الپتیکال یکی از انواع دستگاه های ورزشی می باشد که آن را با نام های مختلفی بدون شک شنیده اید. یکی از نام های مشهور آن اسکی فضایی می باشد. این دستگاه ورزشی از جمله دستگاه هایی می باشد که ثابت است و شما می توانید راه رفتن و دویدن را روی آن تجربه کنید. امروزه بسیاری از افراد با دستگاه های ورزشی مانند تردمیل ورزش می کنند تا حجم زیادی از چربی های بدن خود را از بین ببرند. شما باید بدانید دستگاه های دیگری هم برای از بین بردن چربی های بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

شما زمان خرید الپتیکال باید به خوبی به برخی از نکات توجه داشته باشید تا بهترین نمونه الپتیکال را خریداری کنید. این وسیله ورزشی برای از بین بردن کالری های بدن شما و همچنین حجم دادن به عضلات بدن مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد شاید فکر کنند این وسیله ورزشی نقش زیادی در سوزاندن چربی های بدن ندارد، ولی باید بدانید کارایی آن بسیار زیاد است.

اشتباهاتی که در انجام ورزش با الپتیکال  صورت می گیرد :

 بدون شک شما زمانی که از یک دستگاه ورزشی استفاده می کنید امکان دارد دچار اشتباهاتی شوید. زمان استفاده از الپتیکال هم امکان دارد دچار اشتباهاتی شوید که این اشتباهات عبارت می باشد از :

  1. ورزش کردن تا جایی که پاهای خود را احساس نکنید :

 یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در ورزش کردن با الپتیکال وجود دارد و هرگز نباید این اشتباه را انجام دهید این است که بیش از حد به پنجه پای خود فشار وارد نکنید. در صورتی که شما بیش از حد ورزش خود را انجام دهید امکان دارد پاهایتان بی حس شود. شما باید به جای این کار روی پاشنه پای خود تمرکز و دقت بیشتری داشته باشید. این کار شما به ماهیچه هایتان اجازه می دهد که سخت تر تلاش کنند و استقامت زیادی برای کار کردن با این دستگاه را به دست آورند.

  1. وارد نکردن اطلاعات خود به دستگاه :

از دیگر اشتباهاتی که امکان دارد شما انجام دهید این است که اطلاعات خود را به طور کامل وارد دستگاه اسکی فضایی نکنید. هر یک از انواع دستگاه ها برنامه خاصی دارند و شما باید آن را بر اساس ویژگی ها و درخواست های خود تنظیم کنید. اگر شما برنامه دارید در 10 دقیقه 100 کالری بسوزانید باید برنامه آن را به دستگاه ارائه دهید تا به شما سیستم تمرین مناسبی ارائه دهد.

  1. کار نکردن با بالاتنه :

هر یک از انواع الپتیکال ها که شما با آن ورزش کنید دارای دسته های متحرک و یا ثابت می باشند. شما باید در طول تمرین های خود این دسته ها را به خوبی نگه دارید تا بدن را به فعالیت وا دارید. رد این صورت بالا تنه شما حرکت می کند و همین امر موجب می شود که شما چربی سوزی بیشتری در قسمت بالا تنه تان داشته باشید. برخی از افراد که می خواهند عضلات بالا تنه خود را قوی تر سازند باید از قسمت دستگاه استفاده کنند. در واقع باید بدانید اگر این قسمت دستگاه را در دست نگیرید نمی توانید به خوبی دستگاه را کنترل کنید و به همین دلیل امکان دارد با مشکل مواجه شوید.

  1. صدای خر خر دادن دستگاه :

اگر شما از دستگاه الپتیکال خود صدای خر خر به گوشتان خورد باید بدانید که با سرعت بسیار زیادی و بدون اینکه مقاومت داشته باشید دستگاه را به حرکت انداخته اید. در واقع باید بدانید زمانی که سرعت دستگاه را بالاتر می برید باید مقاومت خود را هم افزایش دهید. تنها در این صورت می توانید به خوبی با دستگاه ورزش کنید و صدای ناموزونی ندهد که اذیت شوید.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()