قیمت کفش ایمنی به مدل و کیفیت کفش کار بستگی دارد. لذا متناسب با نوع فعالیت کاری، امکان خرید کفش کار ایمنی در سایزهای مختلف برای صنعت گران فراهم می باشد. همانطور که می دانید، سالانه آمار جهانی مشخص می کند که درصد بالایی از ناتوانی و معلولیت هایی که برای افراد ایجاد می شود، متعلق به حوادث کاری است که موجب نقص عضو می گردد. قیمت کفش ایمنی کار به نوع کفش بستگی دارد.

پا نیز از مهمترین اعضای بدن به حساب می آید و افرادی که مشاغل صنعتی، ساختمانی و عمرانی فعالیت می کنند، ممکن است در صورت سهل انگاری در کار، صدمات جدی به پاهای آنان وارد شود. بنابراین تأمین ایمنی پا به واسطۀ خرید کفش ایمنی با کیفیت و کاربردی نقش بسزایی در سلامت این عضو دارد. از این رو پیمانکاران و مجریان فعالیت های صنعتی و عمرانی، برای حفظ ایمنی سلامت کارکنان خود، با مناسب ترین قیمت کفش ایمنی تأمین نموده و در اختیار آنان قرار دهند و از صدمات احتمالی جلوگیری نمایند.

فروش انواع کفش ایمنی

با فروش انواع کفش ایمنی، پیمانکاران متناسب با نوع فعالیت کاری خود، باید نوع کفش کار را با قیمت مناسب خریداری نماید. علاوه بر آن که از کیفیت و دوام بالا برخوردار باشد. نکتۀ مهمی که در رابطه با این نوع کفش ها وجود دارد، رعایت اصول ایمنی در تولید کفش ایمنی استاندارد است که بتوان با ارزان ترین قیمت کفش ایمنی را خریداری نمود. . در واقع متناسب با مشاغل مختلف، نیاز به استفاده از کفش کار مناسب است. به عنوان مثال برای مشاغلی که با برق سر و کار دارند، استفاده از کفش عایق برق لازم و ضروری است. امروزه با ارزان ترین قیمت کفش ایمنی کار می توان خریداری نمود و بدین وسیله از عضو پا محافظت نمود.

توجه داشته باشید که قیمت کفش ایمنی به تنهایی نباید در نظر گرفته شود، بلکه کیفیت کفش و رعایت نکات استاندارد در آنها رعایت شده باشد، که در صورت بروز حادثه از حوادث احتمالی جلوگیری نماید. با خرید کفش کار برای کارگران و پرسنل کاری به میزان قابل توجهی می توان اعضای مهم بدن را از صدمه ایمن نگه داشت.

لیز خوردن ناگهان بر روی اجسام، سقوط اجسام سنگین، برق گرفتگی، سوختگی، لغزش و ... از جمله مواردی هستند که برای ممانعت از این حوادث نیاز به انتخاب مناسب ترین کفش ایمنی کار با کیفیت بالا و کارایی مفید است. بدین وسیله با بهترین قیمت کفش ایمنی برای فعالیت کاری خود خریداری نمائید. به عنوان مثال مشاغل آتش نشان برای مقابله با حوادث کاری از کفش ایمنی کار مستحکم استفاده می کنند، که علاوه بر استحکام بالا، در برابر حرارت بالا نیز مقاومت بالایی داشته باشد. برای خرید چکمه پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

تکنسین های برق نیز که به طور عملی با دکل های برق فشار قوی در ارتباط هستند، نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی کار ضد الکتریسیته می باشند که بتوانند از صدمات احتمالی جلوگیری کنند. به عنوان مثال قیمت کفش ایمنی کار در درجۀ دوم اهمیت دارد و تأمین کفش ایمنی عایق برق با قیمت مناسب بهترین گزینه برای حفاظت از عضو پا در مشاغل مرتبط با برق می باشد. محافظت در برابر برق گرفتگی یکی از مهمترین نکاتی است که مشاغل مرتبط با برق نیاز به به تجهیزات حفاظتی مناسب دارند که بتوانند از برق گرفتگی و شوک الکتریکی جلوگیری نمایند.

با توجه به اینکه مشاغل مختلف باید مسائل ایمنی را برای حفظ پرسنل از حوادث ناگهانی جلوگیری کنند، نیاز به تأمین تجهیزات ایمنی استاندارد در محیط های کاری مختلف می باشد. لذا شرکت ها با قیمت مناسب انواع کفش ایمنی کار را برای پرسنل کاری خود خریداری می کنند.

فروشگاه رادین ایمن نیز جزء یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش تجهیزات ایمنی ساختانی و صنعتی با قیمت ارزان در تهران فعالیت می کند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 907
نمایش همه
علاقه مندی ها ()