تعریف اسکی فضایی باشگاهی:

اسکی فضایی باشگاهی یکی از دستگاه ‌هایی است که در باشگاه ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد این دستگاه جزء دستگاه های هوازی بوده و برای سیستم قلب و عروق می تواند بسیار مفید واقع شود. استفاده از این دستگاه ها برای افراد حرفه ای و غیر حرفه ای کاملا متفاوت است. افرادی که به صورت غیر حرفه ای به ورزش کردن با آن می ‌پردازند وقت بیشتری را به آن اختصاص خواهند داد و اکثر این افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند و افرادی که به صورت غیر حرفه ای ورزش می ‌کنند نمی‌ توانند روزانه به ورزش کردن با این دستگاه بپردازند و ممکن است در هفته فقط چند روز خاص را ورزش کرده و زمان کمی را به آن اختصاص دهند. هر کدام از این افراد برحسب برنامه ‌ریزی خاصی که دارند به ورزش کردن با این دستگاه می پردازند. زیرا ورزش کردن با این دستگاه باید طبق برنامه ‌ریزی خاصی انجام شود تا تعادل بدن در همه حالت ها حفظ شود. این دستگاه دارای دو عدد پدال پا و دو عدد دستگیره بوده که فرد با گرفتن آن ها می‌ تواند پا و دست ها را در جهت هم به صورت بیضی مانند و رو به جلو یا عقب بچرخاند. در این صورت با به حرکت در آمدن دست و پا مطمئناً همه اندام های بدن دچار چالش شده و می تواند در عرق سوزی شرکت کنند. غیر از عرق سوزی به دلیل هوازی بودن این دستگاه از آن برای افزایش ظرفیت تنفسی ورزشکاران استفاده خواهد شد. به غیر از اسکی فضایی باشگاه دستگاه دیگری مانند تردمیل و دستگاه دوچرخه ثابت وجود دارد که هر کدام از آن ها جزء ورزش های هوازی به شمار می روند و می توانند برای ورزشکاران بسیار مفید واقع شوند. ورزش کردن علاوه بر این که می ‌تواند سلامتی جسمی را تامین کند سلامتی روحی را نیز تضمین خواهد کرد.

 

اسکی فضایی باشگاهی و فواید آن:

هر کسی که به ورزش کردن با چنین دستگاهی بپردازد می تواند سلامتی خود را تا آخر عمر تضمین نماید. البته برای ورزش کردن با چنین دستگاه هایی باید مسائلی را رعایت کرد تا این ورزش ها برای افراد مختلف مضر نباشد. اسکی فضایی باشگاهی با به جریان انداختن خون در بدن با سرعت بسیار زیاد می تواند به تنظیم تعادل بدن کمک شایانی کند. ضمن این که ماهیچه های قلب را نیز درگیر خواهد کرد و این برای افرادی که بیمار قلبی می باشند نیز می تواند بسیار مناسب باشد. البته چنین افرادی باید طبق نظر و مشورت پزشک خود به ورزش کردن با چنین دستگاهی بپردازند. زیرا این افراد دچار ماهیچه های قلبی ضعیف بوده و برای تقویت آن ها می توانند از این دستگاه ها در منازل و یا در باشگاه ها استفاده نمایند. همان طور که گفته شد این دستگاه برای استفاده کردن روزانه مناسب نیست بخصوص برای افرادی که آماتور هستند و تازه ورزش کردن را شروع کردند که در کنار این ورزش باید برنامه غذایی مناسبی را نیز در پیش گرفت تا ورزش کردن می تواند بسیار سودمند باشد. همچنین در کنار ورزش های هوازی باید ورزش های دیگری انجام شود تا برای ساخت عضلات تاثیر بیشتری داشته باشد. البته دستگاه اسکی فضایی باشگاهی برای ساخت عضلات بخصوص ماهیچه های دست و پا بسیار مناسب بوده و افرادی که ورزشگاه هستند و آسیب می بینند برای دوران استراحت خود از اسکی فضایی باشگاهی و خانگی استفاده زیادی خواهند کرد. اسکی فضایی دارای نوع باشگاهی و اسکی فضایی خانگی است که نوع باشگاهی آن دارای موتور بسیار قوی تر بوده و ساعت های بیشتری می تواند به فعالیت بپردازد. البته افرادی که از این دستگاه زیاد استفاده می کنند، می توانند نوع باشگاهی آن را در منزل خود مورد استفاده قرار دهند که البته نوع باشگاهی بسیار گران تر بوده و دارای قدرت زیادی نیز می باشد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()