یکی از انواع تجهیزات ایمنی که شما باید برای کار کردن در مشاغل متنوع خریداری کنید عینک ایمنی می باشد. این امکان که شما در شغل خود چشم هایتان آسیب ببیند بسیار زیاد است، برای اینکه از آسیب چشم های خود جلوگیری کنید باید از عینک های ایمنی استفاده نمایید. خوشبختانه بسیار یاز آسیب هایی که امکان دارد به چشم شما وارد شود با استفاده از عینک های ایمنی رفع می گردد. صدمه های شیمیایی، اشعه، برخورد فلز و ... از جمله مهمترین آسیب هایی است که امکان دارد به چشم وارد شود.

انتخاب و خرید بهترین عینک ایمنی شاید امر دشواری باشد، به همین دلیل شما باید در این امر دقت زیادی داشته باشید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید. اینکه شما تنها چشمان خود را به وسیله عینک زمان کار بپوشانید اهمیت ندارد، بلکه باید آن عینک استانداردهای لازم را داشته باشد. بنابراین به این مورد مهم زمان خرید عینک دقت داشته باشید.

آسیب هایی که با استفاده از عینک ایمنی رفع می شود :

آسیب های بسیار زیادی وجود دارد که شما با استفاده از عینک ایمنی می توانید از این آسیب ها جلوگیری کنید. برخی از مهمترین و اصلی ترین این آسیب ها که باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. ریسک ها و خطرات مکانیکی :

این ریسک ها و خطرات به وسیله دستگاه ها و ابزارهایی ایجاد می گردد که ذرات کوچک و داغی دارند. این ذرات امکان دارد به قرنیه چشم شما آسیب بسیار زیادی وارد سازد. صنایع برش و حکاکی از جمله صنایعی هستند که این مواد را دارند و شما باید در برابر آنها از خود مراقبت نمایید. برای این نوع از صنایع باید یکی از انواع عینک ایمنی که مقاومت بیشتری دارد را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

  1. خطرات تابش و اشعه :

در برخی از شغل ها مانند شغل جوشکاری و دیگر عملیات هایی که با این شغل در ارتباط هستند امکان دارد شما اشعه های فرابنفش را از آنها دریافت کنید. این اشعه ها خطرات بسیار زیادی برای سلامتی شما دارند و به طور جدی بهتر است از آنها جلوگیری نمایید. اگر این اشعه ها وارد چشمان شوند امکان دارد که آسیب های بسیار شدیدی به چشمان شما وارد سازند. به همین دلیل بهتر است در برابر آنها از بهترین عینک های ایمنی استفاده کنید.

  1. دما و حرارت :

این خطرات هم به وسیله مایعات داغ می باشد که تکه های فلز بسیار داغ امکان دارد به چشمان شما آسیب وارد سازد. بر همین اساس باید یکی از انواع عینک ایمنی را که در برابر این تکه های داغ مقاومت زیادی دارد را مورد استفاده قرار دهید. شما باید به خوبی بدانید که این تکه ها برای سلامتی و چشم شما خطرات زیادی را به همراه دارد. بر همین اساس از آنها باید دوری کنید و بهترین روش دوری کردن از آنها استفاده از عینک های ایمنی می باشد. آن دسته از انواع عینک ها که کیفیت مناسبی ندارند برای خرید گزینه مناسبی نمی باشند و نباید آنها را خریداری کنید.برای اطلاع از فروش ماسک جوشکاری اتومات به سایت مراجعه کنید. 

  1. خطرات شیمیایی :

خطرات شیمیایی از دیگر خطراتی می باشد که امکان دارد چشمان شما را آزار بدهد. بر همین اساس باید از آنها دوری کنید. برخی از انواع عینک های ایمنی که برای خطرات شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد ترکیبات بسیار قوی دارند و از بهترین مواد تولید شده اند. آن دسته از افرادی که در آزمایشگاه ها فعالیت می کنند باید از عینک ایمنی که برای مقابله با این مواد به کار می رود استفاده کنند. این عینک ها از برخورد مواد شیمیایی جلوگیری می کنند و به چشمان شما آسیبی وارد نمی شود.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()