تعریف اسکی فضایی خانگی:

آیا می دانید اسکی فضایی خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟ شاید نام این وسیله تاکنون به گوش شما نخورده است ولی مدل های مختلف از آن ها را مطمئناً در باشگاه یا پارک ها دیده باشید. البته در باشگاه‌ ها مدل های برقی و در پارک ها مدل های فلزی و کاملا مکانیکی وجود دارد که هر کدام از آن ها می ‌توانند جزو وسیله های ورزشی باشند. شرکت هایی که به تولید وسایل ورزشی می پردازند برای افرادی که نمی توانند خارج از منزل به ورزش کردن بپردازند دستگاهی تولید کرده است که به آن اسکی فضایی خانگی گفته می ‌شود. این دستگاه مشابه نمونه های باشگاهی بوده ولی از آن ها کوچکتر است. اسکی فضایی خانگی برای افرادی تولید شده است که وقت کافی برای رفتن به باشگاه ها ندارند و ورزش کردن برای آن ها بسیار ضروری است. این افراد با خرید این دستگاه می ‌توانند با برنامه ورزشی مناسبی به ورزش کردن با آن بپردازند و سلامتی خود را تضمین کنند. زیرا دستگاه اسکی فضایی جزء دستگاه های هوازی است ورزش کردن با آن ها می تواند به سیستم قلب و عروق کمک شایانی کند. دستگاهی که روی سیستم قلب و عروق بیشترین تاثیر را دارد جزء دستگاه های هوازی محسوب می شود. این دستگاه و ورزش کردن با آن ها با درگیر کردن کل اندام ها جریان خون را در آن ها با سرعت بیشتری به جریان می ‌اندازد و به همین دلیل ضربان‌ قلب به مراتب بالا خواهد رفت. اسکی فضایی خانگی را دستگاه هوازی می دانند چون می تواند ظرفیت تنفسی افراد ورزشکار را به میزان بالایی افزایش دهد. افرادی که با چنین دستگاه هایی به ورزش کردن می‌ پردازند باید از برنامه بسیار دقیق و منظمی استفاده کنند زیرا ورزش های هوازی برای افراد آماتور و غیر حرفه ای نباید هر روز انجام بگیرد و بهتر است در هفته فقط چند روز خاص را برای ورزش کردن با آن ها در نظر گرفت. البته افرادی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند می ‌توانند به صورت روزانه تایم کمی را از این دستگاه استفاده کنند.

کارایی اسکی فضایی خانگی:

اسکی فضای خانگی به این صورت است که دارای دو عدد دسته و دو عدد پدال می ‌باشد و ساختار آن تقریباً مشابه تردمیل است این دستگاه با تکان دادن دست ها و پا ها به صورت اشکال بیضی مانند همه اندام های بدن را دچار چالش کرده و آن ها را درگیر خواهد کرد. به همین جهت ضربان قلب افرادی که با این دستگاه به ورزش کردن می ‌پردازند بسیار بالا خواهد رفت. دستگاه نام برده شده نسبت به دستگاه های هوازی دیگری مانند تردمیل و دوچرخه ثابت ضرر بسیار کمتری داشته و فرد به راحتی می تواند با آن ها به ورزش کردن بپردازد. ضمن این که برای استفاده از چنین دستگاهی وسیله خاصی مانند کفش ورزشی نیاز نیست و فرد می تواند به راحتی با ورزش کردن با آن بپردازد. دستگاه اسکی فضایی که در منازل استفاده می شود نوع کوچکتری نسبت به اسکی فضایی باشگاهی داشته و سیستم آن به طور کلی از نوع باشگاهی ضعیف تر است. زیرا دستگاهی که در باشگاه ها و مراکز عمومی به کار برده می شوند بسیار قوی تر بوده و برای استفاده طولانی مدت در روز ساخته شده است ولی این گونه دستگاهی که در منازل استفاده می شود نهایتاً با در نظر گرفتن همه افراد خانواده روزی ۳ الی ۴ ساعت بیشتر روشن نخواهد بود. البته باید گفت برخی از این دستگاه ها با برند های معتبر و کیفیت های بالایی ساخته شدند که جوابگوی استفاده در برخی باشگاه ها نیز می باشند. این دستگاه دارای بدنه بسیار مقاوم بوده و در قسمت جلوی دسته ها مانیتوری از جنس ال ای دی و ال سی دی به کار برده شده است که می تواند اطلاعات خاصی را برای فرد نمایان کند.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()