لباس کار یکی از انواع وسیله های حفاظتی می باشد که از آن برای جلوگیری از خطرات ناشی از کار استفاده می کنند. این نوع از لباس های بادی بر اساس شرایط و ویژگی های خاصی که دارند تولید و طراحی شوند. در غیر این صورت آنها برای کار مناسب نیستند و نباید از آنها استفاده کرد. در واقع مانند بسیاری از تجهیزات ایمنی که بر اساس استانداردهای مشخص شده ای تولید می شوند لباس کار هم باید بر اساس این استانداردها تولید و طراحی شوند.

 هر یک از انواع لباس کار که شما می خواهید خریداری کنید بر اساس سلیقه، شرایط آب و هوایی و فعالیت شغلی متنوع است. بنابراین بهتر است به این موارد دقت بسیار زیادی داشته باشید و یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این لباس ها یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارند این است که جان افراد را در برابر خطرات بسیار زایدی که در کار وجود دارد ایمن می سازند.

معرفی انواع لباس کار :

شما برای خرید لباس کار باید به خوبی در مورد هر یک از انواع آن اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را که با شرایط کاری شما مناسب تر و مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید. هر یک از انواع تجهیزات ایمنی ویژگی ها و انواع مختلفی دارند و شما برای اینکه از آنها نهایت استفاده را ببرید باید به خوبی با مدل های آن آشنایی داشته باشید. برخی از مهمترین و اصلی ترین نمونه های لباس های کار که باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. لباس کاپشن و شلوار :

این نوع از لباس کار را شما می توانید در بسیاری از شغل ها مانند معدن، فولادسازی، خودروسازی و ... مشاهده کنید. شکل آنها شبیه به کاپشن و شلوار می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. جیب های این نوع از لباس ها بسیار زیاد است و به همین دلیل کارکنان می توانند درون جیب ها وسیله های مربوط به کار خود را قرار دهند. این لباس را با پارچه های متنوعی تولید می کنند و بسته به شغل های افراد از تجهیزات متنوعی مانند شبرنگ روی آنها استفاده می نمایند. قیمت آن هم بر اساس نوع و پارچه ای که جهت تولید آن به کار رفته است بسیار متنوع می باشد.

  1. لباس یکسره دوبنده :

 این نوع از انواع لباس کار بالا تنه بسیار آزادتری دارد و به همین دلیل عملکرد شما را محدود نمی سازد. این مدل از لباس ها را بیشتر در بین شغل هایی مانند نجاری، تعویض روغنی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. طرفداران این مدل از لباس ها هم بسیار زیاد است، چرا که پوشیدن آن آسان می باشد و افراد درون آن هم راحت هستند. پارچه هایی که برای تولید این بلس به کار می رود متنوع می باشد و قیمت مختلفی دارد. برای اطلاع از قیمت لباس کار زمستانی از طریق لینک مراجعه کنید.

  1. لباس خلبانی :

همانطوری که از نام این لباس مشخص است باید بدانید از روی لباس های خلبان ها آن را تولید و طراحی کرده اند. اگر شما مکانیک هستید و یا روغن سرو کار زیادی دارید باید بدانید که این نوع از لباس کار بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید. کل بدن شما با استفاده از این لباس ها در امنیت خواهد بود.

  1. لباس سرهمی جوشکاری :

از دیگر مدل های لباس که برای کار طراحی می شود لباسی است که یک تکه می باشد و برای جوشکاری از آن استفاده می کنند. به طور معمول جنس آن را از کتان انتخاب می نمایند تا در برابر جرقه های جوشکاری مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. رنگ این نوع از لباس ها بیشتر قرمز است.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()