در این مقاله سعی داریم به بررسی یکی از انواع مختلف تردمیل بپردازیم. تردمیل خانگی از جمله تجهیزات ورزشی میباشد که امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انواع مختلف تردمیل کاربردهای خاصی دارند اما کاربرد تردمیل خانگی و مدل باشگاهی آن تقریبا مشابه هم می باشد. زندگی ماشینی امروز سبب شده تا با افزایش کم تحرکی افزایش وزن نیز به وجود آید. هر فرد با توجه به امکاناتی که دارد و یا می ‌تواند مهیا کند سعی دارد که بتواند به اندامی سالم و با وزن ایده آل برسد. امروزه روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد که کاربران با در نظر گرفتن شرایط جسمی خود یکی از این راهکارها را انتخاب می نمایند. بعضی از کاربران با مراجعه به باشگاه های ورزشی و برخی دیگر با انجام رژیم های غذایی سعی دارند به تناسب اندام برسند. امروزه کاربرانی که دارای مشغله بالا می باشند نمی توانند به طور کامل و مداوم به باشگاه های ورزشی مراجعه نمایند. برخی  نیزعلاقه‌مند هستند تا در منزل بتوانند با انجام حرکات ورزشی به سلامت خود کمک نماید. امروز تردمیل های خانگی در انواع مختلف وارد بازار شده است و توانسته نیاز کاربران مختلف را فراهم آورد. امروز خانواده‌ها سعی دارند که با هزینه مناسب برای سلامت خود و همه اعضای خانواده وسیله ای خریداری نمایند و تا سالیان سال از این وسیله استفاده کنند. تردمیل خانگی از جمله وسایلی می باشد که امروزه در بین خانواده ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از نکات مهم در هنگام خرید تردمیل برای منزل باید به چرخ هایی که در زیر تردمیل تعبیه شده است دقت نمود. وجود این چرخ ها باعث سهولت در حرکت تردمیل برای جایگذاری در قسمتهای مختلف خانه می باشد.

قیمت تردمیل خانگی:

امروز کمپانی های بزرگ صنعتی سعی دارند تا بتوانند با تولید محصولات با کیفیت برتر و قیمت پایین به رقابت با هم بپردازند. در صنعت محصولات تولید شده قیمت هایی بر حسب اجزای خود دارند یعنی هر چقدر قیمت قطعات به کار برده شده در محصول بیشتر باشد به همان نسبت قیمت تمام شده محصول نیز بیشتر می شود. در تولید محصولاتی چون انواع مختلف تردمیل خانگی شرکت های تولیدکننده با به کار بردن قطعات با کیفیت های متنوع اقدام به تولید انواع تردمیل با قیمت‌های متفاوت کردند . اگرچه هر چقدر قیمت محصول بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت برتر قطعات محصول می باشد اما قیمت های پایین نیز از کیفیت‌های خوبی برخوردار می باشند که امکان خرید را برای قشر های مختلف جامعه فراهم می‌نماید در ادامه به بررسی دلیل قیمت های مختلف مهمترین اجزای تردمیل خانگی می پردازیم:

توانایی موتور: توانایی موتور یکی از پارامترهای مهم می باشد که کاربران در هنگام خرید حتما باید به آن توجه نمایند. توان موتور تردمیل خانگی برحسب اسب بخار می باشد که هر چقدر بیشتر باشد نشان دهنده قدرت بیشتر تردمیل است. موتور به کار برده شده در مدل خانگی معمولا از ۱.۸ تا ۵ اسب بخار قدرت دارند.

قابلیت استفاده برای وزن بالا :تردمیل های خانگی تولید شده امروزه در بازار برای استفاده کاربران با وزن های متفاوت طراحی شده اند. چون این تردمیل برای استفاده در منزل تهیه می شود بنابراین لازم است کاربر با در نظر گرفتن وزن اعضای خانواده دستگاه مناسب را خریداری نماید. بدیهی می باشد که هر چقدر تردمیل قابلیت تحمل وزن بالاتری داشته باشد به مراتب قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

برند و کشور سازنده: یکی دیگر از عوامل مهمی که روی قیمت تردمیل خانگی تاثیر بسزایی دارد برند و کشور سازنده آن می باشد. امروزه کشور های مختلف سعی دارند با تولید تردمیل های با کیفیت و قیمت مناسب بازار را به سمت خود سوق دهند. از بین برندهای مختلف تولید کننده تردمیل می توان به توربو فیتنس، جی کی اکسر،پرومتر و.... اشاره نمود.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()