شما برای خرید هر یک از انواع کفش ایمنی باید در مورد قیمت آن اطلاعات لازم را داشته باشید. قیمت کفش ایمنی بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد و شما بهتر است در مورد این عوامل اطلاعات خود را افزایش دهید. برخی از آنها هزینه بالایی برای خرید دارند و برخی از آنها قیمتشان برای خرید مناسب تر است. به هر صورت شما باید یکی از آنها را خریداری کنید که بهتر است جهت خرید به ویژگی های آنها و نیازهای خود توجه داشته باشید. چرا که تنها در این صورت می توانید بهترین نمونه آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کارکنانی که در محیط های سخت کار می کنند باید یکی از انواع کفش ایمنی را بر اساس نیاز خود خریداری نمایند و به قیمت آن چندان توجهی نداشته باشند. در واقع بدون توجه به قیمت کفش ایمنی باید بدانید سلامتی و جان شما یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن دقت داشته باشید. برخی از مهمترین ویژگی هایی که کفش ایمنی دارد و باید زمان خرید به آنها دقت داشته باشید را در ادامه معرفی می کنیم.

قیمت کفش ایمنی و ویژگی های آن :

شما زمان خرید هر یک از انواع کفش ایمنی باید به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه های آنها را خریداری نمایید. بدون توجه به قیمت کفش ایمنی باید برخی از ویژگی های آن را بشناسید که آنها عبارت می باشد از :

  1. ضد آب بودن :

 یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که یک کفش ایمنی باید داشته باشد ویژگی ضد آب بودن آن می باشد. اینکه کفش قابلیت ضد آب بودن داشته باشد اهمیت زیادی دارد، چرا که شما می توانید تحت هر شرایطی از آن استفاده کنید. این کفش ها تضمین کننده مقاومت هستند و در برابر نفوذ آب به درون خود مقاومت زیادی نشان می دهند.

  1. استحکام :

موادی که برای ساخت هر یک از انواع کفش ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مهم است که کیفیت بالایی داشته باشد. ساختار طبیعی بودن کفش باید حفظ شود و تمامی استانداردهای ایمنی را در خود جای دهد. در این صورت اگر افراد از آن استفاده کنند جانشان در امنیت خواهد بود. بنابراین بهتر است به این مورد مهم دقت زیادی شود. آن دسته از انواع کفش های ایمنی که پنجه های فولادی دارند یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که می توانید داشته باشید. قیمت کفش ایمنی که تمامی مواد با کیفیت را داشته باشد بدون شک بالاتر از نمونه های دیگر است. شما بهتر است به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت چکمه پلاستیکی به سایت مراجعه کنید. 

  1. جنس رویه :

مواد و متریال های اولیه که جهت تولید کفش ایمنی به کار می رود باید کیفیت لازم را داشته باشد. در غیر این صورت کفش ها به خوبی کار نمی کنند و بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهد. عایق قرار گرفته شده روی این کفش ها باید به گونه ای باشد که کاربر را از خطر برق گرفتگی دور سازد. شما می توانید برای خرید هر یک از کفش ایمنی در مدل ها و طرح های متفاوت این مورد را در نظر داشته باشید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید.

  1. برند تولیدی :

از دیگر عوامل بسیار مهم و تاثیر گذاری که روی قیمت کفش ایمنی تاثیر دارد برند تولیدی آن می باشد. برخی از برند شناخته شده ای دارند بهترین گزینه برای خرید می باشند، چرا که تمامی استانداردهای تولیدی را دارند. بر همین اساس تنها باید از بین برندهای متنوع یکی را شناخته شده تر است خریداری کنید و استفاده نمایید.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()