حمل و نقل یکی از مهمترین مسائل در زندگی امروز ما می باشد. با استفاده از وسیله های نقلیه ی مختلف می ‌توان در سطح شهر حمل و نقل را مشاهده کرد. شرکت‌ های اتوبار و باربری می‌ توانند خدمات حمل و نقل را به ما ارائه دهد و در زمان‌ هایی که نیاز به جابجایی لوازم را داریم می توانیم با استفاده از خدمات  اتوبار  این حمل و نقل را انجام دهیم. خدمات اتوبار می‌تواند شامل انواع ماشین های باربری باشد که برای ساعت‌های مورد نظر مشتری در اختیار او قرار می گیرد.

 یکی از مزیت‌های شرکت‌ های اتوبار سرویس‌ دهی همه ساعته بسیاری از این مراکز است که می ‌توان به راحتی و با تماس با این شرکت‌ ها، ماشین مورد نظر خود را درخواست کرد. مرکز اتوبار آزادی با خدمات دهی بسیار خوب خود توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد و همچنین هزینه‌ های بسیار مناسبی را برای ارائه خدمات در نظر گرفته پس اگر شما هم به خدمات اتو‌بار نیاز دارید می توانید به سایت مراجعه نمایید و با ما تماس بگیرید.

اتوبار در واقع به حمل بار زمینی گفته می شود که می‌توان اثاثیه های مشخص شده را از مکانی به مکان دیگر انتقال داد. اتوبار انتقال لوازم و اثاثیه را به صورت کاملا امن انجام می دهد و شما این اطمینان را دارید که لوازم صورت سالم به مقصد می رسد. البته برخی از مراکز اتوبار قابل اعتماد هستند و می توانید به آن ها اعتماد کنید که هم در بخش خدمات دهی و هم هزینه ، به فکر مشتریان هستند. شرکت های اتوبار در زمان هایی که نیاز به حمل اثاثیه منزل داشته باشیم و همین طور بخواهید کالاهای مختلفی را از مبدا به مقصد انتقال دهید می توانند به شما کمک کنند، برخی از مراکز اتوبار در کنار جابجایی لوازم ، خدمات بسته بندی و آماده‌ سازی لوازم را نیز به شما ارائه می دهند.

خدمات شرکت های اتوبار درون شهری و برون شهری

شرکت های اتوبار برخی ارائه دهنده خدمات درون شهری و برخی ارائه‌ دهنده خدمات بین شهری نیز می باشند که در خدمات درون شهری می توان کالا ها را در محدوده شهر جابجا نمود و این شرکت‌ ها خدمات بین شهری را ارائه نمی دهند. شرکت های ارائه دهنده خدمات اتوبار بین‌ شهری نیز ارسال لوازم را در سراسر کشور خدمات‌ دهی می کنند.

مرکز اتوبار آزادی با سال ها سابقه ی درخشان در بخش ارائه خدمات اتوبار ، بهترین خدمات را به صورت کاملا مطمئن و ایمن به شما ارائه می دهد. این مرکز افتخار دارد که توانسته تا به امروز رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب نماید . برای اطلاع از خدمات حمل بار از تهران به شهرستان به سایت مراجعه کنید.

برخی از شرکت های خدمات دهی اتوبار برای سرویس دهی چندین کارگر را به محل مربوطه می فرستند تا بارگیری وسیله‌ های نقلیه و در مقصد ها نیز خالی نمودن وسیله ها را انجام دهند همچنین آماده سازی و بسته بندی نیز می تواند از جمله سرویس ‌دهی های شرکت های اتوبار باشد. افرادی که میخواهند به مکانی دیگر نقل مکان کنند یا اثاثیه و لوازم را از محلی به محل دیگری ببرند، نیاز به خدمات اتوبار دارند بنابراین بسیار ضروری است که ما یک مرکز اتوبار مطمئن و معتبر را در نظر داشته باشیم تا در زمان نیاز از آنها کمک بگیریم.

مرکز اتوبار آزادی با سال ها فعالیت در بخش اتوبار ، خدماتی بسیار خوب و کامل را به افراد ارائه داده و همچنین این مرکز به عنوان یکی از مراکز معتبر اتوبار در کشورمان ، مورد اطمینان همه ی افراد واقع شده است.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 900
نمایش همه
علاقه مندی ها ()