رادیولوژی دندان سعادت آباد، خدمات تصویربرداری از دهان و دندان را برای فرد میسر می سازد. انواع رادیولوژی یا رادیوگرافی دندان وجود دارد که توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن صورت می گیرد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی دستگاه های رادیولوژی دندان، امکان تشخیص اکثر بیماری و مشکلات دهان و دندان را برای دندانپزشکان فراهم نموده اند. امروزه با مراجعه به مراکز رادیولوژی دندان سعادت آباد ، به سرعت رادیوگرافی خود را با بهره گیری از تکنولوژی دستگاه های مدرن انجام دهید. یکی از روش های دقیق برای امور تشخیص بیماری های دندان از جمله پوسیدگی، آبسه، نقایص فک و دهان، وجود تومور، ناهنجاری ها، آسیب های عصبی دندان و ... را توسط دستگاه های رادیوگرافی دندان ساده تر از گذشته نمود.  این نوع دستگاه ها در دو دسته بندی کلی تصویریرداری را انجام می دهد که می توان به رادیولوژی داخل دهانی و رادیولوژی خارج دهان اشاره نمود.

با استفاده از رادیولوژی داخل دهانی می توان رایج ترین نوع بیماری های دهان و دندان را با جزئیات بیشتری نمایش داد. بدین وسیله می توانند تشخیص پوسیدگی های نهفته دندان ها، ریشه دندان، بررسی سلامت استخوان های اطراف دندان، وضعیت رشد دندان ها و غیره مشاهده نمایند. رادیولوژی بایت وینگ یا BW نشان دهندۀ سمت راست دندان می باشد و رایدگرامی کرون دندان های عقب را نمایش می دهد. معمولاً در این روش، از هر طرف صورت بیمار یک یا دو رادیولوژی بایت وینگ گرفته می شود و دندان های مولر و دندان های دو پایۀ موجود در فک بالا و پایین را با جزئیات بیشتری نشان می دهد. در این روش به دلیل اینکه بیمار وسیلۀ بال مانندی را به وسیله دندان نگه می دارد که بتوان نور اشعۀ ایکس را در روند عکسبرداری به صورت ثابت نگه دارد، با نام رادیوگرافی بایت وینگ شناخته می شود. این روش تصویربرداری رادیولوژی به دندانپزشک کمک می کند که بتواند میزان مناسب تاج دندان یا همان کلاهک پوشاننده دندان را برای ترمیم و یا بریج کردن دندان آسان تر می نماید. علاوه بر آن، میزان سایش و یا فروپاشی دندان های پر شده را نیز نمایش می دهد.

خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد شامل خدمات رادیوگرافی پری اپیکال یا PA نیز می باشد که امکان تصویربرداری سمت چپ دندان را برای متصدی دستگاه فراهم می کند. بنابراین دندانپزشک برای تصویربرداری دندان های فک سمت چپ، این نوع رادیوگرافی را تجویز می کند. با استفاده از این دستگاه تنها یک یا دو دندان را در یک بار تصویربرداری می توان نمایش داد. این دستگاه همانند رادیوگرافی بایت وینگ می باشد و ارتفاع کامل هر دندان را که شامل تاج تا ریشه می شود را نشان می دهد. بدین وسیله می توانند برای بیمار بررسی کامل رادیوگرافی FMX را تجویز نمایند.برای اطلاع از خدمات رادیوگرافی و رادیولوژی دندان به سایت مراجعه کنید. 

رادیولوژی اکلوزال نیز یکی دیگر از رایج ترین روش های تصویربرداری دهان و دندان محسوب می شود. این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های رادیوگرافی دارای ابعاد بزرگ تری می باشد و بدین وسیله می توانند رشد و جایگاه دندان های کودکان را مشخص نمود و بدین وسیله می توانند تمام طاق فک بالا و پایین را مشخص نمود.

کلینیک پیشرفته رادیولوژی سعادت آباد امکان رادیوگرافی خارج دهانی را نیز توسط دستگاه های پیشرفته برای بیماران فراهم می کند. این نوع دستگاه های تصویربرداری دارای نوار رادیوگرافی خارج از دهان می باشند که اطلاعات جامعی در خصوص فک و جمجمه را نیز برای دندانپزشک نشان می دهد. بدین وسیله وضعیت دندان های تحت فشار، رشد و پیشرفت دندان ها، رابطۀ میان دندان ها و فک، استخوان های صورت و مشکلات مفصلی گیجگاهی را به دندانپزشک نشان می دهد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل از ابتدا، فعالیت کلینیک را در زمینۀ ارائه خدمات رادیوگرافی دندان راه اندازی نموده است.

 

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 985
نمایش همه
علاقه مندی ها ()