حفاظت از بدن به هنگام کار کردن بسیار مهم بوده و هر فرد خود موظف اس که در هنگام کار از پوشش مناسبی استفاده نماید. استفاده از پوشش هایی مانند لباس کار، عینک ایمنی، دستکش ایمنی، کف ایمنی و... بسیار مهم است و در صورت استفاده نکردن از این پوشش ها ممکن است اسیب های جدی به بدن وارد شود. صاحبین شغل باید برای پرسنل خود ، پوشش مناسب را تهیه نمایند اما برخی از آن ها از عواقب استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی آگاه نیستند بنابرین هر فرد خود باید از تجهیزات ایمنی استفاده نماید. کفش کار از لوازم ایمنی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از کفش کار ، پا ها در امان می باشند. کفش های کار معمولا از سرپنجه ی فولادی برای جلوگیری از بریدگی، ضربه و افتادن اجسام سنگین بر روی پا ها ، در آن ها استفاده می شود. برای خرید تجهیزت ایمنی حتما به مراز معتبر که لوازم استاندارد را به فروش می رسانند مراجعه کنید. کیفیت تجهیزات ایمنی بسیار مهم ست و باید در زمان خرید به آن اهمیت داده شود و لوازم دارای جنس بادوام و مقاوم باشد.

کفش کار کفشی است که بتواند از پا ها در شغل مورد نظر محافظت کند و در برابر خطرات ایمنی پا ها را تضمین نماید. کفش کار در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسد که هر یک با توجه به شغل مورد نظر و شرایط کاری تعیین می گردد. کفش کار یا کفش ایمنی کفشی است که در کار های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خطراتی که کفش کار می تواند از پا ها در برابر آن حفاظت کند عبارت است از حرارت، بریدگی، افتادن وسیله بر روی پا، فرو رفتن میخ یا قطعات آهن در پا و... که این حوادث می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به بار اورد.

طراحی کفش کار

کفش کار طوری طراحی شده است که در قسمت انگشتان معمولا از فولاد استفاده می شود و دارای کفی های بسیار مقاوم بوده و دارای اصطحکاک لازم است  و معمولا از چرم طبیعی ساخته می شود تا عمر بالایی داشته باشد و دچار پوسیدگی نگردد.

عوارض استفاده از کفش کار نامناسب

همان طور که همه ی ما می دانیم پا ها از عضو های مهم و حساس در بدن هستند که باید به سلامت آن ها دقت کرد. کفش ایمنی یا کفش کار باید مناسب پا باشد، یعنی دارای وزن مناسب بوده و اندازه ی درستی داشته باشد و پا ها در ان راحت باشند و هیچ گونه ناراحتی برای پا ایجاد نکند. بنابراین خرید کفش کار نیاز به دقت فراوان و بررسی های لازم را دارد. همچنین هر شغلی با توجه به محیط کار و مواد و وسیله هایی که با آن در ارتباط هستیم، نیاز به کفش کار مناسبی دارد. همچنین کفش ایمنی باید دارای متریالی باشد که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم دوام خوب و ایمنی مناسب که در برابر خطرات از پاها به خوبی محافظت کند. برای اطلاع از فروش دستکش کار  به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه رادین ایمن از فروشندگان بزرگ تجهیزات ایمنی میباشد. این مجموعه انواع لوازم کار را با کیفیت بسیار بالا به فروش می رساند. انواع کفش ایمنی، عینک ایمنی، دستکش ایمنی، لباس کار، کلاه ایمنی و..... در این مرکز به فروش می رسانند. با توجه به فروش محصولات با قیمت بسیار مناسب ،همواره مشتریان از خریدشان راضی بوده اند. این مرکز تمامی محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند. برای خرید می توانید به سایت مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()