فون عکاسی از جمله پرکاربردترین تجهیزات عکاسی است که نقش مهمی بر روی کیفیت عکس گرفته شده دارد. در گذشته های دور عکاسی تنها به افراد اشراف و قشر ثروتمند اختصاص داشت ولی با گذشت زمان با پیشرفت تکنولوژی، اکثر اقشار جامعه می توانستند از مزایای عکاسی بهره گیرند. در نتیجه استودیوهای متعددی به منظور امور عکاسی راه اندازی شد. با توجه به اینکه عکاسان بتوانند عکس های با کیفیتی را در محیط های سرپوشیده عکاسی کنند، نیاز به استفاده از تجهیزات مختلفی برای نورپردازی و همچنین ایجاد فضایی برای پس زمینه می باشند. بنابراین انواع فون عکاسی در مدل و رنگ های متنوع طراحی و تولید گشت. با طراحی فون عکاسی از جنس های مختلف، جلوۀ خاصی برای عکس برداری ایجاد نمودند و به همین دلیل روزبروز بر تنوع فون های عکاسی افزوده شد.

خرید انواع فون عکاسی

خرید انواع فون عکاسی به عکاس این اجازه را می دهد که بتواند تصاویر مختلفی را با وضوح تصویر بالا تصویربرداری کند و زیبایی خاصی در تصاویر عکاسی بوجود آورند. در ابتدای ابداع پرده فون عکاسی، از جنس کاغذ به بازار عرضه می شد ولی با گذشت زمان انواع فون عکاسی مخمل، برزنتی و کتان نیز مورد استفاده قرار گرفته شد.

پرده فون عکاسی کاغذی که به عنوان تصویر پس زمینه مورد استفاده قرار گرفته می شود از جمله رایج ترین فون های موجود در بازار می باشد که در ابعاد کوچک و بزرگ طراحی و مورد استفاده قرار گرفته می شود. پرده فون عکاسی مخمل نیز علاوه بر لایۀ پارچه، از یک لایه کرک نیز برخوردار است و حالت مخمل را بوجود آورده اند. هر کدام از مدل های متنوع فون عکاسی، جلوۀ خاصی به تصاویر می دهد و زیبایی خاصی به عکس می دهد. به همین دلیل آتلیه های عکاسی نسبت به انتخاب مدل و جنس پرده فون عکاسی حساسیت بیشتری از خود نشان می دهند.

فون عکاسی کروماکی

فون عکاسی کروماکی نیز یکی دیگر از مدل های پرده پس زمینۀ عکاسی است که به منظور ایجاد جلوه های ویژه در پشت سوژه های عکاسی قرار گرفته می شوند. این نوع فون عکاسی، به دلیل برخورداری از طیف رنگی متنوع، بسیار کاربردی است و شرایط مناسبی را برای فعالیت های ادیت و فوتوشاپ برای عکاس فراهم می کند. از این رو اکثر استودیوهای عکاسی مجهز به فون های عکاسی کروماکی در رنگ بندی های مختلف می باشند.

فروش فون عکاسی کوچک

امروزه امکان فروش فون عکاسی کوچک و همچنین بزرگ برای عکاسان حرفه ای فراهم می باشد. برخی از افراد تمایل به راه اندازی استودیوهای عکاسی خانگی دارند، می توانند فون عکاسی کوچک خریداری کنند و فضای زیادی از محیط منزل خود را اشغال نکنند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خرید فون عکاسی وجود دارد، این است که امکان خرید این محصول در تنوع رنگ و جنس برای عکاسان حرفه ای فراهم می باشد.

فون عکاسی دیوار

فون عکاسی دیوار مدل دیگری از پرده های فون است که بر روی دیوار نصب می شوند و یا اینکه دارای تکیه گاه و پایه می باشند. باز و بسته کردن فون های عکاسی به صورت رولی صورت می گیرد، اما برخی از فون های پایه دار ثابت طراحی می شوند و قابلیت جابجایی آنها وجود دارد. برای خرید انواع فون و نگهدارنده فون به سایت مراجعه کنید.

قیمت فون عکاسی

قیمت فون عکاسی به جنس، مدل و ابعاد فون بستگی دارد. لذا به دلیل تنوع بالایی که از این محصول در بازار عرضه می شود، امکان خرید انواع فون عکاسی ارزان قیمت و با کیفیت برای عکاسان حرفه ای و مبتندی فراهم می باشد.

فروشگاه فوکوس نگار به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزۀ فروش کلیۀ تجهیزات عکاسی در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

🚛  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

📱پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

📱پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

📱پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 837
نمایش همه
علاقه مندی ها ()