یکی از وسیله های ورزشی که آن را در گروه وزنه های آزاد به شمار می آورند دمبل می باشد. این وسیله ورزشی نقش بسیار زیادی در افزایش دادن حجم بدن و عضلات دارد که به طور وسیعی ورزشکاران از آن استفاده می کنند. قدمت استفاده از این وسیله ورزشی به سال های بسیار قبل باز می گردد که افراد از آن استفاده بهینه ای داشتند. در بین انواع وسیله های ورزشی که شما از آنها استفاده می کنید باید بدانید که این وسیله از محبوبیت بیشتری برخوردار است، همچنین هزینه کمتری برای خریداری دارد.

هر یک از انواع دمبل که شما می خواهید خریداری کنید وزن متفاوتی دارد، به همین دلیل شما باید هر یک از آنها را بر اساس توانایی خود خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها که وزن زیادی دارند بدون شک برای آن دسته از ورزشکارانی که حرفه ای تر هستند گزینه مناسب تری به شمار می رود. برخی از آنها هم دارای وزن کمتری می باشند که ورزشکاران مبتدی از آن استفاده بیشتری می کنند.

مزیت های خرید و استفاده از دمبل :

کار کردن با هر وسیله ورزشی که شما آنها را خریداری می کنید مزیت های بسیار زیادی دارد. شما باید برای خرید دمبل به خوبی با مزیت های آن آشنایی داشته باشید و سپس از آن استفاده کنید. برخی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که این وسیله ورزشی برای تمرین کردن دارد عبارت می باشد از :

  1. ورزشکارانی که می خواهند به بدن خود و عضلاتشان شکل بدهند می توانند از این وسیله ورزشی استفاده کنند. آنها تنها باید دقت داشته باشند که در بین انواع آن یکی ار که با توانایی و مقاومت آنها مطابقت بیشتری دارد را مورد استفاده قرار دهید. نحوه درست استفاده کردن از آنها برای شکل بخشیدن به عضلات هم اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشند. بنابراین بهتر است پیش از کار کردن با این وسیله به خوبی نحوه کار کردن با آن را یاد بگیرند.
  2. بسیاری از افرادی که می خواهند چربی سوزی داشته باشند می توانند با حرکت های متنوعی که همراه با دمبل است در این زمینه موفقیت لازم را به دست آورند. شما می توانید با استفاده از این وسیله ورزشی حجم زیادی از کالری های بدن خود را بسوزانید. این ورزش از جمله ورزش های هوازی می باشد و مزیت های بسیار زیادی دارد، در واقع حلی آسان برای از دست چربی های بدن به شمار می رود. برای خرید اسکی فضایی به سایت مراجعه کنید. 
  3. انجام تمرین های ورزشی همراه با دمبل می تواند به سلامت قلب شما هم کمک بسیار زیادی کند. استفاده کردن از این وسیله ورزشی می تواند ضربان قلب شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. همین مسئله نقش بسیار زیادی در بهبود سلامت عروقی و قلبی دارد. حتی یک فرد مبتدی می تواند با استفاده از این وسیله ورزشی استقامت خود را افزایش دهد.
  4. حفظ کردن سلامت استخوان ها امر بسیار مهمی است و باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. شما می توانید با استفاده از این وسیله ورزشی تراکم استخوان های خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. در واقع شما به صورت نشسته و یا دراز کشیده هم می توانید از این وسیله ورزشی استفاده نمایید. دقت داشته باشد که بر اساس نیازهای فردی هر یک از آنها را باید از جای بلند کنید تا به خوبی از آنها استفاده نمایید.

4. هماهنگی بین عضلات یکی از دیگر مزیت های استفاده از دمبل می باشد. اگر شما می خواهید سطو فعالیت عضلانی بدن خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید باید بدانید این وسیله ورزشی بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()