، راحتی پا، طول عمر کفش، حفاظت پا از سوختگی، جلوگیری از خستگی مفرط پا و حفاظت در برابر سرما و گرما از جمله اهداف خرید کفش ایمنی است که کارفرمایان موظف به رعایت آنها می باشند. در نتیجه آنها با تهیه پوشش های کاری استاندارد، می توانند سطح امنیت پرسنل خود را بهبود ببخشند. برای اطلاع از فروش کفش کارمندی به سایت مراجعه کنید. 

فروش کفش ایمنی استاندارد

در دنیای امروز فروش کفش ایمنی استاندارد می تواند اعتبار فروشگاه های تجهیزات ایمنی را رونق ببخشد. در نتیجه برای تهیۀ وسایل ایمنی بهتر است به فروشگاه های معتبر تجهیزات ایمنی مراجعه نمائید.

هنگام خرید کفش ایمنی بهتر است که با نشانه های اختصاری که کفش های کار بر اساس آنها ساخته می شوند، آشنا باشید:

کفش ایمنی RU به کفش هایی گفته می شود که از مواد پلی یورتان و پلیمری در تولید آنها استفاده شده است.

کفش ایمنی RR جزء کفش های کاری است که مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن دارد.

کفش ایمنی CP نیز جزء دسته بندی کفش های کار مقاوم در برابر جریان الکتریسیته و جریان الکتریسیته ساکن رسانا به حساب می آید.  

کفش ایمنی ED نیز در برابر جریان الکتریسیته رسانا می باشد.

خرید کفش ایمنی با ارزان ترین قیمت

از این رو کارفرمایان با خرید کفش ایمنی با قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالا، می توانند مقابل خسارت های سنگین مالی و جانی را برای خود و پرسنل مجموعه را بگیرند. به عنوان مثال با خرید کفش ایمنی نسوز که مقاومت بالایی در برابر دمای 150 درجه سانتی گراد دارد و بدین وسیله از انتقال گرما به داخل کفش در محیط های کاری گرم، جلوگیری می کند.

با این تفاسیر، فروشگاه رادین ایمن با داشتن سال ها تجربۀ کاری، توانسته محصولات متنوع تجهیزات ایمنی را با قیمت ارزان، به صورت فروش اینترنتی در دسترس کارفرمایان محترم قرار دهند.

 

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()