پرسلان یکی از انواع سرامیک ها است که در حرارت بالا و به صورت متراکم و رنگی به تولید می رسد. این نوع سنگ نسل جدیدی از سرامیک بوده و برای انواع مکان ها بخصوص کف و نما مورد استفاده قرار می گیرد. پرسلان دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و سایش است. برای به کار گیری از پرسلان باید آن را به قطعات مورد نظر تهیه کرد و برخی مواقع خود ان را برش داد. وسیله ای که برای برش پرسلان به کار برده می شود،  پرسلان بر است. پرسلان بر به خوبی پرسلان را برش می دهد و کیفیت برش بسیار خوب و رضایت بخش می باشد. برای خرید انواع پرسلان بر به سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن نمایید و پرسلان بر ارزان را با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

خرید پرسلان بر

دستگاه های برش سرامیک و پرسلان مورد استفاده در ساخت و ساز ها بوده و افرادی که در نصب پرسلان و یا کار های مربوط به ان فعالیت دارند از پرسلان بر استفاده می کنند. خرید پرسلان بر از فروشگاه های ابزار آلات صنعتی و یا ساختمانی انجام می گیرد که یافتن فروشگاه معتبر در میان آن ها اغلب دشوار است. برخی از افراد به روش سنتی پرسلان و سایر سنگ ها را برش می دهند اما برش دارای کیفیت خوبی نبوده و در لبه ها دچار لب پریدگی می باشد پس با استفاده از ابزار های مخصوص برای برش انواع سنگ ها می توان به صورت کاملا منظم و باکیفیت این برش ها را انجام داد.

با توجه به تنوع در بخش نما و کف نیاز به ابزار های کاری افزایش پیدا کرده است ، همین طور پرسلان به دلیل ویژگی های خاصی که دارد بخصوص مقاومت و زیبایی اش بسیار مورد توجه قرار گرفته بنابراین تولید پرسلان بر گسترش پیدا کرده و فروش این محصول بیشتر از قبل شده است.

پرسلان بر

استفاده از انواع سرامیک و پرسلان امروزه بسیار افزایش پیدا کرده و نیاز مبرم به پرسلان در ساختمان سازی ها و ساخت و ساز های دیگر بسیار افزایش پیدا کرده است. با گسترش ساخت ساختمان ها نیاز مواد و مصالح کار هم بیشتر شد و پرسلان به عنوان سنگی زیبا و مستحکم مورد توجه قرار گرفت. ما می توانیم با استفاده از پرسلان بر ، این سنگ را به قطعات مورد نظر تقسیم کنیم ، گرچه ابعاد مختلفی از این سنگ در بازار خرید و فروش می شود اما وجود پرسلان بر نیاز ضروری است تا در مکان های لازم برش پرسلان به خوبی و یکنواخت داده شود.

پرسلان دارای سختی بالایی بوده که به وسیله ی ابزار های معمولی و قدیمی نمی توان برش های مورد انتظار را بر روی آن ایجاد کرد و برای این کار باید از ابزاری مقاوم کمک بگیریم به همین دلیل ابزار پرسلان بر روی کار آمدند که با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند برش های زیبا و بدون لب پر شدن این سنگ را ایجاد نمایند. همین طور این ابزار ها امروزه بسیار کاربردی تر شده اند و می توان در زمان کوتاهی برش های خوبی را ایجاد نمود. برای اطلاع از فروش صفحه سرامیک بر به سایت مراجعه کنید. 

انواع پرسلان بر

پرسلان بر وسیله ای برای برش بی نقص پرسلان است که در انواع مختلفی وجود داراد که توسط شرکت های مختلفی به تولید می رسد. این وسیله در کیفیت های مختلفی باکارایی متفاوت در بازار وجود دارد.

فروش پرسلان بر

پرسلان بر توسط فروشگاه های ابزار به فروش می رسد. فروش این وسیله در قیمت های مختلفی انجام می گیرد و شما با توجه به بودجه می توانید نوع دلخواه را تهیه نمایید.

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()