ویدئو پروژکتور جیبی جزء نسل جدید دستگاه های پروژکتور محسوب می شود. هدف از طراحی دیتا پروژکتور، بزرگ نمایی داده های دیجیتالی است. از این رو افراد می توانند در محیط های آموزشی، سالن های کنفرانس و حتی منزل از مزایای این دستگاه برای نمایش فایل های تصویری، داکیومنت و صوتی استفاده نمایند. در گذشته تنها قشر مرفه توانایی مالی خرید ویدئو پروژکتور را داشتند ولی به مرور زمان و استقبال افراد از این دستگاه، موجب تنوع مدل و ارتقاء کیفیت پروژکتور توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی شده است. از این رو شاهد فروش نسل جدید این دستگاه در ابعاد کوچک تر و وزن سبک می باشیم که امکان جابجایی آن را نسبت به گذشته راحت تر نموده است. به این ترتیب انواع ویدئو پروژکتور جیبی  با مشخصات فنی پیشرفته تولید و به بازار جهان عرضه می شود.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی

امروزه فروش ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال متقاضیان خرید این دستگاه قرار گرفته است. علاوه بر آنکه جابجایی نسخه های جدید پروژکتور راحت تر از گذشته شده است، بر میزان قابلیت های نرم افزاری آن نیز افزوده اند. از این رو می توانید انواع ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی را که از سیستم عامل پیشرفتۀ اندروید پشتیبانی می کند، مشاهده نمائید، که در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. با در اختیار قرار دادن محیط کاربری ساده و در عین حال کاربردی و زیبا، اکثر افرادی که از گوشی های هوشمند برخوردار می باشند، می توانند با نسل جدید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل کار کنند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار نیز به عنوان سبک جدیدی از دستگاه های پروژکتور امروزی است که از ویژگی امواج وای فای پشتیبانی می کند. بنابراین افراد به راحتی می توانند این دستگاه های پروجکشن را به دستگاه های منبع دیجیتالی که این فناوری را پشتیبانی می کنند، بدون نیاز به کابل متصل کنند. این مسئله از ازدحام سیم و کابل در کنار دستگاه ها جلوگیری می کند.

نسل جدید دستگاه های پروژکتور پیشرفته از فناوری دیجیتالی برخوردار هستند که از کیفیت رزولوشن تصویری بالایی پشتیبانی می کنند و دارای کنتراست بالا می باشند. توجه داشته باشید که هنگام خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی جیبی، ابعاد فضای محل قرارگیری دستگاه را مد نظر قرار دهید و بدین وسیله می توانید انتخاب بهتری از دستگاه پروژکتور داشته باشید چون پارامترهای متعددی چون نسبت تصویر، شدت روشنایی، سایز نمایشگر، وضوح تصویر و فاصله دستگاه تا پرده نمایش بر روی انتخاب پروژکتور تأثیرگذار می باشد.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به ویژگی های فنی دستگاه و برند آن بستگی دارد. در نتیجه مدیران مؤسسات و محیط های آموزشی، مجموعه های بازاریابی و عموم افراد می توانند بر اساس نیاز و محل قرارگیری پروژکتور، مدل ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل را انتخاب نمایند و با قیمت ارزان خریداری کنند. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار  دارد به سایت مراجعه کنید.

در ضمن تعداد و نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه پروژکتور، نقش مهمی بر روی قیمت دستگاه خواهد داشت. از این رو زمان خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار به این مسئله توجه داشته باشید. امروزه نسل جدید ویدئو پروژکتورها به پورت های دستگاه های قدیمی و جدیدی چون اس ویدئو، اچ دی ام آی، شبکه، آدیو، وی جی ای، یو اس بی، میکروفن، اسپیکر و همچنین وای فای برخوردار هستند. از این رو امکان اتصال به دستگاه های دیجیتالی متعددی چون کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی همراه، دوربین عکاسی دیجیتالی، تبلت، دستگاه ایکس باکس و مدیا پلیر و غیره فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا در فعالیت چند سالۀ خود توانسته تحول بزرگی در صنعت تولید و فروش نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفته ایجاد نماید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()