کتونی ورزشی چیست؟

پوشیدن کفش کتونی مناسب افراد پیر، جوان، خانوم، آقا و هر رنج سنی می باشد و به همین دلیل است که این کفش ها طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. همان طور که می دانید شرکت های تولید کننده کفش های کتونی در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید این کفش ها می پردازند. از شرکت هایی که به تولید این کفش ها می پردازند می ‌توان به شرکت آدیداس، نایک، اسیکس، آندر آرمور، ریبوک، میزانو و بسیاری از شرکت های معتبر دیگری اشاره نمود. این شرکت ها محصولات خود را توسط نمایندگی های خود در کشور های مختلف عرضه خواهند کرد. البته کفش های کتونی برای پوشش های مختلفی مناسب هستند ولی به طور کلی تیپی اسپرت را به فرد خواهند داد. نوعی از انواع کتونی که اغلب هنگام ورزش کردن توسط ورزشکاران پوشیده می شود کفش کتونی ورزشی است که از کفش هایی است که هنگام ورزش کردن استفاده از آن ها ضروری است. این کفش ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که ورزشکاران به دلیل این ویژگی ها از آن ها استفاده می کنند. نبود چنین کفش ‌هایی هنگام ورزش کردن می ‌تواند آسیب‌ های جبران ‌ناپذیری را به مفاصل و اندام های ورزشکاران وارد کند. افرادی که به این  کفش ها علاقه مند هستند به ‌صورت روزمره از این کفش ها استفاده می کنند. زیرا کفش های مورد نظر کاملاً راحت بوده و هر کسی می تواند با پوشیدن آن ها احساس خوشایندی داشته باشد. پوشیدن این کفش ها علاوه بر راحتی در راه رفتن می تواند سلامتی را برای انسان به ارمغان بیاورد. افرادی که از مشکلات مفاصل رنج می برند برای استفاده روزمره پوشیدن این کفش برای آن ها بسیار مناسب است. البته باید گفت بهتر است این کفش ها از مراکز معتبری تهیه شود و همچنین باید گفت از پوشیدن کفش های فیک خودداری شود زیرا این کفش ها کاملاً غیر استاندارد می باشند.

استفاده از کتونی ورزشی چه فوایدی دارد؟

کفش های ورزشی مختلف می ‌توانند دارای ویژگی های منحصر به فردی باشند و به این علت افراد زیادی در همه حال از این کفش ها استفاده خواهند کرد. برای ورزش های مختلفی مانند دو و میدانی، بسکتبال، فوتبال، والیبال و هندبال و هر ورزش دیگری که توسط ورزشکاران انجام می ‌شود باید کفش ورزشی با برندهایی نظیر کتونی پرفکت استپس ، کتونی نایک ، نیوبالانس و ... به پا کرد تا بتوان چنین فعالیت‌ هایی را انجام داد. یکی از مواردی که می توان برای این کفش ها نام برد عدم تعریق پا و عدم رشد باکتری ها به علت تهویه مناسب این کفش ها است. به همین علت با پوشیدن این کفش ها در حین ورزش پا بو نگرفته و مشکلاتی پوستی مانند قارچ برای فرد به وجود نخواهد آمد. زیرا با تهویه ای که در داخل این کفش ها طراحی شده است به پوست پا کاملا اکسیژن رسانی خواهد کرد. کفی داخلی این کفش های ورزشی به گونه ای است که انحنای کف پا را به خوبی پر کرده و باعث می شود فرد به راحتی راه برود و یا برود زیرا با خالی بودن این انحنای کف پا هنگام قدم برداشتن کف پا کشیده شده و پا پس از چند دقیقه راه رفتن اذیت خواهد شد. سیستم کلی کفش های ورزشی نام برده شده به گونه ‌ای است که حین فیکس شدن با پا می تواند راحتی زیادی داشته باشد و با وجود اندازه بودن، پا در داخل کفش به صورت آزادانه می تواند حرکت کند. ضمن این که مقدار زیادی سبک هستند و فرد ورزشکار با پوشیدن آن ها احساس خستگی نخواهد داشت. کفی بیرونی این کفش ها نیز از خصوصیات ویژه کفش های ورزشی می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که با هر ضربه که به زمین وارد می شود این ضربه توسط کفی بیرونی و داخلی کفش گرفته شده و به پا وارد نخواهد شد در نتیجه فرد با پوشیدن این کفش ها به هیچ وجه دچار مشکلات مفاصل نمی‌ شود.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 901
نمایش همه
علاقه مندی ها ()