واحد گشت از جمله شرکت های ارائه دهندۀ خدمات مسافربری درون شهری به هموطنان عزیز می باشد. این مجموعه برای ارائه خدمات سرویس دربستی به متقاضیان از واحد اتوبوسرانی و شرکت حمل و نقل تهران مجوزهای لازم را أخد می نمایند و از اعتبار بالایی برخوردار می باشند. با توجه به اینکه برخی از مراسم تشریفاتی، خاک سپاری، ترانسفر مسافران، تور گردشگری یک روزه و ... افراد تمایل به شرکت گروهی دارند. بنابراین استفاده از خودرو شخصی می تواند زمان بر باشد و ترافیک شهری افراد را با مشکل مواجه نماید. از این رو ترجیح می دهند که از خدمات واحد گشت برای کرایه اتوبوس دربستی با رانندۀ با تجربه استفاده نمایند و به صورت دسته جمعی به مقصد برسند.

خدمات واحد گشت

همانطور که گفته شد، خدمات واحد گشت شامل در اختیار دادن اتوبوس VIP به همراه راننده به عموم افراد می باشد. از این رو افرادی که قصد سفر درون شهری گروهی دارند، می توانند از مزایای سرویس دربستی اتوبوس بهره گیرند. استفاده از رانندگان با تجربه و خوش حوصله با پوششی منظم و مرتب برای ارائه سرویس از جمله مؤلفه های انتخاب شرکت واحد گشت محسوب می شود. خوشبختانه کلیۀ فعالیت های این گونه شرکت های خدمات دهی به مسافران بر اساس اصول و طبق اتحادیۀ اتوبوسرانی تهران به هموطنان ارائه داده می شود.

توجه به استفاده از خدمات سرویس واحد گشت موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. در واقع خانواده های پرجمعیت که تمایل به تردد درون شهری دورهمی دارند، بجای استفاده از چند خودروی شخصی به راحتی می توانند از اتوبوس دربستی VIP برای رفتن به مقصد استفاده نمایند و بدین وسیله نگران ترافیک نخواهند بود، علاوه بر آنکه هزینۀ کمتری صرف مسافرت آنها می شود.

امروزه اکثر اجرا کنندگان مراسم خاکسپاری با کرایه اتوبوس دربستی بهشت زهرا از شرکت واحد گشت، میهمانان خود را جابجا می نمایند که راحتی و آسایش آنان را بدین گونه تأمین نمایند. هزینۀ کرایۀ اتوبوس دربستی از مرکز واحد گشت بر اساس تعرفه های مشخص از سوی اتحادیۀ حمل و نقل اتوبوس رانی تهران معین می شود. از این رو افراد با اطمینان می توانند از خدمات چنین شرکت های برای تردد درون شهری و در برخی از موارد برون شهری استفاده نمایند.برای اطلاع از خدمات واحد گشت بهشت زهرا به سایت مراجعه کنید. 

واحد دربستی واحد گشت در تهران از اعتبار بالایی برخوردار است و نسبت به شهرستان ها متقاضیان زیادی دارد. استفاده از رانندگان حرفه ای و هوشیار به همراه ناوگان اتوبوسرانی VIP با صندلی های راحتی موجب آسایش و راحتی مسافران در طول مسیر می گردد و این مسائل از مهمترین فاکتورهای انتخاب خوب واحد گشت در تهران می باشد.

واحد گشت تهران به عنوان یکی از مراکز ارائه دهندۀ خدمات کرایۀ اتوبوس دربستی به هموطنان گرامی در داخل شهر تهران می باشد.  

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 920
نمایش همه
علاقه مندی ها ()