تعریف دوچرخه ثابت:

دوچرخه ثابت یکی از دستگاه‌ هایی است که در باشگاه ها و منازل می ‌توان از آن ها استفاده کرد. این دستگاه ها برای سنجش عملکرد قلب در بسیاری از مراکز پزشکی قلب و عروق نیز یافت می شوند زیرا این دستگاه جزء دستگاه های قلبی عروقی و هوازی است و می تواند عضلات قلبی و رگ های بدن شما را تحت تاثیر قرار داده و آن ها را دچار چالش کند. اگر فکر می کنید دوچرخه ثابت نمی تواند مانند دوچرخه سواری در بیرون از منازل باشد، سخت در اشتباه هستید. زیرا دوچرخه ثابت دقیقاً مشابه دوچرخه های معمولی شبیه سازی شده است و می توان با پدال زدن بر این دوچرخه عضلات پا را به میزان زیادی تقویت نمود. دوچرخه ها در انواع مختلفی ساخته می شوند و شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی در سراسر دنیا انواع مختلفی از این دستگاه ‌ها را تولید می ‌کنند و آن ها را در سراسر دنیا به عرضه می‌ رسانند. دوچرخه های ثابت به طور کلی دارای سه نوع مدل مختلف می باشند. هر کدام از این مدل ها برای افراد خاصی پیشنهاد می ‌شود. دوچرخه های ثابت به سه مدل دوچرخه های ثابت نشسته، دوچرخه های ثابت ایستاده و دوچرخه های ثابت اسپینینگ تقسیم می‌ شوند. هر کدام از این دوچرخه ها برای افراد خاصی مناسب است. مثلاً دوچرخه های ایستاده می تواند عضلات پا را به مقدار بسیار زیادی تقویت کند. دوچرخه های نشسته با کشیده شدن بدن به سمت دسته های دوچرخه می ‌توانند علاوه بر پا عضلات دست، شانه و به طور کلی اندام های فوقانی بدن را درگیر خود کرده و به چالش بکشاند. دوچرخه های ثابت اسپینینگ برای افرادی که دچار مشکلات قلبی و عروقی هستند به شدت پیشنهاد می شود. زیرا این نوع دوچرخه ثابت می تواند میزان فعالیت قلب را به میزان بیشتری افزایش داده و به همین دلیل می تواند عضلات قلبی شما را بیشتر درگیر کند.

ویژگی های دوچرخه ثابت:

 این دوچرخه ها توسط پزشکان برای افرادی که دچار بیماری‌ های قلبی و همچنین بیماری های مفاصل می باشند به شدت پیشنهاد می شود. زیرا این افراد ممکن است نتوانند در بیرون از منازل به دوچرخه سواری بپردازند ولی توسط همین دستگاه‌ ها در خانه خود قادر به ورزش کردن هستند. دوچرخه های ثابت در سایز و اندازه های مختلفی به تولید می رسند و هر کسی می تواند بر حسب اندازه ای که در منزل خود برای دوچرخه در نظر گرفته است به خرید آن ها بپردازد. از ویژگی های بسیار مثبت این دوچرخه ها این است که می‌ توان با برنامه‌ ریزی درست و منظمی به ورزش کردن با آن ها پرداخته و می توان در ابتدای خرید این دوچرخه ها حرکات را به صورت بسیار آهسته انجام داد و در صورت گذشت مدت زمانی که از کار کردن شما با این دستگاه می گذرد، حرکات خود را با شدت بیشتری انجام داد که در این صورت می تواند عضلات ساق پا، کشاله ران و حتی اندام های فوقانی و بازو های شما را کاملاً تقویت کرده و در تناسب این اندام ها به شما کمک کند. یکی دیگر از ویژگی ‌های این دستگاه این است که افرادی که دارای مصدومیت های ناشی از ورزش های مختلف هستند، می ‌توانند اوقات خود را با این انواع دوچرخه  بگذرانند تا علاوه بر ورزش کردن به نوعی اندام ها و عضلات خود را ریکاوری کرده باشند. می توان گفت این دستگاه در گوشه ‌ای از منزل شما علاوه بر تضمین سلامتی شما می‌ تواند هزینه ‌های ناشی از رفت و آمد به باشگاه و یا خرید دوچرخه و لوازم ورزشی دیگری مانند کتونی ورزشی و موارد دیگر را کاهش دهد و به همین دلیل از هر نظر می تواند مثمر ثمر واقع شود.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()