دستکش های ایمنی دارای جنس های مختلفی می باشند تا بتوان بهترین کاربرد را از هر یک از ان ها مشاهده کرد. انواع جنس های رایج در دستکش کار کتان، چرم، پنبه، مواد پلیمری و پلاستیک است.

انواع دستکش کار از نظر ظاهر

انواع دستکش کار با توجه به ایمنی ما به سه دسته ی ساق کوتاه که تا روی مچ را در بر می گیرد، ساق متوسط که تا روی ساعد نیز پوشانده می شود و ساق بلند که تا روی آرنج را در بر می گیرد، قرار دارد.

ویژگی یک دستکش کار مناسب

دستکش کار مناسب دارای استفاده ی راحتی است و همین طور معمولا عایقی در برابر برق بوده و در برابر ضربه مقاومت کافی را دارد. این دستکش حساسیت ایجاد نمی کند، دوام بالایی دارد و دست ها داخل ان عرق نمی کند.

دستکش کار ضد برش

این نوع دستکش ها دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر بریده شدن دست در مقابل لوازم و ماشین آلات است. بریدگی دست در بسیاری از مشاغل وجود داشته و باید مانعی برای جلوگیری از  آسیب دیدن دست ها وجود داشته باشد به همین دلیل دستکش های ضد برش می تواند از صدمات ناشی از برش دست جلوگیری کند.

دستکش کار کار

این نوع از دستکش ها دارای بافت زنجیری و فلزی می باشد. نام دیگر این دستکش، دستکش زره دار و زنجیری است. زمانی که شما با اشیا و لوازم تیز و برنده سر و کار دارید این دستکش بسیار مناسب خواهد بود.

دستکش کار چرمی

دستکش کار چرمی از انواع رایج دیگر دستکش های کار می باشد. ار این نوع دستکش کار برای کار های ساختمانی و جوشکاری استفاده ی زیادی می شود. همچنین در باغبانی و نجاری استفاده از این دستکش ها دیده می شود.

دستکش کار ضد اسید

این نوع دستکش کار برای مواردی است که کار با مواد شیمیایی و اسیدی بوده و از ان در صنایع شیمیایی و پالایشگاه ها و تولید دارو و.... استفاده می شود. این دستکش ها بسیار منعطف هستند زیرا مواد اولیه ی ان ها از پلیمر و یا پلاستیک است. برای خرید دستکش چرمی به سایت مراجعه کنید. 

دستکش کار آتش نشانی

دستکش اتش نشانی بسیار مهم بوده و به دلیل خطرات بسیاری که جان آتش نشانان را تهدید می کند استفاده پوشش مناسب بسیار ضروری می باشد این نوع از دستکش کار دارای مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت بوده ، دارای مچ بند است و پوشش ساده و فوری دارد. در واقع این دستکش طوری ساخته شده تا بتواند بهترین تاثیر را در زمان آتش سوزی داشته باشد و افراد کمترین آسیب را نیز از خود دور کنند.

برای هر مکانی استفاده از دستکش کار مخصوص مهم است، مثلا برای حمل مواد شیمیایی، کار با دستگاه، کار با وسیله های برقی و... هر کدام نیاز به دستکشی دارند که بتواند در آن شرایط از دست ها محافظت کند.

با توجه به این که بسیاری از حوادث کارکنان به دلیل عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده، به کارگیری پوشش مناسب می تواند از این حوادث بکاهد و از بروز خطرات جبران ناپذیر جلوگیری کند. جدا از استفاده از لوازم ایمنی، کیفیت و استاندارد بودن ان ها مهم است زیرا اگر لوازم و لباس کار دارای استاندارد نباشد به خوبی  از بدن محافظت نکرده و باز هم جان ما در خطر است. بنابراین ان چه که از اهمیت بالایی برخوردار است ، خرید از مرکزی معتبر بوده تا بتوان این اطمینان را حاصل کرد که کالا های خریداری شده دارای استاندارد و کیفیت بالایی است. برای تهیه ی انواع لباس ها و تجهیزات ایمنی به سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن کنید و خرید خود را به راحتی به صورت اینترنتی انجام دهید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()