رینگ لایت از جمله پرکاربردترین وسایل کاربردی است که در آتلیۀ عکاسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از این وسیله می توان میزان روشنایی فضای عکاسی را تحت کنترل داشت. در واقع خرید رینگ لایت که به عنوان وسایل نورپردازی محسوب می شود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. همانطور که می دانید، عموم عکس هایی که گرفته می شود، در محیط های سرپوشیده گرفته می شود و در صورت تحقق این مسئله، نیاز به نور مناسب برای عکاسی خوب می باشد. به همین دلیل رینگ لایت را تولید و به حجم فروش انبوه رسانند. به این ترتیب تمام آتلیه های عکاسی برای گرفتن عکس حرفه ای و یا مبتندی از مزایای نورهای رینگی استفاده می کنند. همانطور که از نامش مشخص است، این وسیله به صورت حلقه ای است و شدت نور را به صورت یکپارچه ایجاد می کند و به نوعی تمرکز نور یکنواخت را برای عکاس بوجود می آورد.

فروش انواع رینگ لایت

چند سال اخیر شاهد فروش انواع رینگ لایت در اندازه و برندهای مختلفی در سطح بازار می باشیم که موجب بهبود کیفیت تصویرهای گرفته شده است. لامپ های تعبیه شده بر روی رینگ های لایت از لامپهای کوچک LED می باشد که موجب ایجاد منبع نور یکپارچه دایره ای شکل شده است. از این رو سوژۀ عکاسی که در مقابل آن قرار گرفته می شود، نور مورد نیاز برای عکاسی آن تأمین می شود. لازم به ذکر است که میزان نور خروجی را می توان تنظیم نمود. بنابراین عکاسان حرفه ای و مبتدی برای عکاسی ماکرو از مزایای رینگ های لایت استفاده می کنند.

امروزه نورهای حلقه ای یا همان رینگ های لایت طرفداران زیادی پیدا کرده است و عنوان یکی از مهمترین تجهیزات نورپردازی عکاسی پرتره، مدلینگ و همچنین تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. داشتن قطر ثابت به عکاس کمک می کند که بتواند میزان نور مورد نیاز عکاسی خود را به بهترین شکل ممکن، تأمین نماید. این نوع وسایل نورپردازی باعث ایجاد نور نرم و یکنواخت هنگام عکاسی از سوژه عکاسی می شود که موجب وضوح تصویر و کیفیت بالای عکس می گردد. به همین دلیل انواع رینگ لایت با قطرهای کوچک و بزرگ ساخته و در دسترس عکاسان قرار گرفته می شود.

خرید رینگ لایت با نوردهی بالا

با توجه به اینکه عصر حال حاضر از عکاسی های سرپوشیده و استودیویی استقبال فراوان می شود. به همین دلیل اکثر آتلیه ها و استودیوهای عکاسی و خانگی، برای آنکه بتوانند با قیمت ارزان، عکاسی حرفه ای انجام دهند، خرید رینگ لایت با نوردهی بالا را انجام می دهند که قابلیت پشتیبانی از نور مورد نیاز عکاس را با کیفیت بالا، به بهترین شکل ممکن تأمین می کند. نکتۀ قابل توجهی که در طراحی رینگ های لایت وجود دارد، تعبیۀ پورت USB است که امکان اتصال حلقۀ نورپردازی را به پاور بانک میسر می سازد. بدین وسیله همیشه می توان از مزایای رینگ های لایت کوچک و یا بزرگ در فضاهای مختلف سرپوشیده و فضای باز بهره برد.برای خرید پروژکتور عکاسی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت رینگ لایت

قیمت رینگ لایت ارتباط مستقیم با میزان قطر رینگ و تعداد لامپ های تعبیه شده بر روی رینگ دارد. بنابراین استودیوهای عکاسی می توانند متناسب با نیاز خود، فضای عکاسی و توان مالی، انواع رینگ لایت با قیمت ارزان و گران را در برندهای داخلی و خارجی خریداری نمائید. در عصر حاضر با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، امکان خرید آنلاین انواع رینگ لایت در اندازه های مختلف برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد و موجب صرفه جویی در زمان و هزینه برای شما عزیزان می شود.

فروشگاه فوکوس نگار به عنوان یکی از فروشگاه های فعال در حوزۀ فروش تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری مبتدی و حرفه ای در ایران فعالیت می کند.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

🚛  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

📱پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

📱پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

📱پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()