چکمه پلاستیکی نوعی کفش کار محسوب می شود که متناسب با برخی از مشاغل، مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این مقاله قصد داریم که به بیان برخی از مزایای کاربرد چکمه پلاستیکی اشاره نمائیم. همانطور که می دانید پا به عنوان یکی از مهمترین اعضای بدن محسوب می شود که قلب دوم نیز به آن اطلاق می شود. لذا برخی از مشاغل برای آنکه بتوانند از این عضو کاربردی و مهم در برابر شرایط محیطی و حوادث کاری ایمن نگه دارند، اقدام به استفاده از کفش ایمنی کار متناسب با نوع فعالیت شغلی می نمایند. بنابراین خرید چکمه پلاستیکی نیز به عنوان یکی از کفش های ایمنی کار طراحی و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

هدف از طراحی چکمه پلاستیکی ، این است که بتوانند پا را در برابر رطوبت و آب ایمن نگه دارند. همانطور که می دانید جذب رطوبت از طریق پا برای مدت زمان طولانی موجب وارد شدن صدمات جدی به سلامت شخص گردد و به طبع آن سرماخوردگی، کمردرد، عفونت بدن، آسیب به ستون فقرات و غیره گردد. به همین جهت افرادی که مدت زمان زیادی در مسیرهای گِل و لای، آب و یا مواجه با مواد شیمیایی می باشند، نیاز به استفاده از چکمه های پلاستیکی برای حفاظت از پا دارند.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با مزیت چکمه های پلاستیکی نسبت به کفش ایمنی کار صنعتی وجود دارد، داشتن ارتفاع زیاد این نوع کفش ها می باشد.

فروش انواع چکمه پلاستیکی

امروزه شاهد فروش انواع چکمه پلاستیکی در رنگ بندی و ارتفاع های مختلف می باشیم که افراد متناسب با نوع فعالیت کاری خود، می توانند مناسب ترین نوع چکمۀ پلاستیکی را با قیمت ارزان و طول عمر بالا خریداری نمایند.

همانطور که گفته شد، چکمه های پلاستیکی نیز در دو دسته بندی اصلی چکمه پلاستیکی زنانه و چکمه پلاستیکی مردانه به فروش می رسد. لذا متناسب با نوع فعالیت کاری انواع چکمه پلاستیکی عایق برق، چکمه پلاستیکی ضد اسید، چکمه پلاستیکی بلند PVC، چکمه پلاستیکی ضد اسید و روغن و ... طراحی و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. با توجه به این مسئله کارفرمایان بر اساس مسئولیت و فعالیتی که هر کدام از پرسنل آنها انجام می دهند، موظف به تأمین تجهیزات ایمنی کار استاندارد هستند.

خرید چکمه پلاستیکی زنانه و مردانه نیز یکی از این تجهیزات ایمنی محسوب می شود. بیشترین کاربرد چکمه های پلاستیکی در مشاغلی چون کشاورزی، صنعتی و همچنین معدنی است. در واقع پالاشگاه های نفت و گاز، تکنسین های برق، معدن کاران، تولیدکنندگان مواد شیمیایی و صنعتی و ... از جمله مشاغل مهمی هستند که از چکمه های پلاستیکی بلند و کوتاه برای حفاظت از پا استفاده می کنند. لذا به دلیل ارتفاع بلندی که دارد، متناسب با سطح مایعات جاری، از نفوذ رطوبت آب و مایعات شیمیایی به داخل آب جلوگیری می شود. برای خرید کفش ایمنی به سایت مراجعه نمایید.

قیمت چکمه پلاستیکی

قیمت چکمه پلاستیکی بستگی به ابعاد و میزان کیفیت چکمه دارد. از این رو متناسب با فعالیت های مختلف، انواع چکمه پلاستیکی کار با قیمت ارزان و مناسب تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. به این ترتیب کشاورزان و کارفرمایان مشاغل صنعتی و معدنی می توانند بر حسب نیاز، مناسب ترین نوع چکمه پلاستیکی را متناسب با سایز پای پرسنل خریداری نمایند. توجه به عایق الکتریسیته نیز برای مشاغل مرتبط با حوزۀ برق لازم و ضروری است. علاوه بر آنکه مشاغل صنعتی مرتبط با مواد شیمیایی و پتروشیمی نیز باید چکمه پلاستیکی عایق ضد اسید خریداری نمایند که از نفوذ مواد شیمیایی به داخل چکمه جلوگیری نمایند.

فروشگاه رادین ایمن با پشتکار و تلاش پرسنل زحمت کش، توانسته با تأمین تجهیزات ایمنی کار استاندارد، آسایش و ایمنی سلامت جسمانی را برای کارگران و پرسنل مشاغل مختلف ایجاد نمایند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()