اگر به دنبال خرید تردمیل می باشید می توانید به راحتی با مطالعه این مقاله به اطلاعات لازم در جهت یک خرید موفق بپردازد. تردمیل در واقع دستگاهی ورزشی میباشد که یک پیاده روی معمولی را برای کاربران خود شبیه سازی می نماید. یکی از مزیت های این مدل دستگاه قابلیت استفاده از آن در تمام شرایط آب و هوایی می باشد چون عموماً در آب و هوایی سرد و یا گرم افراد علاقه‌ای به انجام پیاده روی ندارند می توانند با خرید تردمیل و یا استفاده از تردمیل در باشگاه ها از این قابلیت استفاده نمایند. امروز کاربران استفاده از تردمیل را نه تنها برای تناسب اندام بلکه برای سلامت بدن استفاده می نمایند. کاربران می توانند با مراجعه به باشگاه های ورزشی معتبر و یا خرید تردمیل این امکان را برای خود فراهم نمایند که در ساعتهای مختلف شبانه روز بتوانند از این وسیله ورزشی استفاده نمایند. در واقع استفاده مداوم از این دستگاه این امکان را برای کاربران فراهم می نماید که بتوانند به نتایج دلخواه خود برسند. برای خرید این وسیله لازم است از قبل توقعات و انتظارات خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید با استفاده از نتایج دلخواه ای که از این وسیله می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر شما برای یک باشگاه ورزشی قصد خرید تردمیل را دارید لازم است مدلی از تردمیل را خریداری نمایید که قابلیت استفاده برای وزن های بالا را نیز داشته باشد. همینطور در خرید تردمیل برای باشگاه از جمله نکات حائز اهمیت قدرت موتور آن می باشد چون این دستگاه به صورت مداوم توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گیرد پس لازم است دارای موتور قوی باشد که بتواند انتظارات کاربران را فراهم نماید.

بررسی نکاتی که برای خرید تردمیل لازم می باشد:

برای خرید انواع مختلف یک تردمیل خانگی یا باشگاهی نکات مختلفی حائز اهمیت می باشد که هر کدام از این نکات بر روی قیمت تردمیل اثر گذار هستند. عموماً برترین تردمیل ها تولید کشور تایوان می باشد. کشور تایوان یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده انواع مختلف تردمیل را در خود جای داده است و حتی این کشور با ارسال قطعات تردمیل و مونتاژ آنها در کشورهای دیگر باعث ایجاد همکاری در زمینه های تجهیزاتی شده است. قسمتهای مختلف یک تردمیل بر روی قیمت اصلی تردمیل اثر گذار هستند. در ادامه به بررسی  قسمت‌های مختلف تردمیل می پردازیم تا بتوانید یک خرید موفق داشته باشید:

تردمیل دستی :یکی از انواع تردمیل هایی میباشد که با توجه به قدرت بدنی حرکت می‌کند. در نتیجه در این مدل تردمیل موتوری تعبیه نشده است. برای خرید تردمیل دستی می توان قیمتی پایین تر از تردمیل های برقی پرداخت نمود.

تردمیل موتوری: این مدل تردمیل برعکس تردمیل قبلی دارای موتور می باشد و همین امر سبب می شود که قیمتی بالاتر از تردمیل های دستی داشته باشند. البته قدرت موتور ها بر کیفیت تردمیل نیز اثر گذار می باشد و هرچه کیفیت موتور بالاتر باشد دارای قیمت بیشتری نیز است.

صفحه نمایشگر: صفحه نمایش انواع مختلف تردمیل دارای قابلیت های مختلف می باشد. اگر صفحه نمایشگر از نوع ال ای دی باشد قیمت بیشتری نسبت به مدلهای ال سی دی آن دارد.

ضربه گیر: یکی از ویژگی های منحصر به فرد هر تردمیل قابلیت ضربه گیر بودن آن می باشد. در واقع در هنگام خرید تردمیل باید به این نکته دقت نمایید که تردمیل خریداری شده دارای ضربه گیر باشد که با مرور زمان از قدرت آن کاسته نمی شود. این امر سبب سلامت استفاده بدن شما در هنگام استفاده از این دستگاه می باشد.

تسمه: یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید تردمیل دقت به کیفیت تصمیم می باشد  هر چقدر تسمه از تصمیم بالاتری تشکیل شده باشد این قابلیت را فراهم می نماید که دستگاه طول عمر بیشتری داشته باشد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()