رادیولوژی دندان سعادت آباد به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن، قابلیت اجرای کلیۀ امور مرتبط با تصویربرداری دندان، فک و صورت را دارند. همانطور که می دانید خیلی از آسیب های دهان و دندان به راحتی قابل مشاهده و تشخیص نمی باشد و نیاز به استفاده از دستگاه های تصویربرداری پیشرفته است. از این رو برخی از مؤسسات به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می نمایند و با راه اندازی مرکز تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد  قادر به ارائه بهترین خدمات به متقاضیان می باشند.

اگر برای مشکلات دندان به دندانپزشکی مراجعه کرده باشید، به طبع دندانپزشک برای تشخیص بهتر آسیب دیدگی های دندان از شما عکس های رادیولوژی می خواهد که دید وسیع تری نسبت به بافت سخت و نرم دهان و دندان داشته باشد. لذا متناسب با نوع نیاز و مراجعۀ بیمار، نوع تصویربرداری رادیولوژی را به بیمار تجویز می کند.

بهترین مرکز تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد

با مراجعه به کلینیک تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد اطمینان داشته باشید، که امکان تصویربرداری پیشرفته از دندان های شما فراهم می باشد. این نوع مراکز تخصصی قادر به انجام رادیولوژی داخل دهانی چون رادیوگرافی بایت وینگ، رادیولوژی پری اپیکال و رادیوگرافی اکلوزال علاوه بر رادیولوژی خارج دهانی همچون رادیولوژی OPG، رادیوگرافی سفالومتری و رادیوگرافی CBCT می باشند.

از این رو افراد نیاز به مراجعه به مراکز مختلف برای انجام رادیولوژی تخصصی دندان نخواهند داشت. با استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ رادیولوژی دندان به راحتی می توان برخی از آسیب های داخل بافتی دندان را تشخیص داد و دندانپزشک با مشاهدۀ تصاویر، راحت تر می تواند راهکار درمان را انتخاب کند.

بیشترین کاربرد رادیولوژی دندان برای تشخیص است و در راستای درمان به کار برده نمی شود. امروزه برخی از بهترین مراکز تخصصی رادیولوژی دندان در سعادت آباد فعالیت می کنند که به دلیل برخوردار از پرسنل کارآزموده و دوره دیده، قادر به ارائه بهترین خدمات به بیماران می باشند.

استفاده از دستگاه های رادیولوژی دندان به تناوب ضرر دارد و متناسب با نیاز دندانپزشک باید از این دستگاه ها استفاده شود. در واقع بانوان باردار نیز نباید از برخی از دستگاه های رادیولوژی استفاده نمایند و یا اینکه با مشورت پزشک و احتیاط موارد لازم می توانند از دستگاه های رادیولوژی استفاده کنند.

به طور جامع می توان بیان کرد که کاربرد دستگاه های رادیولوژی برای امور دندانپزشکی لازم و ضروری است. در نتیجه افراد برای تشخیص بیماری های دندان، نیاز به استفاده از دستگاه های رادیوگرافی دارند که راه تشخیص درمان را ساده تر نماید.

تشخیص پوسیدگی دندان، ریشۀ دندان، سلامت استخوان های دندان، مشاهدۀ وضعیت ریشه پس از اعمال عصب کشی، وضعیت دندان در حال رشد، مشاهده بافت های ترمیمی و ... از جمله موارد کاربردی هستند که از مزایای دستگاه های رادیولوژی یا رادیوگرافی دندان بهره گرفته می شود. اگر تمایل به انجام تصویربرداری دندان دارید، می توانید از تجربیات خدمات مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد استفاده نمائید.برای اطلاع از خدمات رادیوگرافی و رادیولوژی دندان به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ رادیولوژی دندان سعادت آباد

هزینۀ انجام رادیولوژی دندان در سعادت آباد بر اساس تعرفه های مشخص شده از سوی اتحادیۀ دندانپزشکان می باشد. بنابراین با اطمینان می توانید از خدمات این مراکز تخصصی استفاده نمائید که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. البته سیاست کاری مجموعه های مختلف نسبت به یکدیگر دارای تفاوت های جزئی می باشد که تأثیر زیادی بر روی هزینۀ اجرای رادیولوژی دندان ندارد. رادیولوژی داخل دهانی و خارجی دهان با استفاده از امواج اشعه ایکس صورت می گیرد که امکان تصویربرداری کامل از بافت های سخت و نرم دندان را برای فرد میسر می سازد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات تصویربرداری پیشرفته در سعادت آباد فعالیت می کند.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 887
نمایش همه
علاقه مندی ها ()