قلب حیاتی ترین عضو بدن است که سلامت آن بسیار مهم بوده و هر گونه ناراحتی و مشکل در قلب ، مشکل در کل بدن ایجاد خواهد کرد . افراد باید به قلب توجه خاصی داشته باشند و فعالیت ها و تغذیه و در کل زندگی را در جهت سلامت قلب پیش برند. برخی از افراد در طول زندگی با ناراحتی های قلبی روبرو می شوند و برخی نیز دارای بیماری های ارثی می باشند. در کل بیماری های قلبی بسیار خطرناک بوده و ممکن است فرد را از انجام کار های روزانه خود نیز بازدارد. ناراحتی های قلبی باید بسیار مورد توجه قرار گیرد زیرا قلب با سایر عضو های بدن متفاوت است و سیستم پیچیده ای دارد. پس در صورت بروز شکل در قلب حتما به بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه نمایید.

بهترین متخصص قلب و عروق فردی است که دارای تحصیلات و علم و آگاهی و تجربه در زمینه ی شناخت قلب و بیماری های مربوط به آن است. پزشکان عمومی تجویزی برای قلب انجام نمی دهند و فرد دارای ناراحتی قلبی را به متخصص قلب ارجاع می دهند. حال متخصص می تواند معرفی شده توسط پزشک باشد و یا خود به دنبال بهترین متخصص قلب و عروق باشد . در هر صورت پزشک متخصص باید تبحر لازم را در زمینه ی قلب داشته باشد.

وظایف بهترین متخصص قلب و عروق

رسیدگی به قلب و عروق که در بدن خون رسانی را انجام می دهد از وظایف یک متخصص قلب ماهر می باشد. هر گونه ناراحتی و نارسایی قلبی دارای علتی است که باید به درستی توسط متخصص قلب و عروق انجام گیرد. بهترین متخصص قلب و عروق فردی است که تشخیص بیماری ها را انجام داده و درمان هایی جز عمل را انجام می دهد اما اگر وضعیت بیمار طوری باشد که با دارو و سایر روش های رمانی بهبود نیابد ، او را به جراح قلب ارجاع می دهد. برای انجام معاینه و بررسی های لازم ممکن است متخصص قلب و عروق از شما بخواهد آزمایش هایی را انجام دهید تا بتواند با دقت بیشتر معاینات را انجام دهد.

آزمایشات لازم برای تشخیص ناراحتی های قلبی

اکوکاردیوگرام: در این آزمایش تصویری به وسیله ی فراصوت به دست می آید که برای مشاهده ساختار قلبی و عملرد آن مورد استفاده قرار می گیرد.

ECG گردشی: این نوع آزمایش به این صورت است که از فرد در هنگام فعالیت تصویر قلبی گرفته میشود که ریتم قلبی بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

آزمایش تمرینی: این آزمایش برای سنجش عملکرد قلبی می باشد که شامل خود قلب و سایر محدوده های نزدیک به قلب است.

کاتتر گذاری: در این آزمایش لوله ای در قسمتی نزدیک به قلب گذاشته می شود . برای اطلاع از متخصص قلب و عروق در نارمک به سایت مراجعه کنید. 

انواع علائمی که احتمال دارد از قلب باشد شامل تنگی نفس ، ناراحتی در قفسه سینه، تپش قلب، خستگی زودرس، عرق سرد و سرگیجه می باشد. در صورت بروز هر یک از علائم باید حتما به پزشک مراجعه کنید تا علت را در یابید. البته اگر برای شما هر یک از مشکلات قلبی اتفاق افتاد در ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید زیرا بروز استرس می تواند حال شما را بدتر کند ، همین طور امکان دارد که مشکل جدی وجود نداشته باشد پس تا بررسی بهترین متخصص قلب و عروق از استرس به دور باشید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی از تخصصی ترین مراکز قلب و عروق می باشد که با حضور دکتر ریاستی می توان با اطمینان از درمان به این مرکز مراجعه نمود. دکتر ریاستی از متخصصین متبحر قلب و عروق در کشومان می باشند.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 863
نمایش همه
علاقه مندی ها ()