کتونی ورزشی و ویژگی های آن:

کتونی ورزشی یکی از انواع کفش هایی است که می ‌توان آن را هنگام ورزش‌ های مختلفی استفاده نمود. این کفش ها باید دارای ویژگی‌ های خاصی باشند که بتوان از آن ها هنگام پیاده روی و ورزش های دیگری استفاده کرد. با پوشیدن کفش های کتونی ورزشی میزان عملکرد و راندمان ورزشی شما به مراتب بالاتر رفته و می توانید از ورزش کردن خود بیشتر بهره مند شوید. این کتونی ها دارای ویژگی‌ های خاصی هستند که باعث می ‌شوند خستگی شما بسیار کم شده و به همین دلیل بتوانید میزان بیشتری به ورزش کردن بپردازید. ضمن این که این کفش ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که بتوانند کمترین میزان آسیب را به پا و کمر شما وارد کنند. همان طور که می دانید پا قلب دوم بدن انسان است و باید برای حفظ آن از کفشی استفاده کرد که کمترین آسیب را به بدن وارد کنند. پوشیدن کفش هایی که نا مناسب باشد می تواند آسیب زیادی برساند و به دلیل ارتباط داشتن پا با همه اعضای بدن مطمئنا اندام‌ های دیگر نیز دچار ضرر زیادی خواهند شد. پا به صورت مستقیم با مغز انسان در ارتباط است و پوشیدن کفش نامناسب در ابتدای کار می تواند باعث سر درد زیادی شود. ضمن این که پوشیدن کفش ‌های نامناسب بعد از مدتی کوتاه می تواند باعث آسیب رسیدن نقاط دیگری از بدن مانند کمر، زانو، کف پا و کشاله ران شود. به همین دلیل است که برای فعالیت‌ های مختلفی کفش های گوناگونی طراحی شده است. مثلاً برای کار های بسیار سنگین در مشاغل مختلف کفش های کار طراحی شده اند که بتوانند از پا در برابر هرگونه آسیب محافظت کنند. ورزش نیز همین طور است برای ورزش کردن بهتر است از کتونی ورزشی استفاده کرد. کتونی های ورزشی می ‌توانند در انواع و اقسام مدل، برند و قیمت ها وجود داشته باشند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی خواهند بود.

سایر ویژگی های کتونی ورزشی:

همان طور که گفته شد برای ورزش کردن می توان کتونی ورزشی استفاده کرد. از ورزش های بسیار مهمی که می توان نام برد، پیاده روی و دویدن می باشد. این ورزش به دلیل به چالش کشیدن پا ها از مهم ترین ورزش ها محسوب می شود و حتماً باید هنگام این ورزش ها است کفش مناسب و یا کتونی ورزشی نایک ، نیوبالانس و ... استفاده نمود. در صورتی که کفش مناسب پوشیده نشود مطمئناً این ورزش علاوه بر این که هیچ سودی نخواهد داشت می ‌تواند ضرر های جبران ناپذیر را به پا و اندام های دیگر فرد وارد کند. از ورزش های دیگری که می توان نام برد والیبال، بسکتبال، فوتبال، هندبال و ورزش های داخل باشگاه مثل ایروبیک، ژیمناستیک هستند که دارای کفش هایی می باشند که باید طبق استاندارد های این ورزش ها به پوشیدن کفش های مناسبی پرداخت. حتی هنگام ورزش با دستگاه های خاصی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و دستگاه های ورزشی دیگری که در منزل استفاده می شود باید کفش مناسبی داشته باشید تا بتوانید میزان راندمان فعالیت‌ های خود را به مراتب بالا ببرید. کتونی هایی که نام ورزشی بر آن ها اطلاق می شود دارای ویژگی هایی مانند سبک بودن، راحت بودن و امکان تهویه مناسب می باشند. کفشی که فاقد این ویژگی ها باشد نمی ‌تواند جزء دسته کفش های مناسب برای ورزش باشد. همان طور که می دانید برند های مختلفی مانند ریبوک، آدیداس، نایک، اسیکس و بسیاری از برند های معروف دیگر هستند که هر کدام از آن ها کفش های کتونی، اسپرت و ورزشی را تولید می ‌کنند و بسیاری از ورزشکاران دنیا به استفاده از این کفش ها می پردازند. این برند های معتبر به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد خود همیشه و در همه حال توسط ورزشکاران استفاده می شوند.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()