دستگاه تردمیل دارای چه انواعی می باشد؟

احتمالاً همه بدانند که تردمیل چیست ولی شاید در مورد انواع این دستگاه ها اطلاعات خاصی نداشته باشند. برای اطلاع یافتن از انواع دستگاه ها به صورت خلاصه مقاله ای کوچک را تهیه کرده و در خدمت  شما قرار داده ایم. امروزه بیشتر افراد به نوعی مشغله های بسیار زیادی در زندگی خود دارند به گونه‌ ای که نمی ‌توانند برای سلامتی خود وقتی بگذارند. به همین دلیل اگر متوجه شده باشید و نگاهی به اطراف آن انداخته باشید می توانید دریابید که اکثر افراد دچار اضافه وزن و دارای مشکلاتی نظیر دیابت، فشار بالا، کبد چرب، مشکلات قلبی و عروقی و بسیاری دیگر از مشکلات می باشند. می ‌توان میزان زیادی از این مشکلات را ناشی از ورزش نکردن افراد دانست و افراد نیز به دلیل کمبود وقت خود مجبور هستند ورزش را کنار گذاشته تا بتوانند به مشغله های دیگر زندگی خود برسند. ولی شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی از سال های دور که دستگاهی برای راه رفتن حیوانات وجود داشت، به این فکر رسیدند که از این دستگاه برای راه رفتن افراد استفاده کرده و به نوعی پیاده‌ روی را به خانه بیاورند که نام این دستگاه تردمیل است و همان طور که می دانید در برند های متفاوتی وجود دارد و در سراسر دنیا شرکت های زیادی هستند که به تولید انواع این دستگاه ها می پردازند. شرکت های مختلف بر اساس پارامتر های متفاوتی به تولید انواع تردمیل می ‌پردازند. یکی از این پارامتر ها می تواند نوع مصرف این دستگاه باشد. به این معنی که از این دستگاه ها یا در خانه ‌های خود استفاده می ‌کنند و یا آن ها را در باشگاه‌ ها قرار داده تا ورزشکاران بتوانند از آن استفاده نمایند. مسلماً دستگاه‌ هایی که در باشگاه ها استفاده شوند باید دارای قدرت بیشتری بوده و بتوانند روزانه چندین ساعت بدون این که آسیبی به آن ها وارد شود به فعالیت بپردازند. ضمن این که دستگاه هایی که کاربرد آن ها در باشگاه می باشد ظرفیت تحمل وزن بالایی داشته و افراد با وزن های گوناگون می تواند به استفاده از آن ها بپردازند.

انواع دیگر دستگاه تردمیل:

به غیر از این که دستگاه تردمیل در دو نوع تردمیل باشگاهی و خانگی وجود داشته باشند، در دسته ‌بندی‌ های دیگری می ‌توان آن ها را تقسیم بندی کرد. مثلاً این دستگاه یا به صورت اتوماتیک بوده و یا به صورت دستی می باشند. به این منظور که می توان سرعت این دستگاه ها را و هم چنین شیبی که در آن ها قرار دارد به صورت دستی تنظیم کرده و یا این که آن ها را به صورت اتوماتیک تنظیم نمود. دستگاهی که به صورت اتوماتیک به فعالیت می پردازند دارای قیمت بالاتری بوده و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشند. یکی دیگر از پارامتر هایی که این دستگاه ‌ها را از یکدیگر جدا می‌ کند تحمل وزن افراد و یا ظرفیت وزنی افراد مختلف می باشد. به این منظور فردی که بخواهد به خرید تردمیل بپردازد، باید نوعی را خریداری کند که دارای ظرفیت بالاتری نسبت به وزن خود است و همچنین اگر فرد قصد خرید این دستگاه را برای همه افراد خانواده خود دارد، باید بیشترین وزن فرد در میان خانواده خود را در نظر گرفته و ظرفیتی بالاتر از این وزن را خریداری کند که در این صورت دستگاه آسیبی نخواهد دید. از پارامتر های دیگری که ممکن است چندان مهم نباشد و به نوعی پارامتر های فرعی محسوب می شوند دستگاه‌ هایی هستند که به تردمیل متصل می شوند. مثلاً دستگاه usb کابل، باند و دستگاه دیگری می باشند، همچنین برخی از این دستگاه ها دارای ابزار های فرعی بوده و به وسیله آن ها می توان حرکات ورزشی مختلفی را انجام داد. مطمئناً قیمت این دستگاه‌ ها نسبت به دستگاه های دیگری که فاقد این ابزار می باشند بالاتر است. نوع نمایشگری که در دستگاه نام برده شده قرار دارد نیز می تواند تعیین کننده نوع دستگاه باشد. در بعضی از دستگاه ها از ال ای دی و یا در بعضی دیگر از ال سی دی استفاده می شود و اطلاعاتی که هر دستگاه می ‌تواند روی نمایشگر خود آن را نشان بدهد با دستگاه دیگری ممکن است تفاوت زیادی داشته باشد.

جهت سفارش و مشاوره ی خرید تردمیل با کارشنان ما در تماس باشید .

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()