در مراکز فروش تردمیل چه مدل هایی وجود دارد؟

تردمیل ها یکی از ابزار های ورزشی هستند که می ‌توانند برای سلامتی و تناسب اندام افراد موثر واقع شوند. به همین دلیل مراکز فروش تردمیل زیادی در سراسر کشور وجود دارد که به فروش تردمیل های مختلف با برند های متفاوت می پردازند. هر کدام از برند هایی که وجود دارند در نوع خود به تولید انواع تردمیل می پردازند. هر کدام از این تردمیل ها می توانند دارای مزایا و معایبی در نوع خود باشند. به طور کلی ساختار ظاهری تردمیل ها تقریباً مشابه یکدیگر بوده و همه آن ها دارای قطعاتی می باشند. برخی از این قطعات در همه تردمیل ها ثابت و یکسان بوده و برخی از آن ها با یکدیگر تفاوت دارند. همین تفاوت ها و کیفیت قطعات و بدنه تردمیل باعث شده است قیمت این تردمیل ها با یکدیگر متفاوت بوده و بعضی از آن ها دارای میزان فروش تردمیل بیشتری نسبت به انواع دیگر باشند. امروزه انواع دستگاه ها به صورت پیشرفته تری نسبت به دستگاه های قدیمی ساخته می شوند به این معنی که بیشتر آپشن هایی که در آن ها به کار رفته است کاملا به صورت اتوماتیک کار می ‌کنند. در تردمیل ها نیز می ‌توان دکمه های مختلفی را روی دستگاه مشاهده نمود که به جای اهرم‌ های مدل‌ های قدیمی ‌تر به کار برده شدند. البته هنوز هم تردمیل ها در انواع مدل دستی و مدل اتوماتیک ساخته شده و به فروش می ‌رسند. زیرا مردم در سراسر جهان با توجه به نیاز های خود به خرید و فروش تردمیل پرداخته و یا این که با توجه به بودجه ای که دارند می‌ توانند به خرید انواع تردمیل بپردازند. در تردمیل های دستی تنظیم سرعت و تنظیم شیب دستگاه توسط اهرم هایی که در جایی از دستگاه تعبیه شده است انجام می‌ شود. ولی در تردمیل های اتوماتیک دکمه هایی روی دستگاه و معمولاً در جایی که دست‌ ها به آن نزدیک ‌تر باشند قرار گرفته و می توان به راحتی شیب دستگاه و سرعت آن را تنظیم کرده و طبق آن ها به دویدن پرداخت.

انواع تردمیل در مراکز فروش تردمیل:

مراکز فروش تردمیل همان طور که گفته شد می ‌توانند به فروش انواع و اقسام تردمیل ها بپردازند. و با مراجعه به این مراکز می ‌توانند نوع دستی و یا اتوماتیک آن ها را انتخاب کنند همچنین با توجه به وزن فردی که قرار است با تردمیل به ورزش کردن بپردازد می ‌تواند ظرفیتی از تردمیل را انتخاب کند که چند کیلو نسبت به وزن فرد ظرفیت بیشتری داشته باشد. زیرا در این صورت فشار کمتری به تردمیل وارد خواهد شد. تردمیل ها در برخی مدل های خود دارای دستگاه و وسیله ‌ای جانبی هستند مثلا بعضی از ترمینال ها دارای طناب و کش متصل به خود می باشند که می‌ توان با آن ها حرکات بیشتری را انجام داد. همچنین برخی از آن ها دارای دستگاهی برای دراز و نشست رفتن نیز خواهند بود که مطمئناً موارد گفته شده نسبت به تردمیل های معمولی دیگر دارای قیمت بالاتری می باشند. بعضی از انواع تردمیل خانگی و تردمیل های باشگاهی به دستگاه های صوتی متصل می ‌شوند که در نتیجه می ‌توان به همراه ورزش کردن موسیقی نیز گوش داد و راندمان فعالیت فرد در این صورت به مراتب بالاتر خواهد رفت. بعضی از این دستگاه ها نیز دارای خصوصیات دیگری می باشند که باعث تفاوت در انواع برند ها شده است. مثلاً برخی از تردمیل ها دارای ضربه گیر بوده و به همین دلیل با انواع بدون ضربه گیر دارای تفاوت می باشد. همچنین در قسمت مانیتور و یا نمایشگر این دستگاه ها نیز اولویت هایی وجود دارد مثلا بعضی از دستگاه ها دارای مانیتور ال سی دی بوده و انواع جدیدتر و به روزتر آن دارای مانیتوری از نوع ال ای دی می باشند. هر کدام از این نمایشگر ها می ‌توانند اطلاعات خاصی را روی خود نشان دهند و فرد می تواند با نگاه کردن به این مانیتور اطلاعاتی مانند صفحه موسیقی، ضربان قلب، تعداد قدم ها، کالری سوزانده شده و اطلاعات زیاد دیگری را مشاهده نمایند.

جهت سفارش و مشاوره ی خرید تردمیل با کارشنان ما در تماس باشید .

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()