دندان از اعضای مهم در بدن است که باید در مراقبت آن توجه ویژه‌ای داشت به همین دلیل اگر از دندان ها به خوبی نگهداری کنیم و به تمیزی و سلامت آن توجه داشته باشیم، کمتر نیاز به مراجعه به دندانپزشکی خواهیم داشت اما در زمان هایی که دندان های ما با مشکلاتی روبرو می شود نیاز است که به دندانپزشکی مراجعه نماییم و برای بررسی های لازم ، تصویربرداری دندان یا همان رادیولوژی دندان را انجام دهیم. رادیولوژِ دندان در واقع از بافت استخوان و دندان ها و بافت نرم اطراف آن عکس برداری می کند که توسط اشعه ایکس انجام می‌گیرد.

کاربرد رادیولوژی دندان

 با استفاده از رادیولوژی دندان می‌توان به مواردی همچون پوسیدگی دندان ها ، بررسی‌ های لازم برای تحلیل دندان ها و یا دندان های پنهان ، تومور ها و کیست ها، ناهنجاری های دندان و.... رسیدگی کرد. مركز تخصصی دندان و فك و صورت دكتر ولیان به عنوان بهترین رادیولوژی دندان شهر ری ،مرکز معتبری برای انجام رادیولوژی دندان است که اگر در منطقه شهر ری به دنبال مرکز معتبری هستید می توانید به مرکز رادیولوژی دندان شهر ری مراجعه نمایید.

تصویر برداری بایت وینگ

تصویر برداری بایت وینگ از انواع رادیولوژی دندان می باشد که می توان در این تصویر برداری دندان های عقب فک های بالا و پایین را مشاهده کرد و با استفاده از این عکس می توان پوسیدگی های دندانی را بررسی نمود، همینطور عفونت لثه وتحلیل‌های دندانی مورد بررسی قرار گیرد.  

تصویر برداری اشعه ایکس پری اپیکال

اشعه ایکس پری اپیکال از انواع رادیولوژی دندان است که با استفاده از این عکس می توان کل دندان را مورد بررسی قرار داد یعنی تمامی دندان همینطور بافت اطراف استخوانی و یا لثه ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و کاربرد این تصویر برداری برای مواردی همچون آبسه لثه ، تومور دهانی، کیست های دهان و دندان های نهفته و... می‌باشد.

تصویر برداری اشعه ایکس اکلوزال

تصویر برداری اشعه ایکس اکلوزال از تصویر برداری های دندان می باشد که با استفاده از این تصویر برداری می توان سقف فک و دندان ها و یا کف فکر را مشاهده و مورد بررسی قرار داد در مواردی همچون شکاف فک و یا سقف دهان و همچنین برای بررسی رشد دندانی تومور و کیست دهان همچنین برای رشد دندان‌ها از این تصویر برداری استفاده می‌شود.

تصویر برداری اشعه ایکس پانورامیک

تصویر برداری اشعه ایکس پانورامیک نوعی تصویربرداری است که برای مشاهده دندان‌ها و همینطور بینی و سینوس مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان برای مواردی همچون ترک های دندانی، ناهنجاری های دهان و دندان و همچنین کیست و تومورهای دندانی ، مورد استفاده قرار داد. رادیولوژی دندان شهر ری بهترین خدمات را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای انجام رادیوگرافی داخل دهانی به سایت مراجعه کنید. 

مرکز رادیولوژی دندان شهر ری

مراکز رادیولوژی دندان شهر ری ، انواع تصویربرداری ها را در اختیار مراجعین قرار می دهند و با استفاده از تصویر برداری های مختلف که توسط دندانپزشک انجام آن صورت می گیرد می توان بررسی های لازم برای مشکلات دهان و دندان را انجام نمود . مركز تخصصی دندان و فك و صورت دكتر ولیان از مراکز بسیار پیشرفته و مجهز رادیولوژی دندان می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت تمام مراجعین را به خود جذب نمایند شما نیز اگر به دنبال مرکزی معتبر برای انجام تصویر برداری های مختلف دهان و دندان باشید می توانید به این مرکز مراجعه نمایید.

برای انجام رادیولوژی دندان نیاز به مورد خاصی نبوده اما اگر فرد دارای بارداری باشد باید با پزشک خود مشورت کند و همین طور این تصویر برداری در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌پذیرد، رادیولوژی دندان شهر ری انواع تصویر برداری ها را با پیشرفته ترین دستگاه و در زمان کوتاه انجام می دهد.

مركز تخصصی دندان و فك و صورت دكتر ولیان

آدرس: تهران-شهرری- خیابان شهید ‍‍پیلغوش-

بعد از کوچه تقوی -طبقه اول -پلاک ۷۶

تلفن:      02155932248  

واتساپ: 09216903916

ساعات کاری:

همه روزه به جز ایام تعطیل ازساعت ۹.۵صبح الی ۲۰

روز پنج شنبه:۱۰ صبح الی ۱۶

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()