طرح توجیهی از معتبرترین منابعی است که در روند کنونی افزایش قیمت ها و تغییرات بازار سرمایه، میزان ریسک و شکست پروژه های اقتصادی را به حداقل ممکن می رساند، و به فعالان اقتصادی کمک می کند تا با آگاهی کامل وارد بازار سرمایه شوند. اهمیت استفاده از طرح توجیهی کسب و کار را در پروژه های اقتصادی کلان به خوبی می توان مشاهده کرد، زیرا چنین پروژه هایی که با اعتبارات بسیار زیادی کلید می خورند، یک اشتباه ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. هر پروژه خدماتی و یا محصول تولیدی به واسطه  فرایند و روش های تولید و اجرا قیمت گذاری می شود، و پروژه های طرح توجیهی نیز از این قانون کلی تبعبت می کنند. قیمت طرح توجیهی با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله تعداد سرمایه گذاران، روش های سرمایه گذاری، وسعت پروژه ها، میزان سرمایه درگردش و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود و معمولا در ابتدای پروژه این مبلغ به صورت توافقی تعیین  می شود.

انواع طرح توجیهی کسب و کار

گزارش طرح توجیهی به صورت کاملا اختصاصی و با داده هایی که کارشناسان از مشتریان خود در خصوص موقعیت پروژه، مشخصات طرح، مجری طرح، قیمت تمام شده محصول، بازارهای عرضه و فروش و بسیاری موارد دیگر تنظیم می شوند، و این اطلاعات با آنالیزهایی که کارشناسان مالی، حسابرسان، اقتصاددانان و غیره بر روی آن ها انجام می دهند، به داده های دقیق و قابل استنادی تبدیل می شوند، که فعالان اقتصادی را در مسیر موفقیت راهنمایی می کند. انواع طرح توجیهی کسب و کار نظیر  طرح توجیهی مجتمع فرهنگی ورزشی، طرح توجیهی تولید انغوره، طرح توجیهی پروش مرغ گوشتی و بسیار موارد دیگر  با توجه به موارد فوق تنظیم می شوند، اما متاسفانه برخی مراکز غیر مجاز با ارائه انواع pdf طرح توجیهی رایگان و غیراصولی که تنها یک شِما یا چهارچوب کلی را در اختیار مشتریان می گذارند، آن ها را در این مسیر سردرگم می کنند، زیرا همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد یک طرح توجیهی کارآمد باید بر مبنای داده های دقیق آماری تهیه و تنظیم شود، تا از نظر سرمایه گذاران و بانک ها قابل استناد باشد.

مزایای استفاده از طرح توجیهی

استفاده از  طرح توجیهی علاوه بر آرامش و اعتماد به نفسی که به فعالان اقتصادی می دهد، مانند یک مشاور تمام وقت آن ها را با خطرات و چالش های پیش رویشان آشنا می کند و به آن ها در مدیریت بهتر موقعیت هایشان کمک بسیار زیادی می کند.  طرح توجیهی همان طور که از نام آن هم پیداست با داده های آماری بسیار دقیق و به روز شده در تلاش است تا فعالان اقتصادی را در مسیر موفقیت راهنمایی کند، و برای این کار از داده های آماری، نمودارها، نرم افزارهای شبیه سازی مانند کامفاری و بسیاری موارد دیگر استفاده می کند. از دیگر مزایای استفاده از طرح توجیهی می توان به گرفتن تسهیلات لازم از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری اشاره کرد، و همین طور با استفاده از آن ها به راحتی می توان افراد مختلف را برای شرکت در فعالیت های اقتصادی مجاب نمود. برای سفارش طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی به سایت مراجعه کنید. 

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی به صورتی که به واسطه آن به راحتی بتوان نظر سرمایه گذاران و بانک ها را برای گرفتن تسهیلات بانکی را جلب نمود، تنها از طریق شرکت های باسابقه و معتبر امکان پذیر است، زیرا این شرکت ها به واسطه سابقه طولانی خود در زمینه طراحی و اجرای انواع طرح توجیهی اقتصادی متنوع و کارآمد تجربه های بسیار سودمندی کسب کرده اند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا یکی از معتبرترین و مطرح ترین شرکت های ارائه دهنده انواع طرح توجیهی کسب کار می باشد، که با مراجعه به سایت آن می توان لیست کارهای این مرکز را نظیر  طرح توجیهی پارچه نانو، طرح توجیهی لوله پنج لایه و غیره را مشاهده کرد و در صورت تمایل پروژه های خود را به این مرکز سپرد.

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 896
نمایش همه
علاقه مندی ها ()