در دندان پزشکی روش های بسیاری برای تصویر برداری از دندان ها وجود دارد که یکی از رایج ترین آن ها سی تی اسکن دندان می باشد. با استفاده از سی تی اسکن می توان بسیاری از مشکلات دهان و دندان را بررسی نمود. سی تی اسکن بسیار کاربردی بوده و مورد توجه دندان پزشکان قرار گرفته است. این نوع تصویری برداری می تواند تصاویر مربوط به بافت های داخلی و بیرونی دهان و دندان را برای ما به نمایش دراورد.

سی تی اسکن دندان سعادت آباد

سعادت آباد یکی از مناطق تهران است که دارای مراکز درمانی و دندان پزشکی بسیاری است اما اگر می خواهید به یک مرکز دندان پزشکی بسیار معتبر مراجعه کنید می توانید به سایت سی تی اسکن دندان سعادت آباد  وارد شوید و از خدمات عالی برخوردار شوید.

در سی تی اسکن دندان سعادت آباد از پیشرفته ترین تجهیزات دندان پزشکی برای بررسی های فک و دهان و دندان و از بهترین متخصص بهره مند شوید. در زمان مراجعه به دندان پزشک یکی از کار هایی که باید انجام دهید تصویر برداری سی تی اسکن است، که برای این کار از اشعه ی ایکس استفاده می شود. در سی تی اسکن دندان سعادت آباد انواع عکس ها از جهت های مختلفی گرفته می شود. در مواردی مانند ایمپلنت ، کشیدن دندان و مشکلات فک و دندان از سی تی اسکن دندان سعادت آباد استفاده می شود.

سی تی اسکن یا توموگرافی روشی برای تصویر برداری از دندان ها می باشد که در این تصاویر مسیر های عصبی ، استخوان ها و بافت نرم قابل بررسی است. برای انجام این تصویر برداری باید در ابتدا با پزشک مشورت کنید به خصوص افراد باردار . همچنین برای گرفتن سی تی اسکن باید لباس های راحت پوشید و از بردن فلزات به همراه خود خودداری نمود.

سی تی اسکن دندان از تکنولوژی پیشرفته برای تولید تصویر های سه بعدی استفاده می نماید. سی تی اسکن دندان سعادت آباد دارای دو نوع معمولی و مخروطی است که با هم دارای تفاوت هایی می باشند. در سی تی اسکن مخروطی تصاویر با جزئیات بالایی به دست می آید که برای بیماری های دهان و دندان و بررسی ساختار استخوانی استفاده می شود. در تصویربرداری سی تی اسکن می توان سینوس ها و حفره های بینی را مورد بررسی قرار داد.

موارد استفاده از سی تی اسکن دندان سعادت آباد به صورت مخروطی

در سی تی اسکن مخروطی برای موارد بسیاری می توان استفاده کرد که شامل جراحی های دندان، قرار دادن ایمپلنت، بررسی فکو کانال های عصبی، تشخیص تومور ها فکی و موارد مرتبط با آن ، ترمیم دندان و......

انجام سی تی اسکن شامل دردی نمی شود و به آسانی می توان این تصویربرداری را انجام داد. مواردی که باید در انجام سی تی اسکن دندان سعادت آباد به آن توجه کنید استفاده از لباس های مناسب و راحت بوده و به همراه نداشتن وسیله ی فلزی مانند عینک و سنجاق و.... می باشد. برای اطلاع از هزینه رادیولوژی دندان سعادت آباد  به سایت مراجعه کنید.

رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل ، مرکز معتبر دندان پزشکی در کشورمان است که در این مرکز از بهترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده شده و مراجعین از خدمات عالی برخوردار می شود. دکتر نکیسا ایل از متخصصین مجرب کشورمان می باشند که در این مرکز می توانند به شما در مشکلات دهان و دندان کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما مشاوره های لازم را به شما بدهند.

 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 951
نمایش همه
علاقه مندی ها ()