تعریف تردمیل باشگاهی:

در باشگاه ها دستگاه های زیادی وجود دارند که یکی از این دستگاه‌ ها تردمیل باشگاهی می باشد. تردمیل ها به طور کلی یا می ‌توانند از نوع خانگی باشند و یا می توانند در باشگاه ها مورد استفاده ورزشکاران مختلف قرار بگیرند. همان طور که می دانید هر دستگاهی که در فضای عمومی قرار داده شود نسبت به دستگاهی که فقط در خانه مورد استفاده قرار می گیرد دارای کارکرد قوی و کاربرد بیشتری می باشد و به همین دلیل این دستگاه باید به گونه ای ساخته شود که از هر نظر دارای مقاومت بالاتری باشد. تردمیل باشگاهی در بسیاری از باشگاه ها وجود دارد. این دستگاه می ‌تواند از هر نظر عملکرد ورزشی ورزشکاران را به مراتب بالا ببرد. همه تردمیل ها چون از راه رفتن و یا دویدن انسان در شرایط مختلف الگو گرفته اند، جز ورزش های هوازی و یا ورزش هایی می باشند که برای قلب و عروق مناسب هستند. منظور از ورزش هوازی ورزشی است که با انجام دادن آن ضربان قلب به مراتب افزایش یافته و پس از مدتی حجم تنفسی فرد ورزشکار به مقدار بسیار بیشتری افزایش خواهد یافت. ورزش های هوازی از هر نظر برای همه افراد لازم و ضروری هستند و چه بسا افرادی که این ورزش ها را در خانه و یا باشگاه ها یا ورزش را در بیرون از منزل خود انجام دهند، می توانند علاوه بر افزایش ظرفیت تنفسی به تناسب اندام و چربی سوزی خود کمک کنند. همان طور که گفته شد تردمیل باشگاهی نسبت به تردمیل هایی که در منازل مصرف می شود دارای قدرت بسیار بالاتری است به گونه ‌ای که به صورت روزانه و در ساعت های مکرر ورزشکاران می توانند از این دستگاه استفاده کنند. به طور کلی تردمیل ها یا اتوماتیک هستند و یا به صورت دستی کار می ‌کنند. البته تردمیل های نیمه اتوماتیک نیز توسط شرکت‌ های متعددی ساخته می ‌شوند ولی تردمیل هایی که در باشگاه ها خصوصاً باشگاه های بسیار پیشرفته وجود دارد از نوع تردمیل های کاملاً اتوماتیک می باشد.

ویژگی های تردمیل باشگاهی:

تردمیل باشگاهی همان طور که گفته شد از نوع کاملاً اتوماتیک می باشد. به خصوص باشگاه هایی که دارای وسایل بسیار پیشرفته هستند از بهترین نوع و برند تردمیل ها بهره مند شدند و به همین دلیل این باشگاه ها طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص خواهند داد. استفاده از تردمیل در باشگاه و منازل برای هر فردی پیشنهاد می شود. زیرا این دستگاه می تواند به بهبود عملکرد دستگاه تنفسی و قلبی عروقی و همچنین چربی سوزی بدن بسیار مناسب باشد. البته برای استفاده از این دستگاه باید اصولی را رعایت نمود. یکی از این اصول داشتن برنامه ریزی منظم و کاملاً استاندارد است که در باشگاه ها توسط مربی های موجود در این باشگاه برای هر فردی متناسب با شرایط فیزیکی بدن تنظیم خواهد شد و بهتر است هر فردی طبق این برنامه ریزی ها به ورزش کردن با این دستگاه بپردازد. یکی از خصوصیات استفاده از این دستگاه ها این است که به دلیل هوازی بودن این ورزش نمی توان آن را به صورت روزانه مورد استفاده قرار داد و فرد باید در طی هفته فقط چند ساعت از وقت خود را صرف استفاده از این دستگاه کند و بهتر است همراه استفاده از این دستگاه از ورزش های دیگر غافل نشود. زیرا یکی از معایبی که این دستگاه می ‌تواند برای افراد ایجاد کند سایش مفاصل زانو و مشکلاتی نظیر درد مفاصل پا، زانو و ران می باشد. البته یکی از تدابیری که تولید کنندگان تردمیل برای ساخت تردمیل های خود اندیشیده اند این است که این تردمیل ها دارای ضربه گیر بوده و همچنین دارای دکمه های تنظیم شیب و تنظیم سرعت می باشند تا بتوانند مسیر متنوعی را برای دویدن و یا راه رفتن برای ورزشکار ایجاد کنند و به همین دلیل به طور موثری از سایش مفاصل ورزشکار جلوگیری خواهد شد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()