کلاه ایمنی از دیگر تجهیزات حفاظتی سر و گردن محسوب می شود که نقش مهمی در حفاظت عضو مهم بدن دارد. اکثر مشاغل ساختمانی، عمرانی و صنعتی نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی به منظور حفاظت از سر و گردن دارند. از این رو با خرید کلاه ایمنی متناسب با نوع فعالیت کاری، می توان این نیاز ایمنی را تأمین نمود. با توجه به مشاغل مختلف، کلاه های ایمنی در دسته بندی و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که بر مبنای استانداردهای حفاظتی ساخته می شوند. در ادامۀ مقاله به شرح برخی از نکات مرتبط با خرید کلاه ایمنی می پردازیم.

فروش انواع کلاه ایمنی

امروزه فروش انواع کلاه ایمنی در رنگ بندی و کلاس های مختلف صورت می گیرد که بر اساس ضوابط استاندارد بین المللی تعیین شده است. به طور کلی کلاه های ایمنی در سه کلاس کلی A، B و  C به بازار عرضه می شوند، که در ادامه به شرح مشخصات آنها می پردازیم.

کلاه ایمنی کلاس A به دسته ای از کلاه های ایمنی اطلاق می شود که در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهند ولی نسبت به جریان برق عایق نیستند. معمولاً این دسته از کلاه های ایمنی برای کارگاه های ساختمانی، عمرانی و کارخانجات که با برق سر و کار ندارند، توصیه می شود.

کلاه ایمنی کلاس B نیز دستۀ دیگری از کلاه های ایمنی است که نسبت به ضربه، جریان الکتریسیتۀ برق و همچنین سوختگی دارای مقاومت بالایی است. به این ترتیب مشاغلی که در حوزۀ آتشنشانی، تکنسین های برق کار، جوشکاری و مرتبط با آن در حال فعالیت هستند، می توانند از مزایای این نوع کلاه ایمنی استفاده نمایند.

کلاه ایمنی کلاس C یکی دیگر از دسته بندی های اصلی کلاه ایمنی است که از استحکام پایین تری برخوردار است. علاوه بر آنکه نسبت به برق، دمای بالا و همچنین ضربات سنگین مقاومتی ندارد. از این رو بیشترین کاربرد این نوع کلاه های ایمنی در مشاغل کم خطر است که می توان به محیط های کاری تصفیه خانه، پالایشگاه ها، کارگاه های صنعتی و شیمیایی و غیره اشاره کرد.

با این تفاسیر، متناسب با نوع فعالیت کاری، باید در خرید تجهیزات حفاظتی کار دقت و توجه ویژه ای داشته باشید و با رعایت اصول استاندارد، تجهیزات ایمنی را خریداری نمائید.

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، کلاه های ایمنی بر اساس رنگ نیز تقسیم بندی می شوند. لذا هنگام خرید کلاه ایمنی، نوع کاربری خود را در نظر داشته باشید.

کلاه ایمنی زرد به منزلۀ مشخص نمودن کارگران طراحی شده است و از کاربردی ترین کلاه های ایمنی محسوب می شود.

کلاه ایمنی سفید نیز اختصاص به مدیران، مهندسان و مهندسان اجرایی ارشد در کارگاه های ساختمانی دارد.

کلاه ایمنی رنگ سبز، مختص کارکنان خدمات فنی و مسئولین ایمنی است.

کلاه ایمنی رنگ خاکستری نیز معمولاً به میهمانان و بازدیدکنندگان اختصاص داده می شود.

کلاه ایمنی رنگ قهوه ای نیز اختصاص به پرسنل کاری جوشکاران در محیط های کارگاهی دارد.

کلاه ایمنی رنگ قرمز نیز مختص گروه آتش نشان می باشد. برای خرید عینک ایمنی به سایت مراجعه نمایید. 

بدین ترتیب با آگاهی به این مسائل و نکات طلائی، با دید بهتری می توانید مناسب ترین کلاه ایمنی را انتخاب نمائید.

خرید کلاه ایمنی ارزان

با توجه به اهمیت بالای تأمین تجهیزات ایمنی کار، امکان خرید کلاه ایمنی با قیمت ارزان برای متقاضیان خرید تجهیزات حفاظتی سر فراهم می باشد. کارفرمایان و مدیران اجرایی پروژه های ساختمانی، عمرانی، صنعتی و پالایشگاهی متناسب با نوع فعالیت و میزان صدمات احتمالی، باید در انتخاب و خرید کلاه ایمنی اقدامات لازم صورت گیرد.

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از فروشگاه های با تجربه در زمینۀ فروش تجهیزات ایمنی در تهران فعالیت می کند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()