پروژکتور عکاسی از مهمترین تجهیزات عکاسی محسوب می شود که نقش مهمی بر روی میزان نور موجود در فضای عکاسی دارد. همانطور که می دانید از تکنیک های مختلفی برای گرفتن عکس حرفه ای استفاده می شود که بتوانند تصاویر فوق العاده ای را با وضوح تصویر بالا ثبت نمایند. نور مهمترین عامل در بحث تصویربرداری است چون میزان وضوح تصویر ارتباط مستقیم با میزان نور محیط عکاسی دارد. در حال حاضر انواع پروژکتور عکاسی در اندازه های مختلف ساخته شده اند که متناسب با فضاهای مختلف عکاسی است. امروزه اکثر تصویربرداری های حرفه ای و مبتدی با استفاده از تجهیزات عکاسی، می تواند به بهترین نتایج دست پیدا کند. در واقع در محیط های سرپوشیده که به هیچ عنوان به نور خورشید دسترسی ندارند، باید از مزایای پروژکتورهای عکاسی، فون عکاسی، فلاش، سافت باکس، رینگ لایت و ... استفاده شود. تا بدین وسیله بتوانند به نور مورد نیاز برای عکاسی حرفه ای و مبتدی دست پیدا کنند.

فروش انواع پروژکتور عکاسی

امروزه فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات عکاسی، انواع پروژکتور عکاسی را در ابعاد کوچک و بزرگ به فروش می رسانند. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، خرید پروژکتور عکاسی برای استودیوهای عکاسی لازم و ضروری است چون با استفاده از این وسیله می توانند نور مورد نیاز عکاسی را تأمین نمایند. نورپردازی نقش تعیین کننده ای در میزان کیفیت تصویر دارد. عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره و ... نمونه ای از مدل های مختلف عکاسی کردن می باشد که با استفاده از تجهیزات نورپردازی می توانند نور مورد نیاز را تأمین نمایند. لازمۀ گرفتن عکس حرفه ای، داشتن تجهیزات کاربردی عکاسی است که به شما کمک کند که بتوانید نور مورد نیاز عکاسی و همچنین رنگ پس زمینۀ لازم عکاسی کردن را مشخص نمائید. بدین وسیله قادر به گرفتن عکس با کیفیت عالی خواهید بود. خرید و فروش پروژکتور عکاسی در سایزهای مختلف موجب سهولت در گرفتن عکس و تأمین نور مورد نیاز برای عکاسی از سوژه های مختلف می شود.

خرید پروژکتور عکاسی

خرید پروژکتور عکاسی، فلاش استودیویی، کیت فلاش، اسپیدلایت، فلاش پرتابل و ... برای تأمین نورپردازی عکاسی لازم و ضروری هستند. البته به سبک و فضای عکاسی بستگی دارد. پروژکتور عکاسی دیمر دار، پروژکتور عکاسی مربعی شیدر دار، پروژکتور عکاسی پاناسان و ... نمونه ای از انواع پروژکتور عکاسی است که عکاسان حرفه ای متناسب با نوع عکاسی که قرار است گرفته شود، نوع پروژکتور را انتخاب می کنند. پروژکتورها از قطعات SMD سفید و زرد تشکیل شده اند که دارای دمای رنگ مشخصی بر حسب کلوین می باشند که قدرت نوری لازم را متناسب با فضای عکاسی و سبک تصویربرداری تأمین می کند. یک عکاس حرفه ای نسبت به کلیۀ تجهیزات عکاسی باید اطلاعات جامعی داشته باشد. معمولاً نور هالیوودی، نور مورد نیاز تولید محتوای عکاسی، عکاسی صنعتی و همچنین تبلیغاتی و فیلمبرداری را با استفاده از تجهیزات نورپردازی تأمین می نمایند. استفاده از این تکنیک ها برای عکاسی پرتره، تبلیغاتی، صنعتی و غیره لازم و ضروری است و باید عکاس آگاهی لازم نسبت به پیشرفته ترین تجهیزات عکاسی حرفه ای داشته باشد. برای خرید رینگ لایت به سایت مراجعه کنید.

فروش پروژکتور عکاسی

چند سال اخیر فروش پروژکتور عکاسی در مدل های مختلف متقاضی زیادی داشته است چون هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. بدین ترتیب عکاس قادر به گرفتن تصاویر و عکس های فوق العاده جذاب و دیدنی خواهد بود. توان خروجی بر حسب وات، قابلیت تنظیم نور، دمای نور دو کلوین، داشتن دیفیوزر، جنس بدنه و پایۀ پروژکتور از مهمترین عوامل تعیین کنندۀ قیمت پروژکتور عکاسی می باشد.

فروشگاه فوکوس نگار چندین سال است که در زمینۀ، فروش تجهیزات عکاسی حرفه ای از جمله انواع پروژکتور عکاسی، فلاشر، رینگ لایت و غیره فعالیت می کند.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

🚛  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

📱پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

📱پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

📱پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 832
نمایش همه
علاقه مندی ها ()