شما برای اینکه در مورد قیمت کفش کار اطلاعات زیادی داشته باشید باید به برخی از استانداردهای تولیدی آن دقت داشته باشید. پیدا کردن یک کفش کار که مناسب باشد تا حدودی دشوار است و به همین دلیل شما باید به خوبی در مورد این کفش و و ویژگی هایی که دارد اطلاعات زیادی را جمع آوری کنید. شما اگر به برخی از استانداردها و نکاتی که در مرد خرید کفش کار وجود دارد دقت داشته باشید می توانید بهترین نمونه های آن را خریداری کنید.

قیمت کفش کار نسبت به کفش هایی که معمولی تر هستند تا حدودی بالاتر است، بر همین اساس افراد نمی توانند به راحتی آنها را خریداری کنند. ولی خشوبختانه بسیار یاز شرکت  و سازمان های اداری خرید کفش کار پرسنل خود را بر عهده گرفته اند و کفش هایی مناسب برای آنها خریداری می کنند. اولین و مهمترین گامی که در انتخاب و خرید کفش کار اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که بدانید چه کفشی می خواهید خریداری کنید.

نکاتی در مورد قیمت کفش کار :

شما برای اینکه قیمت کفش کار را به خوبی بدانید و یکی از انواع آن را خریداری کنید باید به خوبی با هر یک از انواع این کفش آشنایی داشته باشید. هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند و شما هم باید به خوبی در مورد ویژگی های آنها اطلاعات لازم را داشته باشید. شما باید به خوبی بدانید اینکه یک فرد تا چند ساعت در طول روز می خواهد از آن استفاده کند را زمان خرید بررسی کنید. هر یک از انواع کفش کار به چند دسته تقسیم می شود که آنها عبارت هستند از :

  1. کفش های پرسنلی :

این نوع از انواع کفش های کار بیشتر توسط افرادی که در اداره و یا سازمان کار می کنند خریداری می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر ظاهری این نوع از کفش ها شبیه به کفش های معمولی می باشند. ولی در قسمت کف این کفش ها شما احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. یکی از نکاتی که در مورد این کفش ها وجود دارد و باید شما به آن دقت داشته باشید این است که آنها مدل های متنوع ندارند. تمامی پرسنل باید کفش های یکسانی داشته باشد. قیمت کفش کار پرسنلی چندان بالا نمی باشد.

  1. کفش های ایمنی :

این نوع از کفش ها تنها برای برخی از کارهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از مشاغل خاص کفش های خاص نیز می خواهند. قیمت کفش کار ایمنی نسبت به کفش های دیگر تا حدودی بالاتر است، بر همین اساس شما باید هزینه بالاتری برای خرید آنها پرداخت کنید. برای خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری به سایت مراجعه کنید. 

  1. چکمه های پلاستیکی :

چکمه های پلاستیک از جمله کفش های کار هستند که در دسته بندی کفش های معمولی قرار می گیرد. در واقع باید بدانید حوزه مشخصی برای آنها وجود ندارد و در بیشتر مشاغل از آنها استفاده می شود. آن دسته از مشاغلی که با رطوبت و آلودگی سر و کار زیادی دارند از این نمونه کفش ها استفاده می کنند. قیمت کفش کار چکمه های پلاستیکی بسیار مناسب است و شما با کمترین هزینه می توانید آنها را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

  1. پوتین نظامی :

پوتین های نظامی  از دیگر کفش های کار می باشد که شما می توانید خریداری کنید. این کفش ها بسیار محکم می باشند و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند که در شرایط سخت از آنها استفاده زیادی می شود. قیمت این کفش ها هم چندان بالا نمی باشد ولی تمامی افرادی که کارهای یگان ویژه دارند باید این کفش ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()