قیمت تردمیل و اطلاعاتی در مورد آن ها:

انسان های امروزی در حال پیشرفت هستند و نسبت به همان پیشرفتی که خواهند داشت وقت بیشتری از خود را صرف آن خواهند کرد. ولی بعضی از این افراد کاملا از زندگی خود غافل شده و حتی سلامتی خود را نیز در نظر خواهد گرفت. زیرا زمانی را نمی ‌توانند برگه باشگاه رفتن و یه کمی نرمش کردن در خانه اختصاص دهد. بعضی از افراد نیز برای سلامتی خود ارزش قائل بوده و به ورزش کردن با دستگاهی به نام تردمیل می ‌پردازند. قیمت تردمیل نسبت به دستگاه های دیگر ممکن است کمی بالاتر به نظر برسد و خرید آن برای بعضی از افراد سخت باشد ولی باید بدانید ارزش سلامتی انسان ها از هر چیزی مهم تر بوده و با خرید یکی از این دستگاه ها می توان به سلامتی دست یافت و از مشکلاتی که در آینده ممکن است برای سلامتی شما به وجود بیاید جلوگیری نمود که مطمئناً مشکلاتی که مربوط به سلامتی برای انسان پیش می آید کاملاً جبران ناپذیر بوده و درصورت جبران کردن نیز باید هزینه گزافی برای آن پرداخت شود پس بهتر است با خرید یکی از ابزار های ورزشی مانند تردمیل ها در منازل خود به ورزش کردن بپردازید. زیرا باشگاه رفتن در جوامع امروزی خصوصاً در کشور ما کمی مشکل است زیرا اولاً شهریه مراکز ورزشی مختلف ممکن است کمی بالا باشد و ثانیاً با توجه به گرانی های امروزه افراد باید بیشتر به کار بپردازند تا درآمد بالاتری کسب کنند و به همین دلیل ممکن است زمانی را برای رفتن به باشگاه نتوانند اختصاص دهند. با پرداخت هزینه برای خرید تردمیل ها ‌می توان از هزینه کردن در آینده برای سلامتی خود جلوگیری کرد. زندگی که با ورزش کردن علاوه بر بالا رفتن میزان سلامتی شما تاثیر بسزایی بر روحیه شما خواهد گذاشت و بهتر می توانید در زندگی خود تصمیم گرفته و به کارکردن در ساعت ‌های طولانی بپردازید زیرا همانطور که می ‌دانید افرادی که ورزشکار هستند دارای روحیه خستگی ناپذیری می باشد.

قیمت تردمیل در مراکز مختلف:

همان طور که گفته شد قیمت تردمیل برحسب انواع تردمیل ها دارای طیف بسیار گسترده ای است. قیمت آن ها می‌ تواند از کمترین حد آن تا قیمت های بسیار بالا برسد. دستگاه هایی که دارای قیمت بسیار بالایی هستند مطمئناً علاوه بر برند معروف خود از آپشن های ویژه ای برخوردار می باشند از این آپشن ها می توان به خاصیت ضربه گیر بودن، جایگاه های usb، اتصال به باند، نمایشگر ال ای دی، کیفیت بالا، قدرت موتور بسیار بالا و قابلیت کارکرد آن در سرعت‌ های بالا اشاره نمود. همچنین مانیتور این دستگاه می تواند اطلاعات زیادی مانند چربی کالری سو، اطلاعات حیاتی افراد را نشان دهد و نسبت به این موارد گفته شده می توان انواع، قیمت پایین تردمیل و نیز حدس اینترنت مینها می توانند در نوع دستی و یا مکانیکی باشند یکی دارای آپشن ویژه نبوده و کاملا به صورت ابتدایی به فعالیت می‌پردازند مراکز مختلف فروش تردمیل دارای برند های مختلف تردمیل بوده و هر کدام از آن ها دارای قیمت تردمیل با نرخ های گوناگونی می باشد برای این که بتوانید تردمیل مناسبی را تهیه کنید که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی نیز باشند باید به مراکز معتبر مراجعه نموده و به خرید تردمیل خانگی و یا باشگاهی بپردازید. از مراکز مربوط به فروش این دستگاه میتوان به مراکز فروش حضوری و غیر حضوری یا اینترنتی اشاره نمود هر کدام از این روش ها دارای مزیت ها و معایبی خواهند بود که البته امروزه به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه روش خرید غیر حضوری خریداران بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد. اعطای کارت ضمانت نامه و همچنین خدمات پس از فروش برای دستگاه خریداری شده ضروری است و فرد باید پس از خرید آن ها نسبت به محصول مورد نظر و کیفیت آن اطمینان خاطر کاملی داشته باشد.

جهت سفارش و مشاوره ی خرید تردمیل با کارشنان ما در تماس باشید .

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()