تعریف دمبل:

دمبل یکی از دستگاه‌ هایی است که با آن ها به ورزش کردن می ‌پردازند. این دستگاه در باشگاه ها، منازل و در فروشگاه هایی که به فروش دستگاه های ورزشی می پردازند دیده می ‌شود. این دستگاه برای تقویت عضلات دست، بازو، سرشانه و سینه بوده و فرد می ‌تواند با استفاده از این دستگاه ها عضلات مختلف دست خود را تقویت کند. همان طور که می دانید ورزش کردن علاوه بر سلامتی می تواند باعث زیبایی ظاهری شود. بسیاری از افرادی که به ورزش کردن می پردازند، عضلات بازو و سینه برای آن ها بسیار مهم بوده و برای تناسب ظاهری این اندام ها ورزش های تخصصی را انجام خواهند داد. یکی از دستگاه هایی که می تواند این قسمت از اندام را تناسب ببخشد دمبل است. دمبل ها در اندازه های مختلف و متفاوتی وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند فشار خاصی را به بدن وارد کرده و در نتیجه قسمتی از دست را تقویت کنند. استفاده از این دستگاه به این گونه است که فرد می تواند با استفاده از آن به ماهیچه سازی بپردازد که در این صورت پس از مدت زیادی که فرد از این دستگاه استفاده می کند ماهیچه ها دچار حجم شده و کاملا تقویت خواهند شد. البته برای استفاده از چنین دستگاهی باید نکاتی را رعایت نمود یکی از این نکات این است که قبل از استفاده از دمبل ها باید ورزش های هوازی انجام شود تا بدن فرد برای انجام چنین حرکت های سنگین کاملا آماده باشد. برخی از افراد پس از استفاده از آن نیز ورزش های هوازی را انجام می ‌دهند تا به ظرفیت تنفسی خود و افزایش آن کمک شایانی کنند. نکته دیگر این است که افرادی که آماتور هستند نمی ‌توانند از این دستگاه برای اولین بار استفاده کنند. این افراد خصوصاً افرادی که دارای افزایش وزن هستند باید ابتدا به چربی سوزی پرداخته و به نوعی بدن خود را بدون چربی کنند.

استفاده از دمبل:

همان گونه که گفته شد ابتدا برای استفاده از چنین تجهیزات بدنسازی باید برای مدتی عمل چربی سوزی انجام شود تا بدن فرد از شل بودن درآمده و فرد بتواند پس از گذشت این مرحله عضلات خود را بتواند حجم دهد. برای استفاده از این وسیله حرکت های متنوعی وجود دارد و فرد می ‌تواند تنها با داشتن دو عدد و یا حتی یک عدد دمبل حرکت های متنوعی انجام دهد و عضلات سرشانه، مچ و ساق دست، بازو و سینه خود را کاملاً قدرت بخشیده و آن ها را زیبایی ببخشد. البته برای استفاده از چنین دستگاهی به غیر از ورزش کردن با آن، باید رژیم غذایی خاصی استفاده کرد تا بتواند در پروسه حجیم سازی و عضلات سازی تاثیر بیشتری داشته باشد. برخی از افراد که تمایل به حجیم سازی بیشتر عضلات خود دارند می‌ توانند هنگام ورزش کردن با چنین دستگاه هایی از مکمل های غذایی استفاده کنند تا بتوانند زودتر به نتیجه برسند. البته برای استفاده از مکمل های غذایی مشورت با پزشک و یا مربی ورزشی می ‌تواند بسیار کارآمد باشد و در این عمل نباید از افرادی که نامطمئن و سود جو هستند مشورت گرفت. زیرا این افراد ممکن است مکمل های غذایی را معرفی کنند که مناسب سلامتی افراد نباشد. اگر دیده باشید سایز های مختلفی از این وسیله ها در باشگاه ها و مراکز فروش این دستگاه وجود دارد و هر کسی بنا بر شرایط بدنی خود می ‌تواند به خرید آن ها بپردازد. برخی از آن ها کوچک بوده و برای استفاده در منازل بسیار مفید است و برخی از آن ها نیز بسیار بزرگ بوده و فقط می توان از آن ها در باشگاه ها و یا اتاق های ورزشی استفاده نمود.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()