تعریف اسکی فضایی:

تاکنون نام اسکی فضایی به گوش شما خورده است؟  شاید فکر کنید این دستگاهی عجیب و غریب و یا وسیله ای است که تا کنون ندیده باشید ولی باید بدانید این وسیله در انواع و اقسام زیادی وجود دارد که مطمئناً نوع بسیار ساده و ابتدایی آن را در پارک ها مشاهده کرده اید. این وسیله، دستگاهی ورزشی است و برای ورزش کردن در منازل و باشگاه ها ساخته شده است. این دستگاه دارای دو عدد پدال و ۲ عدد جای دست می باشد که با گرفتن آن ها و همچنین پا گذاشتن روی پدال ها می توان دستگاه را در جهت رو به جلو و رو به عقب به‌ صورت بیضی چرخاند. تا حدودی می توان این دستگاه را به دوچرخه ثابت و تردمیل مشابه دانست. دوچرخه ثابت از این نظر که با پا گذاشتن روی پدال و گرفتن دسته ‌ها می توان رکاب زد و از این نظر شبیه تردمیل است که کاملاً برای طراحی این دستگاه راه رفتن انسان شبیه سازی شده است. هر کدام از دستگاه های نام برده شده مطمئناً برای سلامتی بدن مفید هستند و برخی از این دستگاه ها روی قسمت ‌های مختلفی از اندام ها فوکوس کرده و باعث تقویت عضلات آن ناحیه خواهند شد. دستگاهی مثل تردمیل می تواند راه رفتن انسان را و همچنین پیاده روی فرد را به خانه بیاورد. البته این دستگاه دارای تنظیم شیب بوده و فقط راه رفتن معمولی نیست و می‌ توان با تنظیم شیب و تنظیم سرعت آن، ناهمواری و شیب دار بودن سطح زمین را که در پیاده روی معمولی وجود دارد به انجام رساند. دوچرخه ثابت می ‌تواند روی عضلات پا ها و پهلو ها فوکوس کرده و این ناحیه ها را درگیر کند و به همین دلیل افرادی که این ورزش را به صورت مکرر در خانه انجام می ‌دهند از نظر پا و پهلو به تناسب اندام خواهند رسید البته بهتر است در کنار این ورزش ها ورزش دیگری نیز انجام شود.

ورزش کردن با اسکی فضایی:

اسکی ‌فضایی ممکن است از نظر شما بی تاثیر باشد. یا فکر کنید پدال زدن در جهت بیضوی نمی تواند تاثیر بسیاری روی اندام های شما داشته باشد ولی سخت در اشتباه هستید. این دستگاه با درگیر کردن دست های شما و همچنین پا های شما قسمت اعظمی از بدن را دچار چالش کرده و شما می توانید با استفاده از این دستگاه سلامتی خود را تضمین کنید. دستگاه هایی که در پارک ها مشاهده می کنید که کاملاً فلزی هستند و در رنگ های متفاوتی در سطح پارک قرار دارند، از روی اسکی فضایی شبیه سازی شده اند. ولی اسکی فضایی خانگی که در منازل می ‌توان آن ها را یافت دارای موتور و دارای دکمه های تنظیم مختلفی می باشد که می توان با تنظیم کردن دستگاه مدل های مختلفی از ورزش را انجام داد. برای تقویت عضلات پشت پا می توان به صورت برعکس اسکی فضایی را در جهت عقب راند. گاهی اوقات به جای گرفتن دسته هایی که در این دستگاه قرار دارد می ‌توان از دمبل ها استفاده نمود. استفاده کردن از دمبل ها می تواند در جهت تقویت عضلات بسیار موثر باشد. البته اگر این دستگاه به درستی استفاده نشود مطمئنا آسیب‌ هایی را به اندام های مختلف شما خواهد رساند. برای استفاده درست، پا باید به صورت دقیق روی پدال ها قرار بگیرد. همچنین به دلیل هوازی بودن این دستگاه بهتر است در هفته سه الی چهار روز را به ورزش کردن با این دستگاه اختصاص دارد زیرا ورزش روزانه می ‌تواند آسیب ‌هایی را به عضلات شما وارد کند. ورزش هایی که هوازی و یا قلبی عروقی هستند را به صورت برنامه ریزی منظم باید انجام داد که در این صورت این نحوه ورزش کردن می تواند در تقویت تنفس و عضلات قلب بسیار سودمند باشد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()