لباس کار به عنوان یکی از اقلام کاربردی مشاغل مختلف محسوب می شود. با توجه به تعدد مشاغل فعال، انواع لباس کار در اندازه، رنگبندی و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو کارفرمایان متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، مناسب ترین نوع لباس کار را تأمین می نمایند که کاربردی باشد. به عنوان مثال لباس کار پزشکی، متفاوت از لباس کار مکانیک و یا تکنسین برق می باشد. بنابراین انتخاب نوع  لباس کار می تواند بخشی از ایمنی فرد را تأمین نماید و فرد را از برخی خطرات ایمن سازد. توجه یه این مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد. لذا برای رعایت نکات ایمنی نیاز به استفاده از لباس کار برای اکثر مشاغل لازم و ضروری است.

فروش انواع لباس کار

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، امروزه شاهد فروش انواع لباس کار در طرح و الیاف مختلف می باشیم که متناسب با مشاغل مختلف تهیه شده اند.

علاوه بر تأمین لباس کار برای حفظ ایمنی بدن، باید سایر تجهیزات ایمنی چون کفش کار نیز باید افراد استفاده نمایند. با تهیۀ این تجهیزات به راحتی می توان سطح ایمنی اعضای مهم و کاربردی بدن را از آسیب و خطرات احتمالی شغلی ایمن نگه داشت. رعایت نکات ایمنی بر طبق ضوابط استانداردهای جهان، راحت بودن کفش و حفظ نکات بهداشتی در ساخت آن، طول عمر بالا، استحکام بالا در برابر فشار و دمای بالا و مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت از مهمترین نکات طلایی کفش های ایمنی محسوب می شوند.

ویژگی های عمدۀ لباس کار

به طور کلی لباس های کار ایمنی باید یک سری نکات مهم در تولید آنها در نظر گرفته شده باشد، که از کیفیت و کارایی لازم برخوردار باشد.

داشتن ابعاد مختلف، استفاده از متریال ضد حریق، ضد الکتریسیته، مقاوم در برابر مواد خورنده، عدم استفاده از وسایل آویزانی چون زنجیر ساعت و کلید، استفاده از یقه نورگیر یا همان آفتاب گردان، عدم استفاده از مواد اشتعال زا، متناسب با مشاغل مختلف استفاده از آستین بلند و یا کوتاه برای لباس کار، استفاده از جیب برای نگهداری ابزارآلات لازم، عدم استفاده از لبه های چین دار برای جلوگیری از انباشته شدن گرد و خاک، مقاوم در برابر نفوذ آب و ... از جمله موارد مهمی هستند که در ساخت لباس های کار مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید لباس کار با کیفیت

همانطور که می دانید اقلام لباس کار فراوان است که متناسب با مشاغل مختلف می توان به دستکش، پیراهن، شلوار، لباس سرهمی کار، کفش و کلاه اشاره کرد. همانطور که می دانید مشاغل صنعتی مختلفی در حال فعالیت می باشند که برای فعالیت کاری خود، نیاز به تأمین البسۀ مناسب دارند که بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند و در عین حال به واسطۀ لباس کار مناسب، بدن خود را از خطرات احتمالی ایمن نگه دارند. برای خرید کلاه ایمنی به سایت مراجعه نمایید. 

به عنوان مثال مشاغل جوشکاری و تراشکاری علاوه بر تأمین کلاه و کفش ایمنی، نیاز به استفاده از لباس کار مناسب می باشند که بدین وسیله بتوانند از پرش ذرات جوشکاری بر روی خود جلوگیری نمایند، علاوه بر آنکه نسبت به سوختگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

قیمت لباس کار متناسب با مدل لباس و مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن مشخص می گردد. به طور عمده برای ساخت لباس کار از جنس پارچۀ مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن و ضد چروک استفاده می شود. معمولاً در تولید لباس های کار استاندارد از جنس پارچۀ 70 درصد پنبه و 30 درصد پلی استر استفاده می شود که از وزن پایین برخوردار می باشند.

فروشگاه رادین ایمن جزء فروشگاه های فعال در حوزۀ تأمین تجهیزات ایمنی مشاغل مختلف در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی لباس کار را برای متقاضیان فراهم کرده است.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()