در بین انواع تجهیزات ایمنی استفاده از دستکش کار بسیار ضروری می باشد و باید یکی از انواع آنها را بر اساس کار خود خریداری کنید. هر یک از انواع آنها برای یک محیط کاری و شغل های متنوع مناسب است. بنابراین پیش از خرید باید به خوبی در مورد هر یک از آنها اطلاعات کافی و لازم را جمع آوری کنید. امروزه تهیه  کردن دستکش های کار برای محیط های صنعتی، شیمیایی، عمرانی و ... بسیار ضروری است و باید یکی از انواع آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 برخی از افراد شاید بر این باور باشند که استفاده از دستکش کار سرعت کار آنها را کاهش می دهد، در صورتی که بادی بدانید با استفاده از این دستکش ها شما از سلامتی و جان خود مراقبت خواهید کرد. آنها را به گونه ای طراحی می کنند که شما به راحتی بتوانید با استفاده از آنها کار خود را انجام دهید. بنابراین نگران دشواری کار کردن با آنها نباشید.

خرید انواع دستکش کار :

تمامی تجهیزات ایمنی مدل های متنوعی دارند و دستکش کار هم دارای انواع مختلفی می باشد. برخی از مهمترین و اصلی ترین مدل های آن عبارت می باشد از :

  1. دستکش های مناسب برای مواد شیمیایی :

بعد از اینکه شما نوع مواد شیمیایی را که با آن سروکار دارید مشخص کردید باید در میان انواع دستکش بگردید و یکی از آنها را که ایمنی بیشتری دارند خریداری کنید. دستکش کار تنها در نوع مواد محافظتی درونی شان با یکدیگر تفاوت ندارند. بلکه اختلاف آنها در بافت و جنس آنها هم نیز می باشد. یک دستکش ایمنی برای تمامی محیط ها مناسب نمی باشد و به همین دلیل باید دو عامل مهم هر یک از انواع دستکش های ایمنی یعنی دگرگونی و نفوذ آنها را پیش از خرید مورد بررسی قرار دهید. دگرگونی و نفو دو عامل مهمی هستند که زمان خرید دستکش های ایمنی شیمیایی باید به آنها دقت داشته باشید.

  1. دستکش های لاتکس :

یکی از ارزان ترین انواع دستکش کار نوع لاتکس می باشد که آنها را در مدل های متنوعی تولید و طراحی می کنند. آنها مقاومت زیادی در برابر مواد شیمیایی از خود نشان نمی دهند آنها در برابر پاتوژن های خونی مقاومت زیادی دارند. پوست شما امکان دارد به پودر درون آن حساسیت داشته باشد، به همین دلیل پیش از استفاده این مورد را به خوبی بررسی کنید.

  1. دستکش های جوشکاری :

جوشکاری یک از شغل هایی است که باید برای انجام دادن این شغل تمامی وسیله های ایمنی را در اختیار داشته باشید. یکی از آنها دستکش کار می باشد، این دستکش ها مخصوص جوشکاری می باشند و از سوختگی دستانتان جلوگیری می نمایند. شما باید بین انواع دستکش های کار که در بازار وجود دارد و برای جوشکاری است بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. این دستکش ها از مواد و متریال های متنوعی تولید می شوند. پوست حیوانات از جمله مهمترین مواد به کار رفته شده برای تولید دستکش های جوشکاری است که پوست بز، پوست آهو، پوست زون و چرم گاو مهمترین آنها می باشد. برای اطلاع از فروش دستکش چرمی به سایت مراجعه کنید. 

  1. دستکش های ضد برش :

بدون شک هیچ فردی دوست ندارد که ی انگشت خود را از دست بدهد. ابزارهای برش یکی از مهمترین ابزارهایی می باشد که برخی از افراد در کار خود باید از آنها استفاده کنند. یکی از انواع دستکش کار نوع ضد برش می باشد که برای این نوع از کارها استفاده می شود. این دستکش ها از بریده شدن دستانتان به وسیله ابزارهای تیز جلوگیری می کند. انواع این نمونه از دستکش ها در بازار وجود دارد که شما می توانید یکی از آنها را بر اساس نیاز خود خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()