در مراکز فروش تردمیل چه تردمیل هایی وجود دارد؟

احتمالاً تاکنون مراکزی که به فروش تردمیل می پردازند را دیده باشید. این مرکز می ‌توانند به صورت تخصصی فقط به فروش تردمیل بپردازند و یا می توانند علاوه بر فروش این دستگاه دستگاه های ورزشی دیگری را نیز داشته باشند. در سراسر دنیا شرکت های بسیار متنوعی وجود دارد که به تولید و فروش تردمیل می ‌پردازند. این شرکت ها برای ساخت دستگاه های خود افراد مختلفی را در نظر گرفته و متناسب با ویژگی های افراد مختلف دستگاه های متفاوتی را تولید کرده اند. این دستگاه ها می توانند از نظر قیمت، برند، ظرفیت، تحمل وزن افراد و ویژگی های دیگری که مربوط به خود دستگاه است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. برخی از این شرکت‌ ها به دلیل طرفداران زیادی که در سراسر دنیا برای محصولات آن ها وجود دارد نمایندگی هایی در سراسر دنیا در کشور های مختلف احداث کردند که این مراکز بتوانند راحت تر به فروش محصولات تولیدی این شرکت ها بپردازند. برخی از تردمیل هایی که توسط این شرکت ها تولید می‌ شوند به دلیل کیفیت بالایی که دارند دارای قیمت زیادی می باشند و به همین دلیل بسیاری از اقشار قادر به خرید این گونه دستگاه ها نخواهند بود. ولی در این بین شرکت‌ هایی نیز وجود دارند که در داخل و خارج از کشور به تولید و فروش تردمیل هایی می ‌پردازند که مناسب بودجه هر فردی بوده و اکثر اقشار می توانند به خرید آن ها بپردازند. این شرکت ها به دلیل این که ورزش کردن برای سلامتی همه افراد ضروری است، اقدام به تولید تردمیل هایی کردند که برای همه افراد قابل خریدن باشد. خرید هر گونه تردمیل برای افراد مختلف می تواند بسیار سودمند باشد چه این تردمیل بسیار ساده و ابتدایی باشد و چه از نوع بسیار پیشرفته ای باشد فرد می ‌تواند با استفاده از این دستگاه قدم بسیار بزرگی به سوی سلامتی جسم و روان خود پیش ببرد.

انواع تردمیل از نظر ویژگی های آن در مراکز فروش تردمیل:

همان طور که گفته شد تردمیل ها دارای انواع گوناگونی از نظر ویژگی‌ های خود می باشند. مثلا می ‌توان گفت تردمیل ها دارای ظرفیت وزنی گوناگونی هستند. به این منظور که هر تردمیلی می تواند وزن خاصی را تحمل کند. برای این که بتوان تردمیلی مناسب برای یک خانواده را خریداری نمود، باید وزن سنگین وزن ترین فرد خانواده را در نظر گرفته و به خرید تردمیلی پرداخت که بتواند چند کیلو بیشتر از این فرد را تحمل نماید. در این صورت به تردمیل مورد نظر فشاری وارد نخواهد شد و عمر طولانی تری خواهد داشت. اگر بخواهیم کرد تردمیل ها را به صورت کلی دسته‌ بندی کنیم باید بگوییم تردمیل خانگی و باشگاهی یا به صورت دستی هستند و یا به صورت اتوماتیک می ‌باشند. تردمیل های دستی با دویدن و راه رفتن فرد روی تسمه به راه افتاده و نیاز به نیروی برق نخواهد داشت و همچنین قسمتی از تسمه که مربوط به شیب آن می ‌باشد به صورت دستی تنظیم خواهد شد. تردمیل هایی که به آن ها تردمیل اتوماتیک می‌ گویند نیز کاملا اتوماتیک بوده و شیب به صورت اتوماتیک تنظیم می ‌شود. این ترمینال ها در داخل خود دارای موتور بسیار قوی می باشند که با تنظیم سرعت آن ها می ‌توان به مدل ‌های مختلفی روی این دستگاه رفت. تردمیل های نیمه اتوماتیک نیز وجود دارند به این صورت که در داخل این دستگاه‌ ها موتور وجود دارد ولی قسمتی که مربوط به شیب دستگاه است به صورت دستی تنظیم خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی هایی که می ‌تواند باعث تفکیک تردمیل های مختلف در دسته بندی های جدا شود اتصال به دستگاه پخش و یا دارا بودن جایگاه usb می باشد و این پارامتر می ‌تواند به هر دلیلی باعث افزایش قیمت آن شود، ضمن این که فرد می ‌تواند هنگام ورزش کردن لذت بیشتری را به همراه داشته باشد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()