امروزه کمتر فردی پیدا می شود که از کتونی استفاده نکند و یا یکی از مدل های آن را نداشته باشد. این مدل از کفش ها به عنوان محبوب ترین و بهترین نمونه های کفش در بین خانم ها و آقایان شناخته می شود. به طور معمول استفاده از کفش های ورزشی بیشتر برای ورزش کردن، پیاده روی، رفتن به کافه و رستوران، رفتن به خانه دوستان و ... استفاده می شود. به طور کلی باید بدانید استفاده از این کفش برای هر استایل ساده کاربرد دارد و افراد زیادی به آن علاقه نشان می دهند.

همینطور کتونی هم مانند بسیاری از از انواع دیگر کفش هایی که دارید دارای مدل های متنوع می باشد. شما می توانید هر یک از مدل های آن را که بیشتر می پسندید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که هر یک از آنها را نمی توانید در هر جایی و لباسی بپوشید و باید آنها را با لباس های دیگر خود ست کنید.

معرفی انواع کتونی :

همانطور که بیان نمودیم مانند هر کفش و لباس دیگری که شما از آنها استفاده می کنید، کتونی هم دارای مدل های متنوعی می باشد و برخی از آنها عبارت می باشد از :

  1. ورزشی :

کتونی ورزشی از جمله محبوب ترین و بهترین کفش هایی می باشد که در هر خانه ای بدون شک یکی از مدل های آن را می توانید مشاهده کنید. بیشترین استفاده ای که از این نمونه کفش ها می شود برای رشته های ورزشی می باشد. ساختار این کفش ها برای هر نوع ورزش که شما می خواهید انجام دهید متفاوت می باشد. در واقع باید بدانید استفاده از این کفش ها تنها برای ورزشکاران نیست، بلکه شما می توانید آنها را تیپ خود هماهنگ سازید و یکی از آنها را خریداری کنید. راحتی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که زمان خرید این کفش ها باید به آن دقت داشته باشید.

  1. کانورس :

 این مدل از کتونی از گذشته های دور تا به امروز طرفداران بسیار زیادی داشته است. شما می توانید آنها را در رنگ بندی و مدل های متنوع خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. بدون شک شما در هر سنی که بوده اید یکی از آنها را  امتحان نموده و از پوشیدن آن لذت برده اید. این مدل از کفش ها در مدل های متنوعی تولید می شود و شما می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آنها را خریداری کرده و بپوشید. برخی از عروس خانم ها که می خواهند در روز عروسی خود راحت باشند یکی از مدل های متنوع این کفش ها را می پوشند.

  1. ساق بلند :

این نمونه از کتونی ها به کفش های بسکتبالی مشهور هستند و برای استایل های خیابانی یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که می توانید داشته باشید. البته که باید بدانید نسبت به مدل های قلبی این مدل از کتانی ها را زیاد در خانه مشاهده نمی کنید. در واقع هر فردی از آنها استفاده نمی کند و به آنها علاقه ندارد. برخی از افراد هم هستند که پوشیدن آنها را همراه با لباس های روزمره خود بسیار دوست دارند. برای خرید کتونی آدیداس به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه کنید. 

  1. تزئین شده :

از دیگر نمونه های کتانی که شما می توانید خریداری کنید، آن مدل هایی است که تزئین شده اند. البته که باید زمان خرید به راحت بودن آنها دقت بسیار زیادی داشته باشید. اگر شما به دنبال یک کفش مناسب برای مهمانی های دورهمی و یا قرارهای دوستانه هستید باید بدانید که این نمونه از کفش ها بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید. به شدت خرید آنها را به شما توصیه می کنیم، چرا که زیبایی زیادی دارند و شما رد آنها راحت خواهید بود.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()