امداد خودرو جزء مراکز خدمات رسانی به دارندگان اتومبیل می باشد. امروزه سرویس امداد خودرو را می توانید از درب منزل تا جاده های درون شهری و برون شهری دریافت کنید. دریافت خدمات امداد خودرو برای کلیۀ رانندگان اتومبیل فراهم می باشد که مشمول هزینه می باشد ولی در صورت ثبت نام و دریافت کارت اشتراک امداد خودرو سیار، شما می توانید خدمات امدادی را برای تعداد دفعات محدود و یا نامحدود به صورت رایگان و یا اعمال چند درصد تخفیف دریافت نمائید. همانطور که می دانید حادثه خبر نمی کند و همواره حادثه های جاده ای در کمین می باشد و با بیمه نمودن اتومبیل، می توانید خودرو خود را از حوادث ناگهانی در امان نگه دارید. لذا با خرید اشتراک  امداد خودرو نیز می توانید خود را از جا ماندن در مسیر جاده در امان نگه دارید.

شرح سرویس خدمات امداد خودرو

سرویس خدمات امداد خودرو سیار مرتبط به نقص فنی اتومبیل می شود. اگر شما جزء آن افرادی هستید که با خودروی خود مسیر درون شهری و برون شهری را برای تعداد دفعات زیاد و کم سپری می کنید، پیشنهاد می کنیم که از خدمات امداد خودرو سیار استفاده نمائید. البته با خرید کارت اشتراک امداد خودرو، می توانید خدمات دریافتی را با هزینۀ رایگان و یا با تخفیف دریافت کنید. ارسال امدادگران و پیگیری تمام مراحل ارائه خدمات توسط سامانۀ مرجع امداد خودرو به مشتریان ارائه داده می شود. در نتیجه با اطمینان بالایی از خدمات چنین مراکزی استفاده می کنند که میزان سطح کیفیت خدمات ارائه داده شده را می توان بدین وسیله مورد بررسی قرار داد.

معمولاً خدمات امداد خودرو سیار دارای چارت کاری اختصاصی و مشخص می باشد که کارشناس اعزام شده به محل، تمام این موارد را چک می کند. ثبت شماره اشتراک، شماره شاسی خودرو، ثبت نوع خدمات ارائه داده شده، دریافت کد پیگیری، اعزام امدادگر سیار به محل، انجام عملیات تعمیراتی و مکانیکی، ثبت و امضاء تأییدیه اتمام خدمات امدادی و ارائه یک نسخۀ تأییدیه تعمیرات انجام شده به راننده از جمله موارد مهمی است که جزء چارت لیست مراکز امداد خودرو محسوب می شوند. بدین وسیله می توانند کنترل بهتری بر روی جریان خدمات امدادی ارائه شده به مشتریان خود و همچنین نحوۀ عملکرد کارشناسان خود دارند. بدین وسیله می توانید سطح رضایت خود را از مرکز امداد خودرو سیار ثبت نمائید و بدین وسیله تأثیر مستقیم بر روی سطح خدمات مراکز امدادی سیار خواهید داشت.

یکی از از مفاد قرارداد عملیات خدمات رسانی امدادی، این است که در امکان ارائه خدمات 24 ساعت شبانه روزی را به مشتریان خود دارند. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که در هر نقطه ای از سراسر کشور و ساعاتی از شب، از خدمات امداد خودرو سیار استفاده می کنید. همواره دریافت خدمات امدادی جاده ای توسط کارشناسان مکانیک مجرب و متخصص صورت می پذیرد.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با دریافت خدمات امداد خودرو با کمترین هزینه و یا رایگان وجود دارد، این است که پیش از استفاده از خدمات امداد سیار، باید ثبت نام کارت اشتراک امداد خودرو را به صورت سالیانه و چند ماهه انجام داده باشید. در نتیجه می توانید هزینه های خدمات امداد خودرو را کاهش دهید و در عین حال از کیفیت بالای خدمات تعمیراتی جاده ای استفاده نمائید.

نقص فنی خودرو چون پنچری تایر، پاره شدن تسمه پروانه، اتمام بنزین، خالی شدن باتری خودرو، جوش آوردن خودرو و ... به عنوان عوامل شناخته شده ای است که موجب توقف اتومبیل می شود. لذا برخی از این عوامل نیاز به بررسی کارشناسانۀ مکانیک با تجربه دارد.

بدین ترتیب امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از مراکز معتبر امداد خودرو در تهران است که امکان ارائه خدمات امدادی را در نقاط مختلف جاده ای برون شهری دارد.

تماس با امداد خودرو آبتین

تلفن همراه:  09381269128 - 09361594124 - 09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()