عینک ایمنی از مهمترین تجهیزات حفاظتی چشم است که نقش مهمی در حفاظت این بخش از بدن دارد. برخی از مشاغل متناسب با نوع فعالیت کاری که دارند، نیاز به تجهیزات ویژه برای حفاظت از چشمان خود دارند، تا بدین وسیله بتوانند از آسیب دیدگی چشم در برابر پرتاب ذرات و اشیاء مختلف به داخل این عضو حساس جلوگیری کنند. خرید عینک ایمنی نیز به عنوان یکی از تجهیزات ایمنی کار باید یک سری نکات مهم در انتخاب و خرید آنها در نظر گرفته شود. بنابراین متناسب با نوع فعالیت کاری افراد، بیشترین جنبۀ حفاظتی و ایمنی در ساخت آن رعایت می گردد. از این رو می توانید متناسب با نوع فعالیت کاری خود، بهترین عینک محافظ را با کیفیت بالا خریداری نمائید.

فروش انواع عینک ایمنی

خیلی از مشاغل کاری در حال فعالیت هستند که برای حفظ ایمنی خود، نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی و حفاظتی مناسب می باشند که بتوانند سلامت جسمانی خود را از آسیب های حین کار محفوظ نگه دارند. فروش انواع عینک ایمنی نیز به عنوان محافظ چشم، متقاضیان زیادی دارد، علاوه بر آنکه جزء یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی کار محسوب می شود. لذا برخی از مشاغل باید نسبت به تأمین این نوع ابزار محافظتی دقت و توجه ویژه ای داشته باشند.

به طور عمده عینک های ایمنی در دسته بندی های مختلفی چون عینک ایمنی عمومی، عینک ایمنی پزشکی و عینک ایمنی پوشش دار به بازار عرضه می شوند که متناسب با نوع فعالیت کاری و آسیب های احتمالی، باید مناسب ترین نوع عینک محافظ خریداری گردد. توجه داشته باشید علاوه بر عینک، شیلد محافظ صورت نیز در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد که بتوانند به طور کامل صورت را از صدمات جدی ایمن نگه دارند. به عنوان مثال افرادی که عملیات جوشکاری انجام می دهند، می توانند در برخی از موارد، بجای عینک ایمنی از شیلد محافظ صورت استفاده نمایند که سطح پوشش بیشتری نسبت به عینک های محافظ دارد.

با این تفاسیر کارفرمایان بر اساس نوع فعالیت کاری که پرسنل آنها انجام می دهند، موظف به تهیۀ تجهیزات ایمنی کار می باشند، که بتوانند امنیت جانی کارگران و پرسنل زحمت کش خود را با صرف حداقل هزینه، تأمین نمایند.

خرید عینک ایمنی ارزان

هنگام خرید عینک ایمنی ارزان، بهتر است که کیفیت متریال تشکیل دهندۀ عینک را نیز مد نظر قرار دهید. در واقع در ساخت عینک های ایمنی باید یک سری اصلول استاندارد در آنها رعایت شود که خود موجب آسیب دیدگی به چشم نگردد. در واقع هنگام آسیب دیدگی عینک، نباید عینک به قطعات خیلی کوچک خُرد شود و به سمت چشم پرتاب گردد. همچنین برخی از عینک های محافظ چشم طوری طراحی شده اند که در برابر اشعۀ مضر ماورای بنفش مقاومت بالایی داشته باشند.

با توجه به عرضۀ انواع عینک محافظتی و همچنین اهمیت کاربرد آن به عنوان تجهیزات ایمنی کار، امکان خرید عینک ایمنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای کارفرمایان و عموم مردم فراهم می باشد. چشم به عنوان حساس ترین عضو بدن محسوب می شود که استفاده از عینک های ایمنی کار، بستر مناسبی را برای مصون ماندن چشم از هر گونه آسیب دیدگی، زخم و جراحت ایجاد نمایند. برای خرید کلاه ایمنی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت عینک ایمنی

قیمت عینک ایمنی متناسب با جنس عینک مشخص می گردد. از این رو افراد متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، مناسب ترین نوع عینک محافظ را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار می دهند.

از این رو مشاغل مختلفی چون صنعت پزشکی، فعالیت های جوشکاری، ریخته گری، سنگ تراشی، صنعت تولید مواد شیمیایی، کاربرد دستگاه های پنوماتیکی و ... از عینک های ایمنی و شیلد محافظ صورت استفاده می کنند.

برای خرید انواع تجهیزات ایمنی صورت می توانید از فروشگاه رادین ایمن دیدن فرمائید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()