جاروبرقی از لوازمی است حکه بسیار مورد ستفاده قرار می گیرد بنابراین باید از کفیت مطلوبی برخورار باشد تا بتوان بهترین کارکرد را از آن شاهده نمود. جاروبرقی ها دارای کیسه جاروبرقی بوده و گرد و خاک جمع آوری شده را به این کیسه انتقال می دهند. جاروبرقی ها در گذشته داای کیسه های دائمی بودند که باید در زمان پر شدن آن ر تمیز می کردیم و مجدد استفاده می کردیم البته امروزه برخی از افراد از این کیسه جاروبرقی دائمی استفده می کنند اما با پیشرفت در این زمینه پاکت های یکبار مصرف روی کار آمدند. این پاکت ها به صورت یکبارمصرف بوده و می توان در زمان پر شدن یکی دیگر را استفاده کرد. بنابراین این پاکت ها در هر بار استفاده دور انداخته می شوند.

مزایای کیسه جاروبرقی یکبار مصرف

کیسه جاروبرقی بسیار بهداشتی بوده و در محیط باعث گرد و خاک نمی شود.

کیسه جاروبرقی استفاده ی بسیار راحتی دارد و هر بار نیاز نیست آن را تمیز کنیم.

کیسه جاروبرقی به صورت بهینه ساخته شده و حجم بیشتری را می تواند در اختیار شما قرار دهد.

زمان تعویض کیسه جاروبرقی

کیسه های جاروبرقی دارای مخزنی است که در زمان پر شدن آن ، مورد تعویض قرار گیرد. برای تعویض پاکت های جاروبرقی زمان دقیق وجود ندارد زیرا با توجه به میزان استفاده ی شما می تواند متغیر باشد بنابراین شما باید در هر زمان که متوجه پر شدن پاکت شدید آن را تعویض نمایید. حتما این نکته را در نظر بگیرید، قبل از پر شدن کامل پاکت آن را تعویض نمایید زیرا در صورتی که کاملا پر شود فشار زیادی به دستگاه شما وارد خواهد شد.

استفاده از کیسه جاروبرقی یکبار مصرف توانسته استفاده از جاروبرقی را برای ما راحت تر کند همچنین قیمت این پاکت ها به صرفه بوده و ر حدود هر دو ماه کبار نیاز به خرید مجدد آن خواهیم داشت.

انواع کیسه جاروبرقی

کیسه جاروبرقی با توجه به نوع و مدل جاروبرقی می تواند مختلف باشد و شما باید نوعی را انتخاب کنید که مناسب با جاروبرقی شما باشد.

پاکت یا کیسه جاروبرقی در جنس های مختلفی در بازار موجود می باشد. هر یک از این کیسه ا در قیمت های متلفی به فروش می رسند. برای رید کیسه های جاروبرقی باید توجه دشته نوعی را خریداری کید تا گرد و غبار به درون جاروبرقی نفوذ نکند.

بر روی پاکت های جاروبرقی قطعه ای به نام میکروفیلتر وجود دارد که می توانید جدا گانه آن را خریداری کنید. میکروفیلتر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون موتور جاروبرقی می باشد . بنابراین وجود این قطعه ضرور می باشد. میکروفیلتر نیز در زمان هایی که قابلیت خود ر از دست می دهد باید تعویض شود و به طر میانگین در هر چهار بار تعویض کیسه یکبر میکرفیلتر تعویض می گردد. برای اطلاع از فروش پاکت جاروبرقی کلار به سایت مراجعه کنید. 

برای خرید می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. فروشگاه های معتبر امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود قرار داده اند که می توانید به راحتی از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهید. خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد که بدون دردسر مراجعه ی حضوری خرید خوبی را داشته باشید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه همتا یکی از فروشگاه های معتبر در کشورمان است که به صورت اختصاصی فروش کیسه های جاروبرقی را در تمامی برند ها انجام می دهد . این مرکز فرش مستقیم محصولات را داشته و اب قیمت های بسیار مناسبی محصولات را عرضه می دارد. برای خرید می توان به سایت مراجعه نموده و یا در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()