قلب از عضو های مهمی است که باید همیشه در سلامتی باشد اما گاهی اوقات به دلیل بروز ناراحتی و بیماری این عضو باید بیشتر از قبل کرد توجه قرار گیرد. قلب وظیفه ی خونرسانی به بدن را دارد و کارکرد ان بر روی قسمت های دیگر بدن تاثیر گذار است. اگر قلب دچار کوچک ترین درد و ناراحتی شود مهم است که به سرعت به بهترین متخصص قلب و عروق  مراجعه شود. متخصص قلب و عروق می تواند دلیل ناراحتی را بیابد و درمان را آغاز نماید.

بهترین متخصص قلب و عروق کیست

متخصص قلب و عروق فردی است که دارای علم بالا در زمینه ی قلب و بیماری های قلبی است و تخصث کافی در این زمینه را داشنه و می تواند علت ناراحتی ها را تشخیص دهد و درمان مناسب را انتخاب نماید. بهترین متخصص قلب و عروق باید قابل اطمینان باشد و درمان هایی که انتخاب می کند مطمئن بوده و اثر بخشی بالا داشته باشد.

انواع آزمایشاتی که ممکن است متخصص قلب و عروق از شما بخواهد عبارتند از

نوار قلبی: این آزمایش عملکر ریتم قلب را ثبت می کند و با استفاده از آن می توان شواهد سکته ی قلبی را متوجه شد. نوار قلبی آزمایشی راحت بوده و اطلاعاتی کلی را درباره قلب به ما می دهد. دکتر ریاستی از متخصصین متبحر قلب و عروق در کشورمان می باشد که دارای علم و تجربه بالا در زمینه قلب و عروق و بیماری های قلبی می باشد.

هولتر ریتم قلب:

این وسیله برای افرادی که دچار اختلال در ریتم قلب هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در حدود یک شبانه روز به بیمار متصل می شود .

رادیو گرافی از قفسه سینه:

در این روش از قفسه سینه قلب و اطراف ان عکس گرفته می شود که بافت قلب و ناحیه اطراف مانند ریه ها در آن مشخص است. همچنین استخوان ها نیر در این عکس دیده می شود.

اکوکاردیوگرافی:

برای این که اطلاعاتی درباره دریچه های قلب و همین طور حفره ها و پمپاژ خون توسط قلب و بیماری های زمینه ای به دست اوریم از اکوکاردیوگرافی استفاده می شود که اطلاعات خوبی را به متخصص قلب می دهد تا بتواند درمان بهتری را شروع کند. این آزمایش به وسیله ی فرستادن امواج صوتی به قلب می باشد که روشی بی ضرر بوده و خطری ندارد.

تست ورزش: تست ورزش شباهت زیادی به نوار قلبی دارد اما در زمان گرفتن این نوار قلبی فرد در حال راه رفتن بر روی تردمیل می باشد. این روش برای فهمیدن اختلال در عروق کرونر و عملکرد ریتم و پمپاژ خون موثر است.

اسکن تالیوم: در این روش ماده ی رادیواکتیو توسط بهترین متخصص قلب و عروق به بیمار تزریق می گردد. این ماده به قلب رفته و جذب می گردر که می تواند کارکرد عضله و خونرسانی قلب را مشخص کند. برای اطلاع از بهترین متخصص قلب در نارمک به سایت مراجعه کنید.

تمامی این روش ها به منطور بررسی های بیشتر برای متوجه شدن اختلالات در قلب است که بهترین متخصص قلب و عروق آزمایشاتی که نیاز باشد را از فرد بیملر می خواهد. بنابراین این آزمایشات کمک کننده برای تشخیص بیماری ها می باشد.

بهترین متخصص قلب و عروق  همواره تلاش می کند تا با دارو و سایر روش ها به غیر از جراحی ، درمان را انجام دهد و در صورت ضروری بودن جراحی گزینه آخری باشد.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی از بهترین کلینیک های قلب در کشورمان می باشد. دکتر ریاستی از متخصصین حاذق و مجرب قلب و عروق می باشند. ایشان دارای تجربه ی بالا در زمینه ی شناسایی بیماری های مختلف می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 854
نمایش همه
علاقه مندی ها ()