سی تی اسکن دندان سعادت آباد یکی از مراکز تخصصی و حرفه ای در حوزۀ ارائه خدمات تصویربرداری دندان در منطقۀ غرب تهران می باشد. امروزه با پیشرفت دستگاه های پزشکی و دندانپزشکی، تحول عظیمی در صنعت تشخیص و درمان اکثر بیماری ها بوجود آمده است. بنابراین برخی از افراد از تخصص و سرمایۀ خود برای خرید و تهیۀ دستگاه های مدرن و پیشرفتۀ پزشکی استفاده می نمایند. از این رو مراکز تخصصی معتبری در سطح کشور راه اندازی می شود که بتوانند این امکانات را در اختیار دیگران قرار دهند. مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد نیز جزء یکی از این مراکز فعال در تهران می باشد که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رایولوژی دندان می باشد که امکان تصویربرداری از تمام ناحیۀ بافت نرم و سخت دندان ها فراهم می کند.

دستگاه سی تی اسکن دندان همانند دستگاه رادیولوژی پزشکی به وسیلۀ اشعۀ ایکس کار می کند و زمینۀ عکسبرداری را از نواحی مختلف محیا می کند. بنابراین بدین روش می توانند تصاویر سه بعدی از دندان، فک و صورت را بر روی سیستم مرکزی ثبت کنند و نتایج سی تی اسکن را به صورت متنی و فایل دیجیتالی CD و یا DVD برای دندانپزشک آماده کنند. آزمایش سی تی اسکن به صورت سرپایی است و در مدت زمان کوتاه، جواب آن آماده می شود.

به واسطۀ دستگاه های سی تی اسکن دندان به راحتی می توانند از بافت نرم و سخت موجود در دهان که شامل استخوان های دندان، فک و همچنین لثه می شود. در نتیجه به این راحتی می توانند از نتایج تصویربرداری رادیولوژی برای تشخیص امور بیماری های فک و صورت، درد دندان، اختلالات رشد دندان، جراحی دندان های عقل، جراحی دندان، نتایج مراحل ارتودنسی و ایمپلنت، انجام صحیح عصب کشی دندان، وجود تومور در فک و ... استفاده نمایند. به همین منظور است که در ابتدای مرحلۀ درمان بیماران، از آنها خواسته می شود که ابتدا، یک عکس سی تی اسکن دیجیتالی متناسب با نیاز دندانپزشک به همراه داشته باشند. در واقع با مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان می توانند بهترین درمان را برای بیماران انجام دهند.

فتوگرافی دندان، رادیوگرافی خارجی و داخلی دهانی که شامل تصویربرداری OPG، CBCT، بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال و سفالومتری از جمله روش های مختلف رادیولوژی دندان محسوب می شوند که توسط دستگاه های پیشرفتۀ مرکز حرفه ای سی تی اسکن دندان سعادت آباد صورت می پذیرد. بنابراین بیماران با مراجعه به این مراکز می توانند از خدمات بروز این کلینیک ها جهت تصویربرداری سه بعدی رادیولوژی دندان بهره مند شوند.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این گونه خدمات مطرح می باشد، هزینۀ خدمات رادیولوژی می باشد. لذا تعرفه های سی تی اسکن دندان توسط اتحادیۀ دندانپزشکی مشخص می شود و به صورت تعرفه های قانونی در سراسر کشور اجرا می شود. بنابراین با اطمینان خاطر می توانید از خدمات سی تی اسکن دندان سعادت آباد با تعرفه های قانونی، تصویربرداری رادیوگرافی دندان را انجام دهید. برای اطلاع از هزینه رادیوگرافی داخل دهانی به سایت مراجعه کنید. 

تکنولوژی پیشرفتۀ سی تی اسکن دندان به اپراتور اجازه می دهد که بتواند تصاویر سه بعدی از داخل و یا خارج دهان تهیه کنند. لذا نیاز به رعایت یک سری نکات برای عکسبرداری می باشد که می توان به نوع پوشش افراد در زمان استفاده از دستگاه اشاره نمود. به عنوان مثال بیمار نباید از وسایل زیورآلات فلزی استفاده نماید و این مسئله تأثیر منفی بر روی نتیجۀ سی تی اسکن دندان و همچنین برای فرد تأثیرات مضری را به دنبال خواهد داشت.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل جزء یکی از کلینیک های ویژه در زمینۀ سی تی اسکن دندان در سعادت آباد فعالیت خود را آغاز نموده است و به عموم مردم منطقۀ تهران خدمات رسانی می کند.

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 886
نمایش همه
علاقه مندی ها ()