یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات و لوازمی که برای حفاظت از افراد مورد استفاده قرار می گیرد کلاه ایمنی می باشد. این کلاه ها انواع مختلفی دارند و هر یک از انواع آنها هم دارای ویژگی های متنوعی می باشند. هر یک از آنها با مواد و متریال های خاصی تولید شده اند که که مقاومت بسیار بالایی دارند. همانطور که دیگر تجهیزات ایمنی به انواع مختلفی تقسیم می شوند باید بدانید که این نوع از تجهیزات ایمنی هم انواع مختلفی دارد. شما برای خرید و استفاده از آنها باید به خوبی در مورد انواع آن اطلاعات کافی داشته باشید.

در برخی از مواقع که احتمال افتادن وسیله ای روی سر شما وجود دارد باید از کلاه ایمنی استفاده کنید. همچنین در برخی از مواقع که شما می خواهید با برق کار کنید باید از این کلاه ایمنی استفاده کنید. استفاده از آنها در بسیاری از محیط های مراقبتی باید انجام شود. در صورتی که شما از این کلاه ها استفاده نکنید جانتان در خطر می افتد. به همین دلیل نسبت به استفاده از آن حساسیت های بیشتری داشته باشید.

معرفی انواع کلاه ایمنی :

همانطور که بیان نمودیم هر یک از انواع تجهیزات ایمنی انواع متعددی دارند و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های متنوعی می باشند. شما برای خرید هر یک از آنها بهتر است در مورد ویژگی هایی که دارند اطلاعات کافی داشته باشید. از این طریق می توانید بهترین نمونه آن را بر اساس کاری که دارید خریداری کنید. برخی از مهمترین و اصلی ترین انواع کلاه ایمنی که بهتر است به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. درجه اول :

این نمونه از انواع کلاه ایمنی برای مصارف عمومی کاربرد بیشتری دارد و به همین دلیل شما در بسیاری از مکان ها می توانید از آن استفاده کنید. این نوع از کلاه ها در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. اما یکی از نکاتی که در مورد آن وجود دارد و شما باید اطلاع داشته باشید این است که در برابر مسیر جریان برق از خود مقاومت زیادی نشان نمی دهند. بیشترین استفاده ای که از آنها می شود برای معادن، ساختمان سازی و صنایع دیگری می باشد که مشابه این موارد است. قیمت این نوع از کلاه های ایمنی زیاد بالا نیست و شما می توانید با هزینه مناسبی تعداد بالایی از آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

  1. درجه دوم :

یکی دیگر از انواع کلاه ایمنی که بیشتر در محیط هایی با جریانات برقی مورد استفاده قرار می گیرد این نمونه می باشد. شما می توانید این نوع از کلاه های ایمنی را برای ساختمان هایی که در آنها جریانات برقی وجود دارد خریداری کنید. یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که در این نوع از کلاه ها وجود دارد و شما باید در مورد آن اطلاع کافی داشته باشید این است که نسبت به سوختگی مقاومت زیادی دارند. همچنین شما می توانید در ساختمان هایی که سقوط اشیاء امکان دارد در آنها رخ بدهد استفاده کنید. برای اطلاع از فروش کلاه ایمنی کار در ارتفاع به سایت مراجعه کنید. 

  1. درجه سوم :

یکی دیگر از انواع کلاه ایمنی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید نوع دسته سوم می باشد که وزن بسیار کمی دارد. استفاده از آنها بیشتر برای محافظت های محدود می باشد و شما در هر شرایطی نمی توانید از آن استفاده کنید. یکی از نکاتی که در مورد این نوع از کلاه ها وجود دارد این است که در برابر سقوط اشیای الکتریکی چندان مقاومتی نشان نمی دهند. شما می توانید یکی از انواع آنها را برای ساختمان سازی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید، تنها باید به کیفیت آن دقت داشته باشید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()