ماساژور پا چیست؟

ماساژور پا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ این سوالی است که در این مقاله مطرح می ‌شود و ما به درستی پاسخ این سوال را بررسی کرده و به طور خلاصه آن را بازگو خواهیم کرد. هر کسی بعد از خستگی هایی که در طی روز دارد باید قبل از خواب به آرامش رسیده و روز دیگری را آغاز کند. برخی از افراد هستند که هر چند مدت یکبار به مراکز ماساژ درمانی مراجعه می ‌کنند و خستگی های روزمره خود را برطرف می کنند. برخی از افراد نیز در خانواده خود کسی را دارند که پس از ساعت های طولانی کار، ورزش و یا خستگی های ناشی از این روزمرگی ها بتوانند با ماساژ دادن این خستگی ها را رفع کنند ولی آیا همیشه این افراد می توانند به مراکز ماساژ درمانی مراجعه کنند و یا به افرادی در بین خانواده خود متوسل شوند که آن ها را ماساژ دهند؟ مطمئناً این ‌گونه نیست. شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی دستگاهی را تولید کردند که می تواند پاسخگوی نیاز این افراد باشد. این دستگاه ماساژور پا نام دارد و به گونه ای ساخته شده است که کاملاً بر طبق اصول اولیه و حرفه ای ماساژ پا بوده و می تواند خستگی را از بدن افراد دور کند. همان طور که می دانید اصول اصلی ماساژ درمانی به گونه ای است که فرد ماساژ دهنده نقاط مختلف بدن و اعصاب این نقاط را کاملاً شناخته و بر طبق شناختی که دارد با وارد کردن فشار به این نقاط این اعصاب را به آرامش و استراحت می رساند. دستگاه نام برده شده نیز بر طبق همین اساس به فعالیت می پردازد. می توان با خرید چنین دستگاهی از هر نظر از افرادی که به ماساژ دادن می ‌پردازند بی نیاز بود و با قرار دادن پا در داخل این دستگاه خستگی های روزمره از بین خواهد رفت.

ویژگی های ماساژور پا:

بعضی از این دستگاه ها هستند که علاوه بر ماساژ پا می توانند ویژگی و مزیت های دیگری داشته باشند. برخی از ماساژور ها هستند که به صورت کلی بدن را می ‌توانند به آرامش برسانند. ماساژور پا نیز با قرار گرفتن پا درون آن ها می توانند خستگی های یک روز کاری و یا یک روز بیرون رفتن، کوهنوردی، خرید کردن و خستگی دیگری را کاملاً از بدن دور کند. همان طور که می دانید ها جزء مهمترین اندام هایی است که خستگی و ناراحتی ها را درون خود به صورت درد و کلافگی جمع خواهد کرد و با ماساژ دادن می توان این خستگی ها را از آن ها دور کرد. از ویژگی های این دستگاه می توان به وارد کردن فشار در جهت های گوناگون به نواحی مختلف پا اشاره نمود. این دستگاه با فشار دادن نقاط مختلف می ‌تواند همان اعصاب هایی که در متن بالا به آن اشاره شد را فشار داده و به نوعی آن را ماساژ درمانی کند. البته دستگاه دارای تنظیم است و می توان به دلخواه تنظیمات را انجام داد و تنظیمی به عنوان تنظیم پیش فرض نیز در این دستگاه وجود دارد که از قبل توسط شرکت سازنده داخلی دستگاه برنامه ریزی شده است که شامل حرکات مختلف و متنوع در زمان بندی مختلف می باشد. انواع ماساژور پا بر حسب نوع ساختاری که دارند می‌ توانند ناحیه های مختلف از پا را مورد ماساژ دادن قرار بدهند. برخی از این دستگاه ها فقط برای کف پا طراحی شدند. برخی دیگر نیز به صورت خمیده بوده و برای ساق پا مناسب هستند و برخی دیگر نیز به صورت بالشتکی هستند که پا به صورت کلی درون آن ها قرار می گیرد. به طور کلی اشکال گوناگونی برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده است و با جنس های مختلفی مانند فلزات، چوب، پلاستیک و هر چیز دیگری در این دستگاه ‌ها به کار برده شده است که می تواند ساختار خاصی را به دستگاه ببخشد.

 

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()