یکی از محبوب ترین تجهیزات ورزشی تردمیل می‌باشد که همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این وسیله ورزشی انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاربران خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. در مدل های مختلف این وسیله اهداف متفاوت می‌باشد. عموماً در مدل باشگاهی تردمیل کاربران برای کاهش وزن و یا آمادگی لازم برای شروع ورزش های سنگین از این وسیله استفاده می نمایند. در مدل خانگی عموماً افراد خانواده که مشغله بالایی دارند برای استفاده از این وسیله در ساعات مختلف روز و همینطور افراد مختلف خانواده این وسیله مهم را خریداری می نمایند. در مدل پزشکی برای بیماران قلبی و یا بیمارانی که بر اثر سوانح مختلف قدرت حرکت آنها دچار مشکل شده است استفاده می شود. استفاده از این وسیله همانند یک پیاده روی می باشد که برای کاربران مختلف مزایای زیادی به همراه دارد. این وسیله پیشرفته در سال های بسیار دور نیز به صورت ساده تر مورد استفاده قرار می گرفته است. البته در آن زمان از این دستگاه برای جابجایی استفاده میکردند و کاربرد ورزشی نداشته است. بعدها با تفکر بر روی کاربری و تاثیرات ورزشی که این وسیله دارد سعی در ساخت انواع تردمیل ورزش قوت گرفت. این وسیله به اصطلاح راحت با تحرک کمی که برای کاربر ایجاد می نماید کمک می کند تا به صورت هوازی یک ورزش خوب انجام پذیرد. استفاده از این وسیله برای افرادی که با توجه به شغل خود ساعت های زیادی را پشت میز به صورت نشسته می گذرانند کمک مناسبی می باشد. استفاده از این وسیله باعث کمک به مفاصل و رفع خستگی می‌شود. انواع مختلف این وسیله امروزه تولید می‌شود که برخی با برق و برخی با نیروی بدن انسان کار می‌کند. در مدل بدون برق و عموماً موتوری وجود ندارد و همین امر سبب می‌شود که این مدل در مقایسه با مدل های برقی قیمت ارزان تری داشته باشد.

مقایسه انواع تردمیل پزشکی و ورزشی:

تردمیل از جمله تجهیزاتی می باشد که توانسته است با استفاده از کاربردهای مختلفی که در زمینه‌های گوناگون دارد جایگاه ویژه ای را در زندگی مردم به خود اختصاص دهد. در ادامه به بررسی مشخصات فیزیکی انواع مختلف این وسیله کاربردی می پردازیم:

تردمیل پزشکی: یکی از تجهیزات پرکاربرد در زمینه‌های مختلف پزشکی که توانسته کمک شایانی به علم درمان نماید. از این دستگاه یا برای بازیابی توان قلبی بیماران که مشکلات قلبی دارند استفاده می شود و یا به عنوان تست ورزش برای مشخص نمودن کارکرد درست قلب مورد استفاده قرار می گیرد. تردمیل پزشکی عموماً دارای قسمت‌های: پورت اتصال به رایانه ،ترانس ایزوله، کلید توقف برای زمان های اضطراری می باشد. در این وسیله در هنگام استفاده ضربان قلب بیمار به خوبی نمایش داده می شود که این خود باعث کمک به پرستار و یا متصدی مسئول این کار می باشد که بتواند شرایط بیمار را در هر لحظه چک نماید. این وسیله همینطور مجهز به پالس دستی و پارس شنیداری می باشد. حداکثر شیب که برای این وسیله در نظر گرفته شده است شیب منفی سه درجه است. عموما کفه تردمیل از تسمه لاستیکی تهیه می‌شود اما در مدل پزشکی برای کاهش فشار به بیمار کفه از جنس فوم می باشد. این مدل تجهیزات توانایی تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلوگرم راه داراست. حداکثر سرعت قابل استفاده در مدل پزشکی ۲۰ کیلومتر بر ساعت و همچنین حداکثر شیب در هنگام استفاده ۲۵ درجه می باشد.

تردمیل ورزشی: در امور ورزشی بیشتر کاربرد دارد. انواع مختلف این وسیله ورزشی هم برای باشگاه های ورزشی با عنوان تردمیل باشگاهی موجود می باشد و هم می‌توان مدل های کوچک تر آن را برای منزل خریداری نمود. در مدل باشگاهی موتور دستگاه نسبت به موتور مدل خانگی قوی تر می باشد .هدف از استفاده از مدل ورزشی وسیله عموماً کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ایده آل می باشد البته برخی از ورزشکاران قبل از شروع ورزش خود برای آمادگی بدن تایم کوتاهی از این وسیله استفاده می نمایند.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()